200 Pounds Beauty ( dış görünüş herşey midir? )

Evet dün izlediğim ikinci film, buda ilki gibi çok şey vadetmeyen ama eğlenmek için izlenecek filmlerden. Dış görünüşün hayattımızda ki önemine, estetik yaptırmanın erkekler açısından ne düşündürdüğüne dair dersler veren bir film. İlgimi çeken ise erkekler estetikleri kızları güzel buluyorlar ama öyle sevgilileri olsun istemiyorlar. Yani güzel olsun ama doğal olsun mantığı ama illede güzel olsun. Çok şey istiyolar bence 😀

Hanna şişman mı işman ama şirin mi şirin bir kızdır. Şişman olmaktan gayet memnundur. Zira memnun olmasa bile diyet yapmayı denemiş ama başarılı olamayınca böyle yaşamaya karar vermiştir.  Çok güzel bir sesi olan Hanna ünlü şarkıcı Amy’e dudak senkronizasyonu yapmaktadır. Yani Amy yerine  sahne arkasında söylemektedir. Millette Amy söyledi sanıyo, bu şarkıcı dünyası garip anacım. 😀 Amy’nin yapımcısı Sang-ju’ya (Jin Mo Ju- aynı zamanda Dream dizisinin karizmatik menajeri 😀 ) gönlünü kaptıran Hanna bir gün onun hakkındaki gerçek düşüncelerini öğrenince tüm dünyası altüst olur. Hann’ya daima iyi davranan Sang ju meğer sadece çıkar için bunu yapmaktaymış. Eğer Hanna giderse tüm yatırımları mahvolacağı için ona iyi davranmaktaymış. Bunları duyan Hanna önce intihar etmeye çalışır ama bundada başarılı olamaz. 😀

Hanna ek iş olarak tele-kız tarzında bir işte çalışmaktadır. Onun yaptığı ruhen çökmüş erkeklerin dertlerini dinleyip onlara öğüt vermek gibi birşeydir. Tam intihar edecekken bu erkeklerden biri olan ve sürekli karısından şikayet eden estetik cerrath arar. Ve Hanna nın aklına süper bir fikir gelir. Doktoru bulur ve telefon kayıtlarını şantaj olarak kullanarak onu baştan aşağı değiştirmesini ister. Filmin en anlamadığım noktası ismi 200 pound luk güzellik diyo ama ameliyatları bedavaya yaptırıyo nerde bu 200 yahu 😀  Ve günler, haftalar aylar sonra Hanna Jenny (Ah-jung Kim) olarak dönüş yapar.

Amy için vokal arandığını öğrenir ve birazda intikam alabilmek için yine aynı yapım şirketine başvurur. Jenny deki güzelliği ve yeteneği gören yapımcı Amy yerine onu ünlü yapmaya karar verir. Ve böylece Jenny eski hayatında elde edemediği herşeyi elde etmeye başlar. Peki mutlumudur? Tabii ki hayır, dış güzelliğe çok fazla değer verilen bu dünyada güzel ve yalnızdır, arkadaşlarına babasına yakın ama çok uzaktır. Bunu daha fazla sürdüremeyeceğini anlayan Jenny tekrar Hanna olabilecek midir?

 

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s