Bu Aralar Neler Mi Yapıyorum?

Hep şikayet ediyorum çok yoğunum diye ama bu tamamen benim tembelliğimden ve üşengeçliğimden kaynaklanma, aslında her öğrencinin olması gerektiği kadar yoğunum işte ne eksik ne fazla. Kaç gündür birşeyler yazayım diye niyetlenmekte ve vazgeçmekteyim. Kolaya kaçıp hepsini tek bir başlık altında yazmaya karar verdim. 😀 (evet yine üşengeç ben)

Öncelikle neler izliyorum:

Yamato Nadeshiko Shichi Henge

 Bir animeden uyarlanan dizimizin dün itibariyle 9 bölümü yayınlaşmış bulunmakta. Ama hala ingilizceye çevrilmediği için izleyemedim. Oysa aynı gün içinde çevirirlerdi acaba  pek sevilmedimi  nedir, ya çevrilmezse ühüüü japoncamı geliştirip izlerim bende:P (japoncamı gelişirip sözü sanki biliyomuşumda geliştirecekmişim gibi oldu ama bilmiyorum. İşte film, dizi, anime derken birkaç kelime kaptık:P, bir ara niyetlendim evde öğrenmeye ama anında vazgeçtim.) İşte efendim birkaç genç bir evde kira ödemeden kalmak için evsahibin yiğenini layd yapmaya çalışıyorlarki işleri çok zor görünmekte bence beceremiyecekler:) İçinde sosyal mesajlarda barındıran yeri gelip de çok saçma bulduğumuz olayda olan bir dizi işte. Hala bir anlam veremediğim Japonlardaki yakışıklı bir erkek görünce genç kızların çığırıp kapısının önünde sürülerce toplaşması olayı bol bol mevcut u dizide hatta bir gençimiz sırf bu kızlar yüzünden evini terketmiş tüh tüh vah vah:) Bu olayın derinine inmek istiyorum neden kızlar 100 yıl erkek görmemiş gibi çığlık çığlığa biri bana bunu açıklamalı. Neyse bence bu konuya Japonlar bile anlam veremiyorlardır. Dizi hakkında bilgi ve karakter tanıtımları için Sevgili Chibi nin bloguna bakmanızı öneririm. Animesini için ise Sevgili Kimbapsushi nin bloguna bir göz atın.

Ouran High School Host Clup

Geçen sene izlemeye başladığım bir animeydi 11 bölümde falan bırakmıştım. (hangi bölümde bıraktığımı bile unutmuşum birkaç bölüm deneyerek aa ben burayı izledim diye diye buldum nerde kaldığımı) Başka bir anime izlerken sitede gördüm aa ben bunu izliyordum diye sevindirik olduktan sonra tekrar izlemeye başladım bu sefer bitiricem inşallah. Halbuki ne kadar çok sevmiştim, neden bıraktım acaba?? (ben bunu bir düşüneyim) Çok eğlenceli, ağzınızın gülmekten yorulduğu bir anime. (o kadar üşengeçimki gülerken ağzım bile yoruluyo şaka şaka yaa tamamen animenin komikliğinden kaynaklanmakta. 😀 ) Konusuna gelince bir lisede 6 erkek kendilerini kızları memnun etmeye adamıştır. (yanlış anlaşılma olmasın tamamen masumca) Birgün kısa saçlı erkek görünümlü kızımız yanlışlıkla bu çocukların odasına girer ve macera başalr artık oda ekibin bir üyesidir. Daha fazla bilgi için Sevgili Ofori nin bloguna bir göz atın.

Vampire Knight

 Beğendim beğendim çok beğendim. Devam eden bir mangası ve 2 sezonluk animesi olan bir seri. Umarım 3 sezonunuda yaparlar da bu gariban Astrea yı sevindirirler. (Tabi binlerce VK hayranını yoksa milyonlarcamı desem evet o daha uygun) Animesini heyecan merak içinde izleyip bitirir bitirmez mangasına geçtim. Ve farkettimki manga epey yavaş ilerliyo ühüü ühüü benim gibi meraklı bir insana bu yapılırmı . Kendime not: bir daha devam eden bir mangaya başlama sonra beklersin her chapter için bir ay 😦  Bu animeye başlamamı sağlayan Kimbap’a teşekkürlerimi sunar,  ayrıntılı bilgi ayrıntılı bilgi ve güzel yorumları için Bloguna yönlendiririm. Ayrıca İçten-chan’ın yorumlarınıda çok beğendiğimi söylemeliyim.  Hollywood sinemasının bizi vampir filmi diye keklediği  Twilight ı beğenenler izleyinde görün vampirleri hihi 😀

