Nerelerde bu astrea…

Şu son 5 gündür koşturduğum kadar hiç koşturmamışımdır sanırım. Dönem sonu yaklaştıkca ödev teslim zamanları geldi ve bir telaş aldı bütün sınıfı. Sağolsunlar her dersten bir grup çalışması olduğu için artık hangi grupla hangi ödevi yaptığımı şaşırmış durumdayım. Birde bu tempoya şenlikler eklenince, gündüzleri ödev peşinde koşup akşamlarıda stressimizi attık iyi oldu. Geçen hafta Teoman konserine gittim pek bir kalabalıktı, tüm izmir ordaydı resmen, birde üzerine kötü ses sistemi eklenince sıkılıp erken çıktık. Bu hafta ise MFÖ konseri vardı bunu çok beğendik.

Buda benim fotoğraf çekme çabalarımdan biri, Teoman’ da doğru düzgün bir görüntü alamadım çünkü sahneye baya uzaktık. MFÖ’yü Sabancı Baharı düzenlenmiş ve gayet başarılı bir organizasyon yapmışlar çok beğendim burdan tebriklerimi iletiyorum. 🙂 Teomanı ise Eti Fest düzenlemişti, onlarıda bu kadar kötü bir ses sistemi düzenledikleri için kınıyorum. Ege Üniversitesi bu aralar baya hareketli, bisikletçiler, doğa yürüyüşçüleri, çadır kuranlar, su savaşı yapanlar, standlar derken rengarenk olmuş durumda gayet eğlenceli yolunuz düşerse mutlaka uğrayın. Konser Programı olarak 24 Mayıs’ta Nil Karaibrahimgil (Hürriyet Fest) geliyor. Birde biz 13 Mayıs’ta Dokuz Eylül’ün Hayko konserine gitmeyi planlıyoruz. Tabii gidecek enerjiyi bulursak. 🙂

Nerelerde bu astrea…” üzerine 6 yorum

  1. bence kampanya başlatalım, şenlikler tınazda yapılmasın. kurtlara yem olmak istemiyorum konsere gidicem diye 🙂
    şu konseri de herkes beğenmiş, pişman oldum gitmediğime gerçi dersim vardı:P neyse umarım yarınkine gitmezsem pişman olmam 🙂

    • ahaha kurtlara yem olmak, koptum buna 😀
      Yarınkine gitmek konusunda bende emin değilim var, tınaztepe olunca insan tırsıya nasıl geri döncem diye. Gel Nil’e gel sen dostum, hem yeni şenlik alanımız yapıldı orda olcakmış konser. Bunlar Medikonun ordaki boş alanda yapıldı, daha bitmemişti o zaman şenlik alanı.

      • nil nasıl olur ki dostum. bazı şarkılarını sevsem de pek de bayılmam. bi de o cuma galiba, benim cts kargaların kahvaltı saatinde yollara düşmem, işe gitmem gerenkxD bi de medikonun orası önlük giymek için yapılan yer mi muhahah

  2. Nil’i eğlenceli olur bence, eller havaya yaparız. 😀
    Yok bu mediko kampüste yemekhane, kütüphane falan o taraflarda, önlük giymek için yapılan yer (ismi böyle kaldı ama haketen sadece tıpcıların önlük töreni için kullanılıyo orası) hastanenin orda kalıyo. Bundan sonra oranın adı önlük giymek için yapılan yer hahhaa 😀

  3. bende izmir 9 eylüllü oldum . artık beni de aranıza alırsanız ( küçük emrah bakışı atıyorum ekrana 🙂 beraber diğer konserlerde kopabiliriz inş 🙂

Bir Cevap Yazın

