Vampire Knight Cosplay

Vampire Knight 3. sezon gelicek mi, gelmicek mi, öyle bir düşünce var mı nedir ne değildir diye siteleri dolanırken bakın neler buldum:) (Bu arada 3. sezon hala meçul o yüzden mangadan devam)

Vampire knight animesinin cosplayını yapmışlar, bazıları gerçeklen benzemiş ama bazıları çok komik olmuştu. En benzeyenleri bulmaya çalıştım. İçlerinde 100 kiloluk Zero bile vardı. (düşünün artık onların arasından bunları çıkardım:) )

Önce orjinalleri:)

zero 1Kaname (gayet başarılı)

Kaname, zero, yuki

Nasıl resimler? 🙂

Birazcık araştırma  sonucu öğrendim ki Japonyada tüm animelerin cosplayların yapıldığı geceler düzenlenirmiş hatta en iyilerine ödül falan verilirmiş. Hatta kostümleri ve perukları bile satılıyo amann allahımm 😀 Bence artık bir Live -action zamanı gelmişte geçiyor bile:)

Şu beyazdan bir tane benim demi olsa ne 😀 Yok o zaman vampir tarafında olurum vazgeçtim siyah istiyorum, ama beyaz da güzel:P derken böyle gider bu, hadi size iyi internet turlamaları:)

Vampire Knight Cosplay” üzerine 9 yorum

  1. Japon milleti her bir şeyin cosplay’ini yapmaya bayılır. Hatta tüm uzak doğu milleti bayılmakta, severek yapmakta. Bu iş için baya zaman+emek+para saçanlar var. VK cosplaylarine ben de rastlamıştım zamanında, hatta Yuuki’nin silahı olan Artemis’i kendi imkanlarıyla yapan bir kız bile vardı. Şu ana kadar gördüğüm cosplay’lerin en başarılısı Death Note ‘daki Misa’nınkiydi. Hatta keşke filmde o oynasaymış demiştim. Uzun zaman oldu göreli ama bulursam eklerim resmi. Bu cosplayler de fena değil bu arada, ama o güzellikte insan bulmak zor, ne yapsan yakışmıyor. (Hele Zero’ma 🙂

    Bir de küçük bir düzeltme yapayım cancazım, şu resimlerdeki ikiz arkadaşlar gözlerim beni yamultmuyorsa cosplay değil. VK ve VK Guilty açılış şarkılarının sahibi grubun üyeleri. Grubun adı On/Off idi yanılmıyorsam. Hatta onların da Zero ve Ichiru gibi ikiz olması konuşulurdu internet aleminde. Zamanında kliplerini izlemiştim, tipler ordan tanıdık geldi. Ama şimdi yine bakar teyit ederim.

    • @kimbap
      Onlar dostum altında da yazmakta komacan on/off işte biri on diğeri off (Çok iğrençti tamam 🙂 )
      Bu arada bende yakıştıramam kimselere koyamam kimseleri yerine zero’nun kaname’nin de yerini hiç bir yaşan varlığın tutamayacağından eminim ancak 4 numaralı fotodaki benzer gibi olmuş. On ve Off da yakışır gibi gibi. Bu arada evet uzakdoğu camiasında bir cosplay rüzgarı daimi eser. Ancak bu zamana kadar cuk oturanını görmedim görmeside zor gerçi ama işte öyle 😀

  2. Misa’yı bende görmüştüm sanırım, seksi bir hatundu 😉

    Bu olabiler mi acaba dostum?
    Bu arada düzeltme için sağaolasınız dotslar, vay ben bu grubun söylediğini bilmiyordum hemen araştırmak lazım 😀 Tüm sayfada devasa, parlayan simli harflerle OnOff yazsada çakmazdım eheheh:D Ama olsun onlarda kostüm giydiğine göre oda cosplay sayılır:P (Durumu kurtarmaya çalışan tip:D )
    Bende baştaki Kaname’yi beğendim ama sanırım kız o 😀
    Zaten Zero’yu benzetmeleri imkansız o mavimsiyle grimsi saç rengi (şuan tarif edemedim ama güzel olduğu kesin) O buğulu bakışları bulamazlar bu dünyada ancak animelrde olur o hatta, Hatta animelerde bile zor bulunur. (kendini anime karakterine fazla kaptıran tip:D )

  3. @ sermin
    evet resimde dana gibi yazmaktaymış. ben yorumu yazdıktan sonra gördüm 🙂 neyse yine de onlar da bir yerde “cosplay” sayılır. astrea çok da yanlış bişey yapmamış.

    @ astrea
    göreli uzun zaman olsa da sanırım resimdeki kız. filmdeki yerine oynayabilirmiş gayet bence. bir de katılıyorum cosplay sayılırlar bence de.
    kaname’nin cinsiyeti konusunda ben de şüpheliyim. özellikle üçünün el ele verdiği resimde pek bi kabız durmuş kendisi, ama çakma zero baya moda girmiş 😛

    • ya aslında evet 3ü bir aradaki fotoğrafta kız gibi duruyor garip bir kemik yapısı var 😀 Üstelik evet onlarda formalanınca cosplay sayılır neden olmasın 😉
      Bu arada bu Misa denilen hatun korkutucu derecede oyuncak bebeğe benziyor o ne göz o ne saç öyle birde minicik birşey bu. Fotoya bakmaz olaydım kabus göreceğim 😀

  4. Haa bu arada ben japonyada olsaydım NANA’nın kıyafetlerinin satıldığı bir mağza var aksesuarları da dahil ordan çıkmam yani 😀 Üstelik cosplay’e bayılırım arkadaşlarla çarşaflardan falan az yunan tanrıları kostümleri yapmadık yani 😀 Şimdilerde de şu japonların, korelilerin günlük hayatlarında giydikleri özellikle erkeklerin takımlar var ya onlara taktım diktiricem kendime. Takıntıda son nokta ancak ne bilim çok rahat görünüyor. 😀

    • türklerde var aslında ucundan bu cosplay olayı, yok bihterin kolyesi, yok nihalin elbisesi, sıla tokaları vardı bi ara bizde ucundan köşesinden sahip olmak istiyoruz gördüklerimize yakında zaten cosplay gibi çakma dizi oyuncuları dolaşcak etrafda 😉
      Bu arada kimono’lar benimde gözüme rahat görünmedi değil yani, bir tane olsa fena olmaz dostum, diktir bencede 😀

      • Tam kimono değil dostum benim dediğim ya bak “welcome to dongmakgol” filmi var ya orda köylü halk giyiyordu erkeklerinin giydiklerinden ama işte onlardan istiyorum. Ya da Hotaru no Hikari de kızın patronu her eve gelişinde giyiyordu. Onlardan istiyorum 😀
        Bu arada evet bizdede ucundan, yakınından falan birşeyler var bizimkisi daha çok ticari. Onlar için değişik bir kültür bu.

  5. Cosplay Türkiye’de de yeni yeni yayılmakta hatta 25 haziranda ülkemizde ilkez büyük çaplı bir cosplay partsi yapılacak ODTU ünisinde…

    Sınavım olduğu içinde ben katılamıyacam ancak gitme imkanı olanlara öneririm. Bundan öncede barlarda, cafelerde ufak çaplı cosplay partileri yapılmıştı 🙂

Bir Cevap Yazın

