Personel Preference’den Lee Min Ho Show

 

Daha önce Personal Preference’nin Ji-Hoo sunun kıyafetlerine bayıldığımı söylemiştim değilmi? (bakınız Şu postta) Bakalım hangi kıyafetlermiş bunlar:

Öncelikle şu kısa pantolon olayına bir iki kelam edeyim. Yorumlarda hep Min Hoo’nun pantolonlarının küçük olduğundan falan bahsedilmiş. Lee Min Hoo genel ortalamaya göre daha uzun olduğu için ona pantolan yapamıyorlar dermişim tabiki hayır. 😀 Şu sıralar Kore’de böyle pantolonla kapri arası bişey moda olduğu için pantolon boyları böyle. Hatta dizide birkaç kişi daha giydi bu pantolonlardan. (Jin-hoo’nun sağ kolu gibi olan şebeklik yapıp duran sevimli yardımcısı gibi) Birde şu yukardaki gibi ayakkabılar varki onlara ayrı bir bayılıyorum. 🙂

Bu çeket yakalarının güzelliğini ne böyle biri bana açıklasın, bende istiyorum bunlardan. 😀

                                                                      

Bu arada So Yee Jin’de çok şeker giyiniyor. O da son zamanların modasına uyarak, erkek gibi gömlekler, pantolonlar ve pantolon askıları, şapka, papyon falan bol bol kullanıyor. Bir arada ona da bir post hazırlamak lazım. (film blogunun yavaş yavaş moda bloguna dönmesi. 😀 )

Türk erkeklerinide birgün böyle şık görmek dileğiyle diyerekten görsel şölenimizi bitiriyorum.

Personel Preference’den Lee Min Ho Show” üzerine 11 yorum

  1. Son dileğine amin dedikten sonra Lee Min Hoo ya bayıldığımı söylemek istiyorum. İnsan bu kadar yakışıklı olmaz ki günah bize:D

  2. okudum sonunda, ya bahsedince anlamamıştım, resimlerini görünce hatırladım ceketleri 🙂 çok güzel ya, işte bir erkek böyle giyinmeli, bizimkiler ders alsın korelilerden 🙂

  3. Bugün baya bir çınlattık kulaklarını, lee min ho’nun 😀 olmuş ama bu dizide tam bizlik olmuş haha, saç kıyafetler falan. Kendisini bu tarzını korumaya davet ediyorum. 😀 Geleceğin Gong Yoo’su olcak bu çocuk bence La fea, zaten bu dizide bakış olayını kapmış, kıyafetlerde Gong tarzı olmuş bilemiyorum ilerde ne olcak bu çocuk. 😀
    En Dip Not: Gong gibi olamazda, eh yaklaşmış diyelim. 😀

  4. Dostum zaten korelilerin moda anlayışına bayılıyorum. Özelliklede erkek modası harika. Özellikle son dönemde yapılan filmlerde ve dizilerde kullanılan kostümler muhteşem gerçekten. Buraya koyduğun parçalarda beni bende aldı. Valla erkek modasıda olsa alır giyerim. Zaten dediğin gibi bayanlarda da bu aralar maskülen bir tarz var giyilebilir yani en azından ben giyerim 😀 Bu arada Gong Yoo’nun CP deki giyim tarzı da muhteşemdi. Aslında bura aktörlerden çok kostümleri seçenleri tebrik etmeli. Cuk yakıştırmışlar valla. Birde benim lee min ho ile herhangi bir düşüncem yok nedense onla ilgili bir düşünce bile oluşmuyor kafamda nötr yani garip bir durum 😀
    Hıı birde o kısa pantolonlar süper ve ötesi bence sanırım ben ilk olarak speed scandal da görmüştüm ve aşırı beğenmiştim.

    • Haha bende başlarda gayet nötürdümdüm canım sen hele bir diziye başla bu bildiğimiz Lee Min Ho değil 😀 Değişmiş bir büyümüş bir güzel rol yapmalar falan aferin çocuğuma 😀
      Kısa pantalon olayını bende sevdim yaa, birde altına çorapsız ayakyabı çok güzel olmuş. Bende çorapsız ayakkabı olayını GongYoo da gördüm ilk onada çok yakıyor. Tüü tüü maşallah onada 😀 (iyice yaşlı teyze moduna döndüm haa)

      • Ben maskülen giyim tarzına bayılır zaten ama annem ne zman öyle giyinsem başlar söylenmeye bende onun dilinden kurtulmak için hafif feminenleştiririm. Kendimi bildim bileli ama erkek reyonunda daha güzel şeyler buldum. Neyse Le Min Ho ya da nazar değmesin canım zaten yazık çocuk bi kere tüm kameraların onunda güm diye nasıl düştü. İşte hep nazar bir felak bir nas okuyalımda burdan yollayalım. Gerçi bir gün sürer varmasıda olsun yani 😀

  5. Ahahahha koptum dostum yaa, en iyisi nazar boncuğu yollayalım devamlı korusun, iğnelesin atletine dermişim. (çıx çıx çıx yaşlı teyse moduna devam:) )
    Dostum izle bakalım diziyi merak ediyorum nötr dururmun, pozitife doğru gidecekmi:D Bende öyle oldu şahsen hiç takmazdım bu çocucu, Boftada pek dikkat çekici gelmemişti.

  6. lee min honun giyimine diyecek söz yoktur herhalde tek kelimeyle mükemmel kimse olmasına gerek yok kimsenin giyim tarzınada özenmiyor kendi olarak zaten gönüllere taht kurmuş bu özelliğinden dolayı tekrar tebrik ediyorum kendisini kulakları çınlasın garibimin arkadaşlar yorumlarınızda gayet ho belli oluyor ki burada pek fazla yabancılık çekmiyeceğim çünkü lee min ho ma söylenen her söz bana söylenmiştir AJA AJA FİTHİNG!!! demek istiyorum
    DİP NOT: ANTİ JESSİCACIYIMDIR BU ARADA YEDİ O CADI OPPAMI YEDİ DUDAKLARINI :S

  7. Geri bildirim: Lie To Me ve Hyun Ki Joon’un Yaka Süsleri^^ « Astrea'nın Atlası…

  8. Geri bildirim: Koreliler ve Sevgiliye Ayakkabı Hediye Etme Mevzusu « Astrea'nın Atlası

Bir Cevap Yazın