 

Neler Okuyorum:

Leyleklerin Uçuşu/ Jean Christophe Grangé

Grange  hayran olduğum 2. yazardır. ( Birincisi kim derseniz daha öncede bahsetmiştim: Dan Brown ) Garngé nin iki kitabı hariç tüm seriyi okumuşumdur. Leyleklerin Uçuşuna başlayalı çok oldu ama bir arkadaşımın pat diye kitabın sonunu söylemesiyle uyuz olup bırakmıştım. Grangé okuyanlar bilir büyük bir sır vardır (genelde katil olur bu) ve bu sır kitabın en son kısmında hatta ve hatta en son sayfasında belli olur. Baştan sonunu öğrenince bütün hevesim kaçmıştı içimden o arkadaşı saygıyla anmıştım:P Ama yılmadım ve okumaya devam ediyorum tabi sonunu bilmeden bir haftada okuduğum kitapı 4 aydır bitiremedim o ayrı bir konu. bunun en önemli nedeni araya Kayıp Sembol’ü sokmamdı. ( ee Dan Brown her zaman önce gelir:) ) Şimdi ikisinide kardeş kardeş okuyorum. Sevgimi ikiside eşit paylaştırdım. (külliyen yalan daha çok Kayıp Sembol’ü okuyorum bu şimdilik askıda) Macera, gerilim, korku, polisiye sevenleri Grangé nin tüm kitaplarını tavsiye ederim.  Zekice kurgulanmış hikayeler hani sonunda gerçeği öğrenince ben bunu nasıl tahmin edemedim yaa dediğimiz filmler gibi tıpkı. (herşeye filmlerden örnek verir oldum yakında sınavlarda bile örneklere yazıcam, düşündümde sanırım birkaç sınavda yapmıştım. )

Neler Dinliyorum

Müzik zevkim karışıktır genelde kulağıma güzel gelen şeyleri dinlerim, tür olarak sanırım en çok rock dinliyorum. Bu aralar ise Şebnem Ferah’ın yeni albümünü, Gripin’in yeni albümünü (özellikle aşağıdaki parçayı), Emre Aydın’ın yeni albümünü, Manga’nınson albümünü uzun zamnadır bıkmadan dinlerim. Teoman-Atiye Kal parçasını, Umut Kaya Kalbim Egede Kaldı parçasını şu aralar sık sık dinliyorum.

Birazdan Ne yapacağım:

Rabbit and Lizard

 İlk önce gidip Okan Bayülgen’i izleyeceğim zaten şu aralar Televizyonda tek izlediğim program olma özelliğini taşımakta kendisi. (birde ailecek haberleri izleriz yorumlarız, gelenek gibi oldu artık) Sonra da bu filmi izleyeceğim.

Adını görür görmez dikkatimi çeken daha sonra konusu okuyunca mutlaka izlemeliyim dediğim bir filmdi. Başrol oyuncusunuda Windstruck ta çok sevmiştim. Sevgili Ser-min  ‘in bloguda güzel anlatımıyla da görünce izlemek kaçınılmaz oldu.

İşte bu aralar böle takılıyorum. Onun dışında klasik öğrenci işleri ödevler sunumlar bitmek bilmeyen grup çalışmaları…. falan filan allahtan dizilerim, filmlerim ve blogcuğum varda sıkılmadan yuvarlanıp gidiyoruz…

Aklıma bir fikir geldi böyle bir Mim mi başlatsam acaba herkes bu aralar ne yaptığı yazsa sevdim ben bu fikri. 😀 O zaman şöyle diyeyim eyy beni okuyan blog sahibi insan sevdiysen bu fikri sende blogunda böyle birşey yap ki ilk Mim adımlarımızı atmış olalım. 😀 Kendi üşengeçliğini Mim’e bağlayan Astrea’ya tebriklerimizi iletelim:P

Not: Bu mim yazının içinde geçen tüm blogculara gitsin. 😀 ayrıca başlığa neler çiziyorum, nerelere gidiyorum gibi bölümler  de ekleyebilirsiniz.

