Hi, My Sweetheart “bu dizide bir gariplik var:)”

Evet sonunda blogcuğumla ilgilenme fırsatı bulabildim, öncelikle onu yalnız bıraktığım için özür dileyerek söze başlıyorum 😀 Şimdiki dizimiz bir Tayvan dizisi, Tayvanla aram pek iyi olmasa ( izlediğim tek tayvan dizisi devil beside you dur.) bir yerlerden gözüme bu dizi çarptı ve bunu izlemeyeliyim dedim.  Henüz 4 bölünü izlemiş olsamda dayanamadım yazayım dedim. 😀

İşte o okur okumaz izlemeliyim dediğim konuya gelirsek, ilk başlarda izlerken burda ters giden birşeyler var diyorsunuz senki erkek ve kız yer değiştirmiş gibi 😀

Dizimiz Xue Hai ( Show Lo) ‘nun evden ayrılıp üniversiteye gitmesiyle başlar. Xue Hai evin en küçüğüdür ve anne ve babasının tek erkek çoçuğudur biraz geç yaşta erkek çocuğuna kavuşan çift ve ablaları onu fazlasıyla koruyarak büyütmüşlerdir. Hatta ona birşey olmasın diye ne oyun oynamasına ne de arkadaş edinmesine izin vermişlerdir. Xue de artık bundan sıkılıp tek başına okumak için Tayvan dan kalkıp başka bir ülkeye okumaya gitmiştir. Tabi o büyükanne kılıklı ablası peşini bırakır mı bırakmaz 😀 oda peşinden gider ve onu farklı bir isimle okula kayıt yaptırır, böylece çok zengin bir aileden geldiği anlaşılmayacaktır. Onu çok sevdiği Pempe panter’in en yakın arkadaşının ismi olan Lin Da Lang olarak kaydettirir. ( Ayrıca bizde ki dırıp dırıp dırıp.. olan pembe panter şarkısı onlarda bu isimle söyleniyor )

İşte bu garip halli, garip isimli mantar kafalı çocuk okula kaydoluyor ve macera başlıyor. Daha ilk günden okulun en güzel kızıyla arkadaş oluyor. BOF taki gibi okulun en güzel 3 kızı var sözde ama güzelleri bunlarsa çirkinleri nasıl acaba diyorum. 😀 İşte bu kızlar Lin Da Lang a yardım ediyorlar. Ama sonradan anlaşılıyorki bu kızlar Dalang ın zengin olduğunu biliyorlar ve ablasının isteğiyle onu koruyorlar. (aklı sıra koruduklarını sanıyorlar :D)

Evet sıra geldi esas kızımıza, Chen Bao Zhu (Rainie Yang) BaoZhu okuldaki kimsenin sevmediği, dizide sürekli etrafında kara bulutlar dolaşan ( ki çok güldüm o sahnelerde), herkesin korktuğu bir tip.  Tam da Dalang ın arka sırasına oturuyor ve böylece tanışıyorlar.

İşte eğlence tam bu noktada başlıyor. Etrafında sürekli hayal baloncuklarıyla dolaşan, gözlüklü, mantar kafalı, pembe şortlar giyen bir erkek ve siyah giyinen kara bulutlarla dolaşan sürekli yumruk sallıyan bir kız 😀 Sadece bununla kalsa iyi rollerde değişmiş durumda kız öpüyor, çocuk utanıyor, kız çocuğu korumak için kavga ediyor falan böyle garip bir dizi işte 😀

Rain’i Devil Beside You ‘daki rolünden sonra böyle sert bir rolde izlemek biraz garip nerde ordaki tatlı kız. Sanki ordaki Mike He buraya gelmiş. 😀

Şimdilik buraya kadar izledim, gerisi beraber izleyelim diye hemen yazdım. Asıl ilgimi çeken konusu esas oğlanımızın çirkin ördek yavrusundan kuğuya dönüşme kısmı oldu 😀 İlerleyen bölümlerde Da Lang,   Bao Zhu’nun onu zengin olmadığı için terk etmesinden sonra çapkın bir yakışıklıya dönüşüp intikam almaya gelecekmiş. Bakalım hangi bölümde beraber izleyip görelim 😀 Çirkin ördek yavrusu nasıl mı kuğu olacak aşağıda ki resme göz atın derim.

