Atashinchi no Danshi ( Simurg hikayesi…)

atashinchi

Çevirdiğim ikinci diziydi ama bana en çok keyif veren diziydi diyebilirirm.  konusundan bahsetmek gerekirse:

Mineta Chisato annesini küçük yaşta kaybetmiştir ve babasının borçları yüzünden evsiz kalmıştır. Genelde bir arazide yaptığı cadırda kalmasının yanı sıra arkadaşının internet kafesinde de kalmaktadır. ( Japonya da günümüzde evsizlerin bir numaralı uğrak yeri net kafelerdir.)

Hikayemiz masalsı bir anlatımla başlar ve birden Mineta bir buzdolabinın içinden çıkıverir. İlk sahnede bu dizide çok tuhaflıklar olacak diyorsunuz. 😀 Kızımız her zamanki gibi babasının borçları yüzünden alacaklılardan kaçmaktadır. Ama bu sefer köşeye sıkışmıştır. Bir binanın çatısında çaresizce beklerken . Okura Shinzo helikopterle çıka gelir . (beyaz atlı prens misali beyaz helikopter 😉 ) Minetayı kurtarır ve helikoptere bindirir, burada ona borçlarını ödeyeceğini ama bir belgeye imza atmasını söyler. Mineta çaresizce imzalar. Bir de ne görelim meger kağıdın altında evlilik sözleşmesi vardır.  Okura’nın ondan tek istediği kalan bir aylık ömründe onun yanında kalması ve o ölünce evlat edindiği 6 çocuğa bakması eğer bunu yaparsa mirazsın sahibi olacaktır. Acaba Mineta bu 6 erkeğin yanında yaşamayı ve onları bir arada tutmayı başaracakmıdır. Bakalım bu 6 erkek kimlermiş…

Horikita Maki – Mineta Chisato (20 Yaşında)

horika maki

Sürekli başkalarını düşünen ne olursa olsun asla pes etmeyen bir karekter.

Kaname Jun – Okura Fuu (30 yaşında)

kaname

Ailenin en çapkını kız arkadaşlarının sayısını ne siz sorun nede ben söyleyeyim. Resim yapmaktan hoşlanıyor, genelde diğerleriyle arası pek iyi değil ve evde durmuyor. Ama babasının ölmeden önce ona bıraktığı mektup herşeyi değiştirecektir.

Okada Yoshinori – Okura Takeru (27 yaşında)

okada

Takeru dövüş sanatlarıyla ilgileniyor. (her ne kadar beceremesede 🙂 ) Sanırım içlerinden en huysuzu herşeye karşı çıkıyor ama görüyoruz aslında çok duygusal bir yapısı varmış.

Mukai Osamu – Okura Sho (25 yaşında)

mukai

Gece kulübü tarzında biryerde çalışıyor. Aklı fikri para olan biri ama Mineta gelince işler değişiyor. 😀  Ayrıca gençken babasının istemediği bir evlilik yapmış ve bir çocugu var. Babasına eşini ve çocugunu istemediği için hala kızgın. Karısıyla boşanmışlar ama çocuğunu görmeye devam ediyor.

Yamamoto Yusuke – Okura Masaru (22 Yaşında)

yamamoto

Bir model kızlar ona hayran ama o kızlara değil. 😀 kızlardan çok korkuyor. Mineta sayesinde bu korkusunu yeniyor.

Seto Koji – Okura Satoru (17 Yaşında)

Kojiseto

Evden hatta odasından çıkmaya korkan biri. İçlerinden en içine kapanık olanı. Sihirbazlık yapmayı çok seviyor.

Okayama Tosiki- Okura Akira (12 yaşında)

okaya

Ailenin en küçüğü ama en akıllısı bütün planlar ondan çıkıyor.

karmaşıkilişkiler

İşte böyle Zavallı Mineta bu 6 afacanın arasında neler çekiyor. Birde buna babasının yardımcısının ihaneti, Avukatlarının tuhaflıkları, Evin hizmetcisinin o komik halleri eklenince çok eğlenceli bir dizi oluyor. Çevirirken çok eğlenerek izledim.

Simurg hikayesine gelince kahramanlarımız babsının bıraktığı hazineyi ararken anlıyorlarki asıl hazine kendileriymiş. Bir arada mutlu bir aile hazinelerin en değerlisiymiş. Tıkpı bizim otuz kuş gibi….

İzlemek isteyenler için altyazıları:

divxplanet

sarangni

Bulabilirsiniz. Ayrıca saranginide sayfanın altında indirme linkleride bulunmaktadır.Torent isteyenler için D-Additcs te bulunmaktadır. Online izleme tarftarı olmadığım için online izleme asreslerini vermiyorum. ama dilerseniz google yazdığınızda bir sürü bulacağınıza eminim.

Umarım beğenirsiniz, iyi seyirler dilerim….

Atashinchi no Danshi ( Simurg hikayesi…)” üzerine 6 yorum

  1. bu diziyi feci merak ettim Horikita Maki ne yapsa izlerim gibi bir durumum var istediğim kadar çalışmasını izleyemesem de isterim ama o da birşey:D aralarında en çok bunu merak ettim izlesem mi acaba dizilerim bitince hımmmmmmm….(düşünen insan hali:D)

  2. Kendi çevirdiğim dizi diye söylemiyorum (:P) ama bence izlemelisin. Ben çok eğlenmiştim, japon dizilerinde her oyuncunun kendine has bir özelliği olmasını çok seviyorum. Kore dizilerinde bunu pek göremiyoruz, sadece iki üç başrol oyuncusu ön planda oluyor ama japon dizilerinde her karakter için ilginç bir özellik bulmayı başarıyorlar. Bunda da öyle dizideki her oyuncu bir garip bir okadarda eğlenceli. 😀

  3. Bu dizeye bir türlü başlayamadım çok merak ediyorum… Başroldeki kızı çok seviyorum sırf onun için bile izlenir bir dizi umarım başlarım bir an önce;)

    • Maki candır yaa:) Japon dizilerinin o animevari havasını seviyosan en kısa zamanda başla derim dostum;) Bu dizide bol bol var, çok eğlenmiştim ben 🙂

Bir Cevap Yazın