Bu Aralar Neler Mi Yapıyorum?” üzerine 16 yorum

  1. Ihım efendim ilk olarak üşengeçlikte son nokta seninki heralde arkadaşım. Ama böyle olması hiç olmamasından iyidir özledim yazılarını. İlk olarak izlediğin diziden bahsedeyim. Animesinin 5 bölümünü izledim sonra videolar gıcıklık yapınca mesela dolmayı bilmedi, doldu basınca başa sardı falan “Aman beahh!!!!” dedim ve bıraktım izlemiyorum oysaki çok sevmiştim. Ouran High School İzlerken göbeğim çatladı, sesim kısıldı, okadar güldüm ki o kadar sevdim ki mangası ile devam etmekteyim 😉 Vampire knight zaten söyleyecek birşeyim kalmadı herşeyi Kimbap’ın orda kustum galiba. Ama vazgeçilmezimdir. Kitabıda okumadım onun için birşey diyemeyeceğim zaten benim tarzım değil yazarın yazdığı kitaplar. Son olarak mim olayı nasıl olur bilmem yani. Pek bir boş insan olarak hissederim kendimi heralde. Ama dur bakalım tepkilere göre hareket ederiz 😉

  2. o baştaki dramayı izlemek istiyorum ben de. animesi güzeldi ama çizimleri kötüydü, bu yüzden draması iyi olabilir. çığlık atan kızlara bir kez daha katlanabilirsem izleyeceğim 😀

    • Öncelikle kusura bakma yorumunu görmedim onay bekleyenlere bakmamışım. Sonra hoşgeldin bloguma seni burda görmek çok güzel, blogunu takip ediyordum ama eklemeyi unutmuşum bugün ekledim. 😀
      Dramasında çığlık atan kızlar baya vurgulanmıştı. Hatta Kyohei sırf o çığlık atan kızlar yüzünden evden ayrılıyor annesi sinir krizi geçirip kovuyo falan, animesinde de böylemiydi. Normalde alışmıştım japon kızlarını öyle görmekte (hemcinslerimi öle göre yapmayın kızlar o kadarda değil diyerek kızıyordum ama yinede alışmıştım) Ama burada yuh artık demeden kendimi alamadım. 😀 onundışında şimdilik güzel gidiyo animeden farklı yanları ev sahibinin birde küçük oğlu var. İyiki var diziyi o kurtarmış çok şirin birşey. 😀

  3. Kaç gündür yazmayı çok istiyorum ama bir türlü başına oturamadım hemde izlediklerimin çoğunda sizin güzel anlatımlarınız vardı, bende birkaç yorumumu söyleyim diye böyle hepsini bir başlıkta çıkarayım dedim. Sonrada aklıma bunu mime dönüştürmek geldi bakalım tutarmı, üşengeçlik bazen pratik fikirler bulduruyo:D Sanırım tek olumlu yanı bu. Bu arada editledim bir madde daha ekledim.
    Dizi için: animesini sevdiysen direk diziye başlayabilirsin ben sevdim eğlenceli yapmışlar ama genelde animesini seyredenler beğenmemiş diziyi. İzlemek istersen burdan izliyorum:
    http://www.dramacrazy.net/
    Ouran Host clup’ı bende çok sevmiştim ama hala hatırlamıyorum neden bıraktığımı, kesin bir ceviriye başlamışımdır unutup gittim animemi. Bundan sonra kendimi izlemeye adadım:D
    Mim için bence sende denemelisin (Üşengeçliğini mime çeviren astrea kendine yandaş aramakta 😀 ) Okuduğun mangalar yeter burayı doldurmak için 😀

    • Teşekkür ederim öncelikle güzel sözlerin için, layık olmaya çalışıciim. Yamato ve VK ile ilgili düşüncelerimi bilirsin zaten, yazarı görünce şaşırdım gerçekten. Ben pek yeni kitapları okumam, hele best seller hiç okumam. Dan Brown bu konuda önyargılarımı yıkan kişidir. Her sayfasında ağzım açık okuduğum müthiş kitaplar yazmıştır. Jean da aynı şekilde. Kurtlar İmparatorluğu, Kızıl Nehirler en sevdiklerimden. Dan’in son kitabını okumadım hala, bu yazıdan sonra gazı aldım ama en kısa zamanda alıp okuciim. Ouran benim de 100 yıldır niyetli olduğum (!) animelerden ama hala bir arpa boyu yol gidemedim. Mimi yarın yanıtliciim, uzun bir yazı olcak hazır olun, aynı anda o kadar çok şey takip ediyorum ki…

  4. Ne demiş atalar (Japon atalardı galiba) Sabır bazen tembellikle karıştırılır 🙂
    Ben anneme hep bunu diyorum o bana tembelsin falan dediğinde o da dönüp senin atan japonlar değil der 😀 Bende derim nerden biliyorsun bu böyle gider. Ama kesinlikle doğru pratik çözümler doğuruyor 😉

