Acı Aşk “:S”

Dün akşam arkadaşım bizde kaldı, uzun zamandır film izlemeyen bünyeler olarak direk filmlere daldık. En son bu filmi izledik, başlıktanda anlaşılacağı gibi pek beğendiğim söylenemez. Artık çok fazla beklentim olduğundan, gecenin 3’ünde yarı uykulu izlemiş olmamdanmı yoksa filmdenmi bilemeyeceğim.

Şimdi efendim bir adet erkek karakterimiz var, 3 te kadın zaten başka bişi yok filmde:P Bu erkek karakterimizin adı Orhan (Halit Ergenç), Üniversitede edebiyat öğretmeni Ve eskişehirde yaşıyor. Bir gün sevgilisine evlilik teklifi etmek için süpriz yaparak eve geliyor ki ne görsün, kadın onu aldatıyor. Bizimki iki gözü iki çeşme terkediyor şehri İstanbula yerleşiyor. Bu arada biz ilk kadının ne adını duyuyoruz ne yüzünü görüyoruz. Sonra efendim bu gelip İstanbula yerleşiyor, Oya’yla tanışıyor. ( Cansu Dere) Birden biz bile ne olduğunu anlamadan bunlar evleniyor. Aynı gün kaza geçiriyorlar ve Oya kör oluyor. burda ben hobaaa diyorum, noluyo bu kadar hızlı ilerledi bu diye düşünüyorum. Zaten burayı yıldırım hızıyla yapınca geriye kalan kısımlarını gereksiz yere uzatmışlar.

 Sonra bizimki kör bir kadınla evli olmaktan son derece müzdarip. (Burdan ekrana yapışıp bir tane vurasım geldi adama da neyse dedim) Sonra karşı daireye bir kadın taşınıyor. Ayşe, (Songül Öden), meğer bizimkini aldatan sevgiliymiş. Birde Üniversitede bir öğrencisi var tabi, Seda (Ezgi Asaroğlu). Orhan bu üç kadın arasında gidip geliyor, gidip geliyor dediysem hiç de mecazi anlamda kullanmadım gerçekten üçüylede birlikte. Hangisini seviyor hangisiyle oynuyor bilmiyoruz.

İşte bu üçlü durumu çok uzatmışlar, bir türlü bi yere bağlanamayan bir durum, fazlaca mantık hatası, yok artık bu kadarda olmaz dediğimiz yerler, sürekli bir hastane girip çıkma olayları, üç kadının aynı anda hamile olması gibi saçmalıklar, adamın bir ton şeyi yapıp sonunda ben doğulu bir adamım demesi gibi ironik bir film işte. Hangi birini anlatsam bilemedim:)  Sonu ile ilgili bi ton tahmin yaptım ama hiç biri tutmadı. Tutmamasının nedeni ise ilginç bir son olduğundan değil, tamtersi ben ilginç birşeyler beklerken gayet sıradan birşey çıkması. Oysa ben  adammın kazadan sonra şizofrene bağlamasından tutunda, kadının aslında tek bir kişi üç kişiliği olmasına kadar son tahmin etmiştim. Yok anacım yok bu kadarıda gerçek olamaz nidalarıyla çeşitli sonlar üretirken, arkadaşım bence çok birşey bekleme diyerek haklı çıktı. İşte öyle gereksiz bir filmdi izlesenizde olur izlemesinizde, ama yiğidi öldür ahkkını yeme demişler ya görüntü çok güzeldi ona lafım yok görüntü yönetmenini tebrik ederim. Birde Issız adam’dan bu yana filmlerimizde ve dizilerimizdeki eski şarkılar salgını bu filmdede vardı. En son Altın Bamya Film ve Altın Bamya erkek oyuncu ödülünü aldığını söyleyerekten takdiri size bırakıyorum. 😀

Acı Aşk “:S”” üzerine 4 yorum

  1. böyle filmlere karşı çok önyargılıyım ben(oyuncu kadrosundan dolayı ) hiç izleyesim gelmedi bu filmi bir tek neden bile yok azıcık bakabilmem için çok mu kötüyüm? 😦

    • Hahha yok yok değilsin, bende aynı fikirdeydim o kadar çok sırada izleyecek filmim vardıki bunu araya koyduğuma pişman oldum. Arkadaşım çok merak etmişti bende tamam izlerim dedim. Oysa bir ton uzakdoğu film önerisinde bulunmuştum kabul etmedi. (kulaklarını çınlatayım azcık) Oysaki uzakdoğunun en kötü filmi bundan iyidir be. 🙂 (fazla mı iddalı oldu)

  2. yok yaa o kadar da berbat bi film deilll bence behlul bıhter nihal 3 lüsünden daha qercekci bi durumm :))) İzlenirrrr bence izledimmm ve pişman olmadım yanii :D:D adamm sondaj gibi asvaltı sey etse cocukk cıkıyorr ahahaha :D:D

    • İlginç bir tespit olmuş 🙂
      Valla ben başından sonuna kadar ilginç birşey olucak diye beklerken hiçbişe olmadı yaa belki o yüzden beğenmedim. Beklentileri yüksek tuttum ama tabi zevkler ve renkler meselesi…

Bir Cevap Yazın

