Freeze (Gerçekten buz gibi bir aşk)

freeze

İlk çevirdiğim diziydi, bundan önce kendi çapımda bir iki bölüm başka dizilerden çevirmiştim ama sadece denemek içindi. 5 bölümlük bir dizi.( itiraf ediyorum bunu seçmemde kısa olmasının çok payı var. 😀 )

Konuya gelince, hikaye çok eskiye dayanıyor. Baek Jung(Lee Seo Jin) yıllar önce bir kaza geçirir ve ölmek üzeredir. I-wha (Son Tae Yeong)  onu kurtarır. Ama bu bir kurtarışmıdır yoksa sonsuz bir cilenin başlangıcımıdır? Çünkü Wha bir vampirdir ve onu ölümden kurtarmak için kanını içirmiştir, bu yüzden onu da sonsuz yaşama ve kan açlığına hapsetmiştir. Bundan tam 250 yıl sonra  Jang Ji Yun isimli genç bir kızın Baek’in gece kulübüne gelmesiyle hikaye başlar. Jang Baek’in aşık olduğu kadının kızıdır. Kadın ölmeden önce kızını ona emanet etmiştir. Her ne kadar istemeyerekte olsa kızı eve almak zorunda kalır.Genç bir kız ve bir vampir aynı evde yaşabilecekler midir?

Dizide sık sık Baek’in kendi kendi çelişmesini görüyoruz. O hiçbir zaman sonsuz hayat istememiştir. Ama ne kadar karşı çıkarsa çıksın bir vampirdir ve kan içmeye mecburdur. Kanı el altından oragan ve kan mafyalarından bulup bulup şarap şişesinde muhafaza etmektedirler. ( Vampirde olsak klasımızı bozmayız diyorlar 🙂 ) Ama şehirde başka bir vampirin insanları öldürmesiyle işler karışır artık kan bulmak çok zor olmuştur.

Bu zor koşullar altında Baek kansızlığa dayanacakmıdır? Tabi Bir evinde meraklı mı meraklı bir kız vardır.

Bir söz duymuştum; “Ölümsüz olsaydık: yediğimiz en güzel yemek, seyrettiğimiz en güzel film, Okuduğumuz en güzel kitap…. yani enlerimiz olmazdı.”

İzlemek isteyenler için altyazılar ,  online izlemek isteyen içinse google’a yazdıklarında birçok site bulacaklardır. İyi seyirler dilerim….

Freeze (Gerçekten buz gibi bir aşk)” üzerine 5 yorum

  1. ayy gercekten altyaziyi sen mi hazirladin ellerine saglik valla , bende biara girismistim o ise ama baktim mi beni aşiyo biraktim, zor ve zaman isteyen bir iş.
    seo jın’e bayilmama ragmen pek sevemedim bu diziyi belkide su kore dizilerinde sürekli kizlarin erkeklerin pesinden kosmasina alisamadigim icindir bizde genellikle tersi olur ya 🙂

  2. Teşekkür ederim, benimde ilk çevirimdi itiraf ediyorum şimdi baktığımda acemiliğime gelmiş diyorum 😀
    Çeviri gerçekten zaman istiyen bir iş şimdi resmen vakit bulamıyorum, hatta film izlemeye bile zor vakit buluyorum. ( blogumu güncellemememden anlaşıldığı gibi 🙂 )
    Bende Lee Seo Jin’e pek ısınamadım, çok soğuk geliyo o bana o adam. Filmleride onun gibi soğuk oluyo. Pekala karizmasına lafım yok ama pek soğuk bi adam. Tabii yakından nasıldır bilememe, belki birgün koreye giderde tanışırsam öğrenirim 😛 o yüzden şimdi günahını almıyım soğuk diye diye 😀

    • birgün olurda gidersen ve tanisirsan lütfeeeeeeeen beni de götür 😀
      tanistiktan sonra begenmezsen zaten işime gelir cünkü o zaman bana kalir :p

  3. Bende sıradayım 🙂 Ben beğenirim Oppayı ya en çokta aramızda Oppa diyebilecek kadar yaş farkı olması hoşuma gidiyor 🙂 Gamzeli Gangster izlemediyseniz Lovers şiddetle önerilir. Oyunculuk beklemeyin ama adam sürekli poz veriyor 🙂

  4. evet Lovers’i bende cok sevdim, keske baska dizileride olsa izlesem hepsini bitirdim galiba 😦

Bir Cevap Yazın

