You’re Beautiful / You’re Handsome ( A.N JELL)

Ahh Ahh blogcugum kusara bakma seni unuttum sanma 😀  Şaka maka bir hafta olmuş yazmayalı ama telafi edicem söz. Bu bi hafta içinde de ne mi yaptım dersin, neler yapmadım ki ödevler, sosyal sorumluk projeleri, makale çevirisi ve bunu sunum haline getirmek. Anlayacağın baya yogun bir haftaydı benim için.  Yoğunluk bitmiş değil gerçi şu pazartesiyide bir atlatayım işte o zaman bitecek. Neyse çok dert yandım, şimdi dizimize geçeyim. Afişini görür görmez bu diziyi izlemeliyim dedim ve haklı çıktım son zamnlarda izlediğim en güzel dizilerden hatta en güzeli. Sizde bana hak vereceksiniz. 😀

Böyle bir afişi görüpte hayran kalmamak eldemi. Dizinin şuan 8 bölümü yayınlandı ama ben dayanamadım izlediğim yere kadar anlatıcam. Zaten sonunu izleyince kendimi tutamayıp söylüyorum süprizi kaçıyor sonra. 😀

Dizimiz bir kilisede töreniyle başlıyor. Go Mi Nyeo (Park Shin Hye) bir rahibe adayıdır. Çift yumurta ikizi ile  (Go Mi Nam)  bir klise yetimhanesine terkedildiği için fazla seçeneği olmamıştır. Bir bir menajer gelir ve erkek kardeşinin çok büyük bir anlaşmaya imza atacağını ama kaza geçirdiğini söyler. Ondan sadece onun gibi giyinip imza atmasını ister. Mi Nyeo bunu kabul etmesede erkek kardeşinin onları terkeden annelerini bulmak için şarkıcı olmak istediğini öğrenince kabul eder. Ama geri dönülmez bir yolun içindedir. Sadece imza için gittiğini sanırken Go  Mi Nam’ın ağır yaralı olduğunu ve bir kaç ay hastaneden çıkamayacağını öğrenir. Bundan sonra o  rahibe adayı değil ünlü bir erkek grubunun bir üyesi Go Mi Nam olacaktır.

Grubun üyeleri kimler mi dersiniz: Hwang Tae Kyung (Jange Geun Suk),  Jeremy (Lee Hong Ki), Kang Shin Woo (Jung Yong-hwa).  ( Kadro muhteşem. 😀 )

Böylece gruba giren Go Mi Nam’ı zor günler beklemektedir. Kız olduğunu farkettirmeden bu üç yakışıklı erkekle aynı evi paylaşacak, kardeşi gelene kadar onun gibi şarkı söyleyecek ve grubun yaptığı her aktiviteye katılacaktır. Daha gruba katılışının ilk günü kız olduğu Shin Woo tarafından öğrenilir. ( Çok zeki bu çocuk çok, her şeyi ilk farkeden o oluyo. 😀 ) Ama Shin Woo bu sırrı sadece kendisi için saklayacaktır. Daha sonra grup lideri Tae Kyung kızmızın sırrını öğrenecek. İlk başlarda çok tepki gösteren Tae Kyung sonradan sırrı saklamaya ikna olacaktır. Bakalım nereye kadar saklayabilecekler….

Bu diziyi izlerken kore dramaların karmasını izlemiş gibi oluyo insan her dramadan bir sahne bir olay gözünüze çarpıyo. Aaa ben bunu hatırlıyorum diyorsunuz. Coffee Prince’deki erkek kılığına girme olayı, My Girl deki acaba kardeşlermi sorusu ( Söylemeyi unuttum dizinin ilk başlarında Go Mi Nam ile Tea Kyung kardeş çıkacak gibi gösteriyorlar ama var o işin içinde bit eniği. 😀 ), Hana Kimi deki acaba bir erkeğe mi aşık oldum yoksa homuyum korkusu :D, BOF taki sert görünen ama aslında içinde sevgiye muhtaç çocuğu saklayan baş karakter ve daha niceleri…

İzlerken sürekli benzettiğim karakterler:

Go Mi Nam—- Coffee Prince’deki Go Chan hem görünüş itibariyle, hemde hareketleriyle çok benziyor. Normalde benzemiyolar ama kısa saçlarla Yoon eun Hye’ye benziyormuş.

Tea Kyung—- BOF ‘taki Jun Pyo. Sert görüünüşün altında anne sevgisine muhtaç bir çocuğun yatması ve kendini beyenmiş hareketleri. Bence Tea Kyung daha sevimli olmuş. Bu arada Koreliler bu Jun Pyo tiplemesini çok sevdiler anlaşılan, her oyuncunun içinde bir Jun Pyo yatmakta. 😀

Shin Woo— BOF’taki Jii hoo. Ah ah bu çocukcağazın kaderide Jii hoo gibi hüzünlü bitecek. Çok üzülüyorum bu çocuğa. 😀

Jeremy— Hana Kimi’deki Nakatsu. Nakatsu kadar sevimli, eğlenceli bir karakter ve onun gibi bir erkeğe aşık olduğunu sanıyor, nerden bilsin aslında kız. 😀

Ee tabi grubu anlatan bir dizide müzikler olmazsa olmaz.

