Mi Mi Mim:)

Sınavlar bitti, özgürüm falan derken sevgili blogcumu boşladım yine ama bu sırada boş durmadım sınavlar bittiğinden beri bir koşuşturmaca gidiyor, neyse sonunda bilgisayarcığımla baş başa kalabildikte bende blogcuğuma bakabildim. Sevgili Fato beni mimlemiş bende hemencik cevap vereyim ve sırada şanslı mim kurbancığını mimleyeyim:))

Evet efendim gelelim mimimizin (sölemesi çok komik oldu:) ) konusuna: Yaşadığınızı hissettiren  10 şeyden bahsetmemiş lazım. İlk olarak nefes almak dermişim, tamam tamam gereksiz bir espriydi kabul 😀 Ama o kadar küçük şeylere mutlu olabilitem varki neyi yazacağıma karar veremedim. en iyisi biyerden başlayayım artık gerisi spontane olacak:)

1) İlk olarak ailemle ve arkadaşlarımla mutlu geçirdiğim her zaman, her an benm için çok güzel. Ailemle sohbet etmek, akşam toplaşmaları, Arkadaşlarla gezmek eğlenmek herşey:)

2) Hımm ikinci olarak cancazım sevgili biricik bilgisayarım, bu aralar tekliyo ama ona bişey olursa ben naparım bilmiyorum. (direk laptopa geçerim hehehe, yedek yapmak lazım, özellikle benim gibi iki gün bilgisayarsız kalsa  sinir kat sayısı yükselen bir insan için)

3) Hımmmm sanırım bu maddeye yiyeceklere ayırmak istiyorum. Her türlü çikolata, şeker, abur cubur, dondurma cinslerini severim. Kolasız yaşayamam, haa birde kahvesiz ikisi benim için bağımlılık gibi birşey. annem bu durumdan pek hoşnut değil ama bende her zaman: yaa sigara bağımlılığım olsaydı bunada şükretmelisin diyerekten sıvışıyorum.

4) Yağmur olaylarını seviyorum. Peki nedir bu yağmur olayları: Ciseleyen yağmurda gezmek, çok feci yağan yağmuru camdan izlemek (o sırada kesinlikle dışarda olmak istemem), yağmur sonrası toprak kosusu, falan filan böle uzar bu yağmur davası:)

5) Küçük ayrıntıları, süsleri, göze güzel görünmesi için yapılan herşeyi severim. Özellikle yemek süsleme sanatını, kendim için yemek hazırlığımda bile özenirim. (çok nadir yemek yapsamda yapınca tam olsun isterim:) ) Sadece yemek mi tabiki hayır, bir bluze konan küçük bir kurdeleyi, masanın üzerindeki taze çiçekleri, evdeki küçük biblodan tutunda duvardaki tabloya kadar her türlü süsleme sanatını severim.

6) Resim yapmak, özellikle yağlı boya yapmak çok fena rahatlatıcı birşey tavsiye ederim;)

7) Sınavların bitişinden sonrası ben özgürüm şimdi ne yapsam, film mi izlesem, arkadaşlarımla mı gezsem, alışverişmi, eğlencemi gibi boşluktan ne yapacağını bilememe durumlarını çok seviyorum. İnsan sınavlara gömülünce yaşadığını anca bitince anlıyor. 😀

8 ) Her türlü duygu durumuna bir film bulabilmek: üzgünsem dram izleyip ağlamak, mutluysam komedi izleyip mutluluk kat sayımı arttırmak, çok aşık olasım varsa (bu nasıl bir  cümledir böle) Romantik izleyip ekranana bakalmak:)

9) Müzik tek kelimeyle müzik:) hayatın her anında dinleme potansiyeline sahibim.

10) Son olarak takdir edilmek ve etmek, birine küçük bir iyilik yapsan bile gözlerindeki o minnettar bakışlar, sevildiğini bilmek ve sevmek, hoşgörmek, dürüstlük gibi şahane duyguları yaşabilmek ve yaşatmak insana evet gerçekten  yaşamayı seviyorum dedittiren şeyler:)

eminim bu postu gönderdikten sonra keşke şunuda yazsaydım, şunuda ekleseydim, işte yok şunu unuttum diyeceğim ama ilk aklıma gelenler bunlar. Sıra geldi birini mimlemeye, kim bu şanslı blogcu acaba;) Bende Bunusevdim ve Ser-min mimliyorum böylece hem fato hemde benim tarafımdan mimlendiler artık kurtuluşları yok mimden nihahaha:) Bakınız: çifte mimlenmek 😀

Mi Mi Mim:)” üzerine 6 yorum

  1. Teşekkür ederim canım, ama ben zaten birkaç hafta önce yazmıştım bununla ilgili bir yazı
    Bu arada resme bayıldım. Orada yaşamak isterdim şu an 🙂 Çok severim karışık ortamları, uzun uzun-güle güle toplamayı, sonra yine uzun uzun dağıtmayı

    • Anamm ben bu postunu kaçırmışım, neyse bir daha ki sefere mimlicem seni kaçamazsın benden nihahaha 😀
      Ahh ahh bende severim karışıklığı, odamı her seferinde dağıtırım ama bu dağınıklık en fazla üç gün sürer annem dayanamayıp toplar. Oysa bilmiyorki o karışıklığın içinde benim bir düzenim var. 😀 Tabi ben toplamadığım için yediğim azarda extrası 😀

  2. Değil mi değil mi. Gerçekten karışıklığın düzeni var. Ben odamı toplarım ama ritüel halindedir bu. Hani fotoğraf albümünü açarsın da çoğunu hızlıca geçersin ama bazılarında uzun uzun bakarsın. Benim odamı toplamam biraz öyle oluyor. 2-3 ayda bir topladığım için bazı eşyalar çocukluğumdan beri oradalarmış gibi hissediyorum. Şaka bir yana dağıtmanın güzelliği gibi toplamanın da güzel olduğunu yeni öğrenmiş biriyim ben.

    • Ahaha keşke bende öğenebilsem arkadaşım 😀 böylece anne azarı yemekten kurtulurum. Kimbilir günün birinde bende sevebilirim toplamayı:)

  3. Astrea bunusevdime benim de mim sözüm war 😀 Beraber çifte mimleyelim onu 😀

    Bu arada mim’i cevapladığın için teşekkür ediyorum canım 😀

Bir Cevap Yazın

