Biraz gevezelik biraz My Little Bride

Bugün pekte iyi geçmeyen (tamam itiraf ediyorum kötü geçen) bir sınavdan sonra ertesi güne nasıl güzel başlanır onu öğreneceğiz.

1. İlk olarak sınavdan çıkar çıkmaz, yapılacak mühim birşey bulun. Böylece sınavı biran olsun unutmuş olacaksınız hemde arkadaşlarınızın size nasıl geçti sorusunu sormasına fırsat kalmayacak. Sınavdan çıkışım arkadaşlarla grup çalışması için buluşma saatimize denk geldiği için ve hemen sonra ders olduğu için bu madde tam olarak uygulandı. 🙂

2. Güzel bir yere giderek karnızı tıka basa doyurun, çatlayana kadar hemde. Dominos pizza ya gidilerek normalde küçük boyu bitiremeyen ben, orta boyu tek başıma yemiş bulunmaktayım. 😀 Böylelikle bu maddeyi yaptık.

3) Daha sonra arkadaşlarla muhabbet edlir, sağdan soldan en son dedikodulardan bahsedilir ve yemekten sonra gülmeye başlayan suratımız 32 dişi görünür duruma gelir. Bu madde uygulanarak mutlu bir şekilde evin yolu tutuldu.

4) Eve gelince tekrar yemek yemeyin, hem kilo alırsınız hem atıştırmalıklara yer kalmaz. Eve gelince hergünkü şeyler yapılıp PC karşısına geçilir. DVD çantası açılır ve içinden şöyle komik, eğlenceli, fazla düşündürmeyen bir film seçilir. Ahaa Buldum My Little Bride benim ki.

5) Film izlenirken bir yandan yanına her türlü atıştırmalık alınabilir. Çaydır, kahvedir, koladır, cips, çikolata, mümkünse mısır patlağı falan. Evde yoksa bir ara markete uğrayarak temin edilir.

Evet artık bu filmden sonra ertesi güne bomba gibi hazırız demektir. Gelin bütün zorluklar korkmuyorum sizden moduna girmiş bir şekilde yeni güne başlanır.

MY LİTTLE BRİDE 

 Gelelim bu kafa yormayan komik birazcıkta romantik olan filmimizin konusuna:  İki dost geçmişte çok büyük bir söz vermiştir, çocukları olunca onları evlendirecek ve böylece dostlukları akrabalığa dönüşecektir. Ama istedikleri olmaz ve ikisininde oğlu olur. Onlarda bu isteklerini bir kuşak erteleyerek torunlarını evlendirmeyi düşünürler. Bu sefer istelinen olmuştur ve bir kız birde erkek torunları olur. Büyük bir sorun aralarında 10 yaş vardır. Ama bu çılgın büyükbabaları kimse durduramaz:) Kız torun olan Boeun (Geun-yeong Mun) ‘un büyükbabası ölünce, erkek torun olan Sangmin’in (Rae-won Kim) büyükbabası bu ulvi görevi üstlenir ve hile hurda her türlü yalanla bu ikisini evlendirmeyi başarır. Buradaki hile ve hurda kısmı: aslında gayet sağlıklıyken çok az ömrüm kaldı son dileğim falan diyerek hatta hastanedeki şu kalp ritmini ölçen cihazla oynayarak bu ikiliyi ikna eder.

Henüz lise öğrencisi olan Bouen yıllardır abi bildiği Sangmin ile evlenmek zorunda kalınca, birde liseden hoşlandığı bir çocukla çıkmaya başlayınca bunlarda yetmiyormuş gibi Sangmin Bouen’un  lisesine öğretmen olarak atanınca gelin şamatayı görün. 😀

Başlarda Sangmin’e sapık gözüyle baktım resmen ama film ilerledikce ne kadar olgun olduğunu anladım. Tabi film ilerledikçe onlarda birbirlerini tanıyarak aslında ne kadar uyumlu olduklarını keşfediyorlar. Özellikle şu yandaki sahneyi çok sevdim. Salatalık turp derken her türlü sebzeyi kılıç olarak kullanıp kavga etmeyi başarabiliyorlar. Genel olarak çok fazla komik film olmasada bazı sahneleri gerçekten çok sevimli. Başlarda söylediğim gibi fazla kafa yormayan, eğlendiren bir film izlemek istiyorsanız bunu seçin derim ve saygılarımı sevgilerimi sunaraktan bu başlığı terkederim….

Biraz gevezelik biraz My Little Bride” üzerine 14 yorum

  1. iyi olmuş, yazı gelmiş. öncelikle sınavı boşver. benim gibi atlı kovalıyormuş gibi erkenden mezun olup, çalışmaya başlayınca insan öğrenciliği özlüyor, keşke kalsaydım diyorum resmen 🙂
    filme gelince, yüzyıllar önce yarım kalmıştı, hala da izleyemedim devamını. beğenilen bir film ama başı çok sarmamıştı, yine de yarım kalan şeyler sırtımda yük oluyor, bunlardan bazılarını “asla tamamlamam” diyip kurtulabiliyorum, ama bu onlardan değil. yani bir ara bitirmem gerek. yorumundan orta karar olduğuna karar verdim ama kızı severim, şans vermeye değer.