    • Haha 😀 kesinlikle benim için düşünüp söylemişler bu sözü, bende annemde bu yöntemi deneyeyim sık sık beni tembellikle suçlar. Oysaki ben ne kadar sabırlıyım:P
      Üstteki yorumumda televizyona bakarken yazdığım için yazacaklarımı unutmuşum, eklemeler yaptım. 😀

  5. Dene bakalım yöntemi seninki nasıl bir tepki verecek 😀 Dur o sabrı(tembelliği) mime döndürme işini şuan halledebileceğimi düşünmüyorum 😀 Benim yarınım baya bir hareketli geçicek. Kaç gündür sabahlıyorum bugün iyi geceler çayımı içtim şuan uyku surlara dayandı içeri girdi giricek. O zaman bir halledelim. Olmadı sen bana mimi gönder( Nasıl yapılıyor bana sorma ama hiç bir şey bilmiyorum 🙂 bu konu ile ilgili ) hemen çeviririz 😉 Şu diziyede başlayı vereyim bakalım. Anime, manga tadında olduğuna eminim zaten seviyorum ben sulu şeyleri nihahaha 😀 Gerçi yok yok şimdi başlamayayım vizelerim başlicak ben daha hiç çalışmadım zaten sizlerle nisan sonuna kadar artık böyle sık görüşemeyeceğim. Acı haberide burda vermiş oldum.

  6. @Kimbapsushi
    Rica ederim cnm doğruları yazdım. Yaşasınn çok sevindim sonunda mim hayalim gerçek oldu. 😀 Merekla bekliyorum yazını. Dan Brown ile Jean’ın tarzları benziyor biraz birini seven diğerinide mutlaka seviyor. Bende Kızıl Nehirlerle başlamıştım. Ama Siyah Kanı tavsiye ederim en sevdiğim o oldu gerçi daha taş meclisi okumadım ama leyleklerin ucuşu fena sayılmaz.
    Ouran Host Clup’ta arada bakabilirsin her bölümde ayrı bir konu işlendiği için öyle devam zorunluluğu pek olmuyor. (Bakınız şekil 1-A Ben) Bir ara bırakıp sonra yeniden başlayabiliyorsun sevmezsen bırakırsın ama seveceğine eminim.

    @Ser-min
    Ahh ahh vizeler diyince içeme taş oturdu, bende vizeler gelmeden böle ne bulursam izliyorum işte sonra pc başına zor geçer oluyorum. Ben mimi kimbap göndermiş oldum artık ondan sana gelir belki hazırlıklı ol:))

  7. Ben de mim’e atlamış gibi olmuşum yahu! Ne bilim ben yazıda bahsettiğin tüm blogger’lar için diye düşündüm 🙂 Ayrıca ben de sermin’i mimlicektim ama o yazamıcakmış galiba 😦

    • Yok yok gerçekten yazıda bahsettiğim tüm blogger içindi aslında. Sonra çok olur diye isteyenler sadece dedim. 😀 Sen mimle yinede Ser-min’i resmi olarak mimlenince yazar bence. (ser-min beni taşlıcak hiihih 🙂 )

      • Yazıyı editledim tekrar ve tekrar (bu 15. edit oldu sanırım) Artık resmi mim oldu 😀 bende mimleşim oldum sermin’i, sende mimle çifte mimleme olsun, artık kaçamaz hihahu (yaşasın kötülük:P )
        Ser-min kesinlikle beni taşlıcak, kaçış yok artık. 😀

  8. Geri bildirim: Mimlendim- 2. Round « Kimbapsushi's Blog

  9. bu yazının içinde ben de geçiyorum ama mim’lendim mi şimdi 😀 Çok iyi bir yazı olmuş ellerine sağlık Astrea.ben diziyi bitirdim ve çok güzeldi bence biraz tadı damağımda kaldı açıkcası.Ouran Host2u çok övüyorlar sen de yazınca yine izleyesim geldi ama hiç vaktim yok şu sıra boş zamamında inşallah bakabilirim.

    • Evet canım sende mimlendin 😀 yazıyı beğenmene cok sevindim aslında üşengeçliğimden birkaç yazıyı bir arada cıkarayım dedim sonra mime dönüştürdüm hihi 😀
      Boş zamanında mimi yanıtlarsan sevinirim:)
      Ouran host clupı kesinlikle izle derim acayip zevkli bir anime, hemde her bölüm farklı bir macerayı anlattığı için boş zamanlarında fırsat buldukça birer bölüm izleyebilirsin.

Bir Cevap Yazın