İşte böle ekrandan çiçeklerin böceklerin uçuştuğu,  animelerde ki gibi kafalarında kara bulutların gezdiği, pembe panterin sık sık endam ettiği hatta bizzat diziye gelip dans ettiği anime tadında eğlenceli bir dizi. Fazla birşey vaat etmiyen ben eğlenmek için izlerim diyenleri  şöyle alayım :  ViiKii

Edit, Büdüt: Bu yazıyı ilk dört bölümü izleyerek yazmıştım, baştaki bölümler güzeldi hoştu ama sonra çığrından çıktı bu dizi. 😀 Tayvan film sevenler izleyebilirler ama diğerlerine pek tavsiye etmiyorum. Efendim neymiş bundan sonra diziyi bitirince yorumla Astrea, azcık sabır 😀

Hi, My Sweetheart “bu dizide bir gariplik var:)”” üzerine 18 yorum

  1. Valla başını biraz izledim. Komedi sahnelerinden gına geldi o bulutlar falan çok salakça geldi bana. Bende dram ağırlıklı olan bölümlere atladım direk. İki bölüm kaldı bitiyor. Spoiler vereyim mi? Vereyim mi haaa? ha ha ha 🙂

  2. aramızda kalsın ama bende atlaya atlaya izledim ilk bölümleri 😀
    Uzun bir vaktim olsaydı yazın falan hepsini izlerdim ama direk sonuca ulaşmak için atladım sonraki bölümleri daha iyi onları atlamadan izliyorum. Zaten bu çirkin ördek yavrusundan kuğuya dönüşmeli filmlerin hep kuğu kısmını severim haha 😀
    Valla spoilleri çok severim hiç öle hevesim kaçmaz daha çok meraklanırım o sahneleri görmek için 😀
    zaten tüm anlatımlarımda spoiler dolu oluşundan anlamışsındır, yaşasın spoiller 😀

  3. 12. bölüme kadar geldim daha fazla dayanamadım yazmak istedim. Ben bu kadar olay yaşanan bir dizi daha görmedim. Bizim Türk filmleri halt etmiş bunun yanında 😀
    Bir bölümde 5 tane büyük olay yaşanmazsa senaristin içi rahat etmiyor sanırım. 13 bölümden bi 13 dizi konusu çıkar bence. Yangınlar mı olmadı, trafik kazaları mı arabanın patlaması mı, göle düşme mi, hafızasını kaybetmemi yazık çocukçeğezlerin başına gelmeyen kalmadı. Senaristler çok insafsız davranmış 😀
    Neyse son bölümün fragmanına baktımda bi olaylar sinsilesi bizi bekliyor. Bana birazcık BOF’un hafıza kaybetme bölümlerini hatırlattı. ( Bakın yine BOF’a benzettim, kurtulamıyor hafızam bu diziden bence uzakdoğulu senaristlerde kurtulamıyo ki her dizide kullanıyorlar)
    Neyse baya uzattıktan sonra bir daha Tayvan dizisi izleme diye kendime not düşerek bitiriryorum. 😀

  4. Ayy beni de tüketti yemin ederim. Hemde atladım yani o salak bölümler. Pek bir ağlaklar anacım. Çığlık, çığlığa o Da jie mi ne karın ağrısıysa ne manyak bir kadın o be. Korkarım ben ondan 🙂 Türk filmlerine bahane buluyoruz da uzakdoğulular yapınca bayıla bayıla izliyoruz 🙂

  5. Ah ah o kadını hiç sorma büyükanne mi ablamı belli değildi haketen, görür görmez sahneyi atlıyodum. Dır dır dır başımın etini yiyecek yoksa 😀
    Valla kore japon falan mutluydum bundan sonra tayvan a bulaşmıcam, beni aşar bunlar sürekli bir atraksiyon var dizide, bir sahne atlayım diyorum bakıyorum o arada birisi kaza geçirmiş falan 😀
    Bir de şu yanlış anlama olayını anlamadım bu kadar basit olurmu canım mal gibi ortada derler yaa aynen öyleydi ama bu zavallıcıklar 3 yıl boyunca çözemediler meseleyi, haydi hayırlısı son bölümde çözerler inşallah 😀

    • Aynen diyorum, başka bişi demiyorum 😉 Bitti de kurtuldum, bi diziye başladıysam iyide olsa kötü de olsa sonunu izlerim mutlaka, çok korkunç kötü olmadığı sürece bırakmam. O yüzden sonuna kadar izledim. Çok Çok vakti olanlar izleyebilirler ama az olan vaktini değerlendirmek için kesinlikle tavsiye etmiyorum.

  6. Ya birde eşyanın tabiatına aykırı. Çirkin Ördek yavrusu kuğuya dönüştüketen sonra yeninde eski haline dönmez hiç bir zaman. SALAKÇA! ÇOK SİNİRLENDİM!

