1-2-3 ses kontrol:)

İki hafta yokum dedim ama dayanamadım yine burdayım:) Ama bu haftalık sınavlarım bitti. Bende  Bu dinlenme sırasında blogcumla ilgileneyim azcık dedim. Yarın okul yok normalde ama sosyal sorumluluk projesi için çocuklara gideceğiz belki film izletiriz geçen hafta etkinlik yapmıştık, hemde çok güzel bir anime, süpriz yarın izletince söyliyeceğim;) (ipucu vereyim: bir Miyazaki filmi:) )

Neyse ne için geldim, neler anlatıyorum. (utanmasam özgeçmiş yazacağım:P ) Facebookta çok güzel bir kısa film gördüm. Çoklu kişilik ile ilgili harika bir film olmuş sizinlede paylaşmak istedim. Video inglizce, türkçe altyazısına bakındım ama bulamadım. Zaten  anlaşılır olmuş.

Gelelim konuya: Çoklu kişilik bozukluğu olan bir adam psikiyatristle görüşüyor. Diğer kişilikleri doktorla konuşmasına izin vermiyor. Sonlara doğru adam kişiklerini susturmayı başarabiliyor, tam sanırım başardı diyoruz ki taaa taamm şşaşırtıcı bir son bizi bekliyor. Ben bir yerden sonra tahmin ettim bakalım siz edebilecek misiniz?

Edit: Dün çocuklara miyazaki filmi izleteceğimizi sölemiştim ama malesef ses sorunu yüzünden izletemetik. ( Yürüyen Şato filmi) Daha önce Ruhların Kaçışı filmini izleyip çok beğenmişler (ağızlarının tadını biliyorlar canım;) ), bizde aynı yönetmenden devam edelim dedik ama olmadı artık  bir dahaki sefere. Onun yerine yedek filmimiz Alvin ve Sincapları izledik hep beraber, sonrada bahçede oyunlar oynadık. Yine güzel ve yorucu bir gün oldu 😀

1-2-3 ses kontrol:)” üzerine 8 yorum

    • evet dostum hemde gerçek doktor gelmeden önce diğer kişilikleri susturarak iyleşmiş gibi gösteriyor adamı. süper bir kısa filmmiş, zaten baya bir ödüllü:)) Ben doktor diğer kişiliklere bağırdığında çakar gibi oldum durumu:)

      Bu arada face adresinde add as friend butonu yok 😀 eklemelere kapatmışsın dostum, hatta mesaj göndermeyede:))

    • Ekledim 😀 six feet under’ı izlemedim sanırım ben yada izlediysem bile hatırlamıyorum. Bazen tv de çıkan bir filmi izlediği anca sonlarda bir sahneyi görünce hatırlıyorum, son kendime yuh diyorum tabiki:)
      düzeltme: Hatırlıyorum bu dizi ama hiç baştan sona izlemedim, kıyıdan köşeden denk gelirse falan:)

  1. hmm bu filmi çevirdiydim ben feysde bi grup için. çok hoşuma gittiydi :)) çok güzel bi kısa film.

    • ellerine sağlık esra 🙂 valla ne iyi yapmışsın ne zamandır türkçe altyazısını aradıydım o zamnlar bloga eklemek için bulamamıştım.

Bir Cevap Yazın

