Herkese Merhaba

köpüş

Selam…

Kendimi bildim bileli film ve yabancı dizi hastası olan ben, bir yıldır uzak doğu sularında yüzmekteyim.  😀  Bu yüzme öyle bir hal aldı ki çeviri işine bile bulaştım. Önceleri tamamen boş vakitlerimde film ve dizi izlemekle baş gösteren bu hastalık ( Hastalık diyorum ama gayet memnunum.) daha sonra altyazı bekleyemeyip ingilizce izlemeye sonraları ise madem ingilizce izliyorum izlemeyenler için türkçeye çevireyim oldu. İşte böyle başladı…

Şimdileri ise izledikleri başkalarına anlatma isteği arkadaşlarımı bunaltınca (itiraf ediyorum bana da biri hergün bir dizi anlatsa ben de bıkarım) ben de birazda başkalarını bunaltayım dedim. Umarım hemen kaçmazsınız. 😀 Ama sadece film ve dizi değil sevdiğim ve paylaşmak istediğim herşey hakkında yazacağım. Okullar başladığı için hergün düzenli olarak yazamasamda, boş bulduğum zaman yazmaya çalışacağım. Okurmusunuz, severmisiniz bilmiyorum, ama herkese merhaba diyorum….

Bir Cevap Yazın