  7. ben de izlemiştim bu diziyi (aslında son bölümü hala izlemedim) ve düşüncelerinizi aynen paylaşıyorum. başlarını sevmiştim oysa, hep çirkin kız kuğuya dönüşür, çocuk çekip kızı öper ya burda tersi olunca değişik gelmişti. izlerken dalung bir an önce kuğuya dönsün istemiştim ama şimdi düşünüyorum da mantar kafa olduğu dönemlerde dizi daha eğlenceliydi. sonra baydı da baydı. keşke dramı abartmadan aynen devam etseydi. dizinin başlardaki anime havası sonradan 80ler küçük türkücü filmlerine dönüşünce sevemedim. yani dramı adam gibi yapsalar amenna ama böyle suyu çıkmış. tayvan dizileri japon ve kore dizilerine göre daha kalitesiz ama ben it started with a kiss’i sevmiştim. daha doğaldı ve gerçekti buna göre. herkes devil beside you’yu da beğenir ama onu da dayanamayıp yarıdan bırakmıştım. kısacası kore ve japon dramalarına aynen devam ama tayvan’ın bir kaç fırın daha ekmek yemesi gerek 🙂

  8. Tayvan 40 kırk fırın yese yetmez derim 😀 Allahım neydi bu filmdeki aksiyon sahneleri bizim Cüneyt Arkın dan daha dayanıklı çıktı vuruyorlar vuruyorlar devrilmiyor. Hele o dram sahneleri yapıcam diye resmen kasmışlar yani yok efendim yanlış anlamış apacık ortada olan bir şey nasıl yanlış anlaşılıyo ki… ( nasıl da kızmışım diziye beni Tayvan dizilerinden soğuttu resmen oysa eskiden severdim, izlemesemde olumlu bakardım şimdi o imajıda sildi benden.) It started with a kiss olumlu imajı tekrar kazandırır diyorsan izleyeyim boş vakit bulunca. Smiling Pasta yı yarım bırakmıştım. Devil Beside You yuda atlaya atlaya izledim sırf sonunu göreyim diye 😀

  9. It started with a kiss güzeldi. Zaten Itazura Na Kiss mangasından uyarlama. Yani böyle saçma olaylar, entrikalar yok. Bazı açılardan çıldırtsa da aksiyon koymadan gayet eğlenceli ve izlenebilir bir dizi yapmışlar. Başyapıt değil ama ben izlediğim Tayvan dizileri içinde en çok onu beğendim. Ama izlemek için sabır lazım ilk sezon 30 ikinci (they kiss again) 20 bölüm! Gerçi ben yarım bırakma hastalığım olduğu için bunun da son 5-6 bölümünü izleyemedim ama oraya kadar rahatça izledim yani 40 küsür bölüm izleyebildim sıkılmadan. Orda böyle dram bir durum yok, karakterler hepimizin başına gelebilcek dertlerle uğraşmakta, kötü kuyu kazan karakterler yok. Çok doğallar, dizide doğaçlama çekilip konan pek çok sahne de mevcut. Ama biraz zaman gerekiyor, bir de kore ve japon dizilerinden sonra tayvan dizileri ne yapsan yavan gelebiliyor. Yine de dene bence bir kaç bölüm beğenemzsen bırakırsın 🙂

    • Anamm 50 bölümmü, benim yüreğim dayanmaz o kadar sezona Lost’u bile 3. sezonda bırakmış insan olaraktan 😀 Ama yazın o sıkıcı boş günlerinde iyi gider heralde en iyisi yaza bırakmak.

  10. Yok Tayvan dizileri çok bayık. Fimler o kadar değilde. Diziler özellikler komediler 0-6 yaş grubunu düşünerek hazırlanıyor sanırım.

  11. Bence de aslında bu yazının ana düşüncesi tayvan dramalarından uzak durmak olsun, zira gerçekten saçmalar(özellikle bu) Kore özellikle de Japon dizilerinin kötü birer kopyası hepsi. Türk dizileriyle dalga geçeriz bunların yanında başyapıt gibiler. It started with a kiss kötünün iyisi ama dediğim gibi izlemek için bol boş zaman ve sabır gerek 🙂

  12. Hihi editledim yazımı 😀
    Anlatımda diziyi beğenipte yorumlarda diziyi yerden yere vuran dengesiz bir blog yazarı olaraktan dersimi aldım. Kendime not: Bundan sonra dizinin hepsini bitirmeden anlatma 😀

    Kesinlikle 0-6 yaş hatta günümüz afacanları bile yemez böyle dizileri. Aslında fikir olarak güzel hep kadınlar kuğuya dönüşüyodu bu sefer erkek olmuş çirkin ördek. Ama eldeki senaryo fikrini baltalamak diye ben buna derim. Burdan senaristlere duyrulur aynı konudan daha güzel bi hikaye bekliyoruz. Mümkünse Tayvanlı senaristler duymasın. 😀

  13. Smiling Pasta fena değildi ya. Ben izledim sonuna kadar atladığım sahneler oldu tabii 🙂 ama bunun kadar kötü değildi.

Bir Cevap Yazın

