100 Days With Mr. Arrogant

Evet DVD çantamı açmış bulunmaktayım. Geçenseneden Bu yaz bir sürü filmi Dvd yapmam rağmen bir türlü izleyememiştim, sürekli yeni çıkan filmler gözüme takıldığı için eskiler çantada beni bekliyordu. Sonun açtık ağzını çantanın ve dün iki tane üst üste seyretmiş bulunmaktayım. ( Gördün mü blogcum giremediğim günleri telafi edicem demiştim sana 😀 ) Evet ilkiyle başlayayım, çok beğenmesemde idare eder bir yapımdı.

Adındanda anlaşılacağı gibi kibirli mi kibirli bir adamla 100 gün geçirmek zorunda olsanız ve bu 100 boyunca ona hizmet etmek zorunda olsanız ne olurdu diye yapılmış bir film. Ne olacak önce nefret edersiniz sonra aşık olursunuz 😀 artık kilişe olmuş. Daha ilk sahneden sonunu tahin etsemde yinede eğlenmek için izledim.

Gelelim konumuza kızımız hafif kaçık bir lise öğrencisidir, derslerde uyuyup rüyalar görmekte ve çığlık çığlığa uyanmaktadır. ( o kadar kaçık yani 😀 ) Kızımız ilk sevgilisinden 99. günde ayrılır daha doğrusu terkedilir. Üzgün üzgün sokaklarda dolaşırken bir teneke kutuya tekme atar. Ne tesadüfdürkü bu kutu  lüks bir arabanın içinde yakışıklımıza çarpar ve kaza yapmasına neden olur. Çocuk kızdan hasarı ödemesini ister ve hasarın 3000 won ( kore bu para birimi kullanılıyo ama filmde sadece 3000 demişler heralde won’dur. 😀 ) olduğu söyler. Kızımız rakamı duyunca anında tüyer. Ama olay mahalinde cüzdanını unutmuştur. Oğlumuz dururmu anında kızı bulur ve okulda rezil etmeye başlar. Parayı ödemezse dava açacağını söyler ve bir kölelik anlaşması yaparlar. 100 gün boyunca kızımız bu kendini beğenmişliğin kitabını yazan çocuğa hizmet etmek zorundadır.

Ve kaçınılmaz son gerçekleşir. Ama izleyinin kafasını karıştırmak için sanki öğle değilmiş gibi gösterip son dakkada hamlelerini yaparlar. 😀 ne kadar kilişe olsa eğlenmek için izlenebilecek bir film. Kızın o uçuk hayalleri ve çocuğun sinir hallerini görmek için izleyin derim. Söylemeden edemiyeceğim buradaki oyuncuyu ne alakaysa Gong Yoo’ya benzettim. artık her oyuncuda onu görmeye mi başladım, yoksa gerçekten benziyor mu ne? 😀

100 Days With Mr. Arrogant” üzerine 5 yorum

  1. film fena diildi aslinda ama bazi sahneler gercekten igrencti Koreli yönetmenler nedense birilerinin tükürdügü sahnelere bayiliryor 🙂
    Eger bu filmi sevdiysen sana He was Cool’u öneririm 🙂

  2. Önerin için teşekkürler, bir boş vaktimde izleyeceğim. 🙂
    Sizinde blogunuz var öyle değil mi? Gezinirken görmüştüm. İsimlerde linke bağlantı yapılmıyor, yada ben ayarlamayı beceremedim, linkini koyarsanız ilgilenen arkadaşlar bakabilir. Tekrar teşekkürler. 🙂

  3. Herkeste Gong Yoo yu gören biri daha. Bu yorumuna kadar bu blog yazarının cinsiyeti hakkında bir fikrim yoktu 🙂 Şimdi var. Yalnız bildirmek isterim ki Gong YOO benim. 🙂

  4. 😀 haha ama gerçekten benziyodu Gong Yoo’ya, temam gong yoo senin zaten ben öle bir oppaya bağlanamam 😀 hepsi benim dermişim ama o kadarda değil 😀

Bir Cevap Yazın