İlk sahne performanslarından:

Şarkının asıl sahibi Jeremy olarak izlediğimiz  Lee Hong Ki (F.T Island). bir de onun sesinden dinleyeli, ayrıca dizinin ilk bölümünlerinden sahneler ve kamera arkaları var:

Dip Not: ne çok sevmişim ben bu diziyi. 😀 İndirmek için videoların çıkmasını bile bekleyemiyorum. Viikiden izliyorum. İzlemek istiyenler için:   TıkTık 😀

You’re Beautiful / You’re Handsome ( A.N JELL)” üzerine 29 yorum

  1. millet haberim var youre beautiful hayranıysanız dinleyin youre beautifulun 20 ye kadar bölüm yapacaklarmış 4 bölüm daha cekilecekmiş güney kore haberlerinden ögrendim( onlarla konuşuyoruz işngilizce am )

      • DVD ye ulaşmak istiyorsan, Türkiyeden ulaşmak çok zor, istersen sipariş olaylarına girebilirsin ama oda maddi açıdan fazla tutar. teee Korelerden kargo getirmek falan.

  2. Hayranlarını hayal kırıklığına uğratmak istemem ama 20 bölümlük DVD si çıkacakmış. Yani 16 bölümü 20 bölüm haline getirecekler. Tabi bunun için bazı kesilen sahneleri falanda koyacaklar. Yinede izlemediğimiz sahneleri görmek hoş olucaktır. 😀

    • tekrardan düzenleneceğini sanmıyorumm filmin çekimi 25 aralık 2009 da bitmiş koreliler tarafından pek fazla tutmamış reyting rekoru olarak 11.sırada yer almış birde koreliler çok fazla uzatmayıp 15-16 bölümde bitiriyorlarmış .oyüzden pek sanmam 20bölüme uzatılacağını..fazla umutlanmayyınn(ama bende devamının gelmesinii çok isterimm bende bu dizinin büyük bir hayranıyımm)özellikee kang shin woo (Jung Yong-hwa)nın:D:D:D

      • Yok zaten devamı çelimiyecek. !6 bölüm olan her bölümü 45 dakka olan dizinin bölümleri 30 dakika yapılarak 20 bölüm halinde DVD çıkacak, hatta şuan çıkmıştır bile 😀 Zaten devamında pekte bişi olmazda böle bitmesi iyi oldu.

  3. Ortaya karışık bir dizi olmuş. Bu arada Jang Geun Suk Gu Jun Pu rolünü geri çevirmiş. Bethowen Virıuste oynamayı tercih etmiş daha deneyimli aktörler var diye. Böylece rol Lee Min Hoo ya gitmiş. İyi de olmuş. Allkpopta anket vardı. Kİm daha iyi Gu Jun Pu olur diye. Başa baş gidiyorlardı Min Hoo ile. İKiside çok yetenekli ama Min Hoo süperdi Gu Jun Pyu olarak.

    • Öncelikle LaFea hoşgeldinn seni burda görmek çok güzel 😀 ikinci olarak yorumunu geç gördüğüm için özür dilerim bu ara sınavlardan dolayı pek bakabilme fırsatını bulamadım.
      Bencede Lee min Hoo çuk diye oturmuş Go Jun Pyo rolü, belki Jang Geun Suk’u ilk olarak Jun pyo olarak görseydik o daha iyi olmuş gibi gelirdi ama ikisini karşılaştırınca Min Hoo tip olarak Jun pyo rolüne daha uygun, Geun Suk biraz cılız kalabilirdi 😀
      Ama korelilerin bu karakteri çok sevdiği ve daha birçok dizide göreceğimiz kesin. 😀

  4. budiziye bayıldım iki kişi bikızı seviyolar adamlara cok acıdım ama en güzeli kız ve en büyükleri birbirlerine yakışıyo aşıkımsınız

  5. yok ya jun pyo başkydı onun yerine birini düşünemiyorum 😉 ama bu diziyi gerçekten nefes almadan izledim o kadar şekerler ki 🙂 tüm kore dizilerini bulabilmek çok hoş geliyo.. hele bi ara shin wooyu ji hoo gibi beyazlarla bekledm o dereceydi yani 😀

  6. son dönemin en keyifkli dizilerindendi bence. Ya da benim tarzım olduğu için bana öyle geldi. Kız hariç dört dörtlüğe yakındı. Yan karakterler bile iyiydi bence. Tabi esas olan solistimiz ^^’ ondan Jun Pyo olmazdı zaten. Ne uyuzdu o ya xD Bide şu sıfattaki şebekliğe bak 😛

  7. 20 bölüm olayı şundan kaynaklanıyor hemen cevaplıyim dizide Tae Kyung ve kızın sahnelerine ağırlık verildiği için Jeremy ve Shin Woo’nun kesilen bütün sahnelerinin eklendiği bir versiyon olacak bu 😉 Bu karakterlerin çok fazla tuttuğu fark edilince buna karar verilmiş 😉

    • Aa süpermiş bu, ingilizce altyazılı çıkar heralde 20 bölümlük versiyonun. O zaman tekrar izlerim, jeremy’nin tatlı hallerini daha çok görücez yaşasın. 😀
      Bu arada, hoşgeldin sefalar getirdin 🙂

  8. ben de çok beğendim bu diziyi özellikle sizin de dediğiniz gibi shin woo ya bayılıyorum evet tae kingvo da yakışıklı olabilir ama shin woo tam bana göre sevgi emek istiyorsa shin woo çoktan go mi nam ı çoktan hak etti sizce ???????