    • Ahaha kalp kalbe karşıymış derler bende tam senin bloga yorum yazdım geldim. 😀
      Ya sınav erasmus içindi eğer kazanabilirsem seneye bir dönemi fransada okuyacaktım ama zor gibi görünüyor. Zaten 2. sınıflara pek şans vermiyolar seneyede başvururlar diye. Napalım seneye kaldık artık zaten fransızcam pek iyi değildi, seneye kadar ilerletirim.
      Filme gelirsek başlarda benide sıktı birazcık hani gülmek için izleyeyim dedim bumuymuş falan diye, ama izledikçe ısındım karakterlere beğendim, ortalama bir film denilebilir. Sende şöle boş bir anında tamamla, bende yarım bırakmıyorum ne kadar kötü olsada atlaya atlaya izleyip sonunu görüyorum 😀 (merak kötü şey:) )

  2. Heheyyyttt ben filmi yaad edenlerden oldum. İzleyeli çok oldu ama hala gülümseyerek bakıyorum postere. Böyle evreka anlarının yaşandığı sahnelerini çok sevmiştim ben.-SPOİLER- Çocuğun daha gençlik dönemlerinden kıza uzattığı kalbi çok duyguluydu hani hem bizim hem kızın anladığı zamanlar. Kıskançlıkları inanılmaz derecede şirindi 😀 Bu arada nedense kızın şehla bakışları sinirime dokunmuştu oda ayrı. Halada dokunur 🙂
    Bu arada bende kimbapa katılıyorum yavaş yavaş oku sindire sindire bende bir çırpıda okudum aslında pek sallamazdım ama alttan dersim hiç olmadı üstelik geceleri içmediğim olmuyordu da neyse 😀 Alkolik değilim haaa!!! Ne diyecektim haaa kötü geçen sınav psikolojisinde bende hemen hemen aynı taktikleri uyguluyorum. Sınav sonrası iyi bir filmden daha rahatlatıcısı yok ya da iyi bir animeden 😀
    Oh be sonunda fresh bir yazı içim açıldı 🙂

    • Ahahaha fresh yazı 😀 bundan sonra böle olcak artık kolaya kaçmaca yok:)
      Kız gerçekten çok küçük görünüyodu yaa, normalde sevimli bir suratı var birde liseli kızı oynayınca tam oturmuş. Bir popo muhabbeti vardı çok güldüm orda, bu kızı görünce artık hep o gelir aklıma. 😀
      Valla ben kötü bişey oldumu anında komedi filmi, yada içim sıkkın ama belli bir nedeni yoksa dram izleyip ağlayıp rahatlıyorum, gerçekten mutlu olduğum zamanlardada romantik filmler izliyorum. Ruh halime filmlere göre katagoriledim, hehe böylece filmlerin bir yararı oluyo dimi ama:)
      Valla okul konusunda bulduğum her hazırlığı okuyan biri olarak yavaş yavaş okuyorum:) lisedede üniversitedede hazırlık okudum iki yıl kafadan uzadı:) Bencede öğrencilik başka bişi yaa seviyorum ben. (okulu bitmeden öğrenciliğin kıymeti bilen ender insanlardan olmalıyım 🙂 )

      • ah ah yarama barnak bastınız, ben de tüm hazırlıkları atladım, ne acelem varsa. ilk yılda girdim üniversiteye, 4 yılda da bitirdim. bitirditen 5-6 ay sonra çalışmaya başladım. 21 yaşında öğretmen oldum ulan. üniversiteye girdiğimde reşit bile değildim düşünün artık. o yüzden bu konuda yaram derin.
        bir de ben bu filmde oynayan kızı love me not haricinde hiç bi yerde sevemiyorum, orda oyunculuğunu gösterebilmişti bence, film de çok güzeldi. şu il mare’yi de harbi izleyelim, mesela yarın gece izleyebilirim ben. bakalım nassıymış! konuşalım sonra.

      • Kız ozamanlar gerçekten küçüktü ama yaşını canlandırıyomuş filmde zaten. O zamanlar 17 yaşındaymış kız çocukta 23 vay be yıllar ne kadar çabuk geçiyor:)
        O popo alayına bende bitmiştim birde filmin sonundaki yine büyük küçük sağ sol olayına nihahahaha yazık o aileye 😀
        Bende senin gibiyim fimleri ruh halime göre izlerim hemen bir iç dış tamiri yaparım 😀 tamamen ruhsal arınma 😉 Özellikle ağlamaya birebir kore yapımları 😉
        Ve kesinlikle ender insanalrdansın 😉 Bende lisede hazırlık okudum ama ünide okumadım 😦 keşke okusaydım.