  9. izlediğim en kötü kore dizisiydi.. çok sıkıldım, Tae Kyung dizide kaşları hep çatık dolaşan bir karekterdi. dizi boyunca beni baydı oyunculuklarını yeterli bulmadım,,,Jun pyo karakterini iyiki lee min ho oynamış bu sayede lee min ho’yu tanımış oldum..Jang Geun Suk lee min ho kıyaslaması yapamıycam minho ‘ya haksızlık olur…….

  10. ben sizden birsey rica edecegim.dizide gecen iki şarkı var biri tea’nın gominam oldugunu anladıgı an calan parca digerini de teakyungu domuz kovalarken çalan parça diye adlandrılmış.bu iki şarkının gercekteki isimlerini ve kimlerin söyledigini biliyorsanız söyleyebilir misiniz.

    • Merhabalar, şuan şehir dışındayım, eve gelince mutlaka araştırırım, ama dizinin OST’sinde vardır belki, ona bir bakın isterseniz. 😉

  11. tüm yorumlarına aynen katılıyorum astreacım, you are beautiful benim de en sevdiğim dizilerden biridir, bittiğinde nasıl üzülmüştüm, neden 20 bölüm değil diye isyan etmiştim.. gerçi benim sevgimin sebebinin büyük kısmı jang geun suk hayranlığımdır ama dizi de gerçekten çok güzeldi..

    • Hoşgelmişsin masalevi 😉
      Zamanında sevmiştim ama şimdi izleseydim bu kadar sevmezdim heralde ahahah o kadar güzel dizi izledikten sonra;) ama yinede eğlenceli olduğu kesin

  12. Dizinin en güzel yanı parodi ve hayal kısımlarıydı herhalde..Bir de Jeremy tabi…Kızın rahibe olması falan çok abesti,hikayeye de hiç bir katkısı ve etkisi yoktu..Üstelik çok fazla kürk kullanmışlardı dizide.Hele Hwang Tae Kyung’un anasının hayvanı omzuna olduğu gibi attığı bir sahne vardı ki aman yarabbi tüylerim diken diken olmuştu.Kadın giysi tasarımı okudum, güzel görünmek için kürke ihtiyaç olmadığını iyi biliyorum.Ve kısa bir süre de dericilik okumuştum.O yüzden bu işin ve güzellik tutkusunun ne kadar iğrenç olduğunu da biliyorum.Bu açıdan Kore dizileri tam bir hayal kırıklığı,çünkü oldukça duyarsızlar bu konuda. (konuyu farklı bir yerden yakaladım 🙂 )

    • Oldukça farklı bir yerden ele almışsın^^ Algıda seçicilik olsa gerek:)
      Ama aynen katılıyorum, Kore dizilerinde zenginlik özellikle öne çıkarılıp göze sokulduğu için kürt bolca kullanılıyor ve bu konuya hiç dikkat etmiyorlar malesef:/

  13. Sen kesin bilirsin ben sana sorayım en iyisi bu işi 🙂
    Şimdi bizim bu Park Shin Hye ile Jung Yong Hwa gerçekten de sevgililer mi değiller mi?
    Heastresting bu diziden önce mi çekilmiş, ben o Heastresting dizisiyle çıkmaya başladılar ve hala sevgililer sanıyordum.
    ne diyosun bu işe 🙂 duyumlarım doğru mu 🙂

    • Yok değiller diye biliyorum, hiç öle bir haber duymadım, magazin sitelerini falan takipliyorum hep 😀
      Heartstrings bundan çok sonra çekildi.

  14. Hee sevgili değiller mi, ay bunca zamandır sevgililer sanıyorum ben onları ?
    Ben o kızı bir yerde Lee min ho ile resmini gördüm çekimdi gerçi o ama; onunla sevgili değiller dimi 🙂 yakarım yoksa o kızı Hahaha 🙂
    Lee min ho’nun sevgilisi kim peki , magazinden biraz haberler versene bize, bloga dedikoduları yaz biraz 🙂

    • ahaha yok yok bu kızin ünlü biriyle adı çıkmadı hiç 😀
      Lee Min Hoo, City Hunter’da birlikte oynadığı Park min Young ile birlikteydi ama ayrıldılar sonra. bizim bi blogumuz daha var Uzaktan Al Haberi diye blogumuz var orada magazin haberlerini de paylaşıyoruz. (Solda linki var 😉 )

Bir Cevap Yazın