  3. @kimbap
    Anamm 21 yaşında mesleğe atılmış direk kız valla oda büyük cesaret bence. Olsun genç öğretmen olmuşsun, öğrencilerin çok sevmiştir eminim seni.yarın evde olursam kesin izlerim, sen izleyince yaz kimbap, tartışak:D
    @sermin
    Yarına bilgisayar duruyorsa son kez hep birlikte izleyelim ilmare sinerji oluşturalım 😀
    Üniversitede hazırlığım lisedeki kadar güzel değildi ama genelde herkes öyle diyo. o yüzden en güzelini okumuşsun 😀

    • Çok iyi ozaman hazırlık konusunda şanslıymışım 😉 Duruma göre bakarız dostlar umarım izlerimde sinerji yaratırız 😉

  4. ayıptır söylemesi öğrencilerim de sever beni 🙂 biraz da soytarıyım ben, o yüzden de olabilir. derste sıkılmaya gelemem pek, geyiğe sararım.

    evet o zaman karar verilmiştir. yarın ben 11 gibi izlerim (geç gelicem de işten, malum kurs çalışma saatleri) yorumlarız bloglarda sinerji yaratırız 🙂

  5. Bu kızın (Moon Geun-young) yeni dizisi başlıyor. Resimlerini görmüşsünüzdür, ilk defa kötü kızı oynayacak, Sindrellanın şeytani üvey kardeşi, daha doğrusu günümüze uyarlanışı gibi bir şey olacakmış, hadi bakalım diyorum. Ben onu en çok Autumn Tale’de sevdim inatla. Ama My Little Bride da sevimlidir gerçekten. Ha, kız mı adam mı daha sevimliydi? Adam bence.

    • Ahaha bende oyumu adamdan yana kullanıyorum 😀
      Yeni dizisinin tanıtımını gördüm, ilginç birşeye benziyor merak ettim doğrusu. Masala hep cinderella’nın gözünden baktık birde kötü üvey kardeşin gözünden bakalım. Belki onlar kötü değildir belki cinderalla söz dinlemezin tekidir:P ayy öle çıkıyormuş birde ne gülerim ama 😀

  6. dostum sen şu anda (gerçi şimdi akşam ama) ege sahillerinin tadını çıkarmaktasın, aslında bir anlamda ben de izleyerek de olsa çıkarıyor sayılırım. neyse cavap yazamayacağını bilsem de yorumlayayım dedim.

    bu başlığa taa martta yarım bıraktığımı yazmışım, o zaman online izlemeye kalkmıştım ve video sorun çıkarınca ilk 10 dkyı (yarısı bile değil aslında) izleyip bırakmıştım. getirdiğin cdden tamamlayayım dedim ve izledim bugün, senin yazdığını hatırlayınca da hadi şu yazıyı dirilteyim diyerekten koştum yoruma. (ay ne geveze bir insanım yahu)

    önyargının ne kadar kötü bir şey olduğunu anladım bir kez daha, keşke daha önce tamamlasaymışım, çok sevdim ben bunu yahu. inanılmaz sevimliler, çok şeker sahneler var, çift acayip yakışıyor vs. açıkçası ben bir 100 days with mr. arrogant hadisesi bekledim bu filmden, onun gibi sanıp pek önemsememiştim ama çok sevdim gerçekten. son günlerde çok film izliyorum ama romantik komediler içinde en çok bunu sevdim, gerçekten mutluluk aşılayıcı bir film, moon geun’un neredeyse tüm yapımlarını izledim, burda da bayıldım.

    bu başlığa dönmek de nostalji oldu valla, o zamanlar (sank, çok eskidendi de) gece gece ne geyik çevirirdik bloglarda heyhat. yine il mare’den bahsetmişiz ama hala tek izleyen benim^^ neyse şimdiden monolog olacağını bildiğim bu yorumu sonlandırayım artık.

    • yettim dostum, ben seni hiç cevapsız bırakırmıyım, teee nerelerden pc bulup yazıyorum:P (tamam azıcık abartmış olabilirim, arkadaşıma geldim ordan yazıyorum)
      Yazıyı tekrar okuyunca sınav anımı hatırlayıp dertlendim dermişim:P tabiki hayır seneye bir daha giricem valla fransızca benden kurtuluşun yok:P
      Tekrar şans vermekle iyi yapmışsın dostu süper bir filmdi, bu kız çok iyi bir oyuncu yahu. Bak o zamnlarda bahsetmişiz cinderella’dan eve dönünce mutlaka izlicem. İl Mare tamamen unuttum yahu onuda izlicem gelince, özledim blogumu, sizi, dizilerimi ühüüü 🙂

Bir Cevap Yazın

