Frivolous Wife “Uçarı Karım”

Biraz Romantik Komedi izleyeyimde keyfim yerine gelsin dediğim günlerden birgün izledim bu filmi. Keyfim yerine geldimi dersiniz eh işte iç güveysinden hallice diyeyim siz anlarsınız. 😀  İyiydi hoştu film aslında ama artık Kore sinemasında öyle filmler izledikki beklentilerimizi yükselttik belkide o yüzden çok çok beğenmedim ama keyifle izlenecek filmlerden biri.

Filmimiz güzel kızımızın sahnede arzu endam etmesiyle başlar. Kızımıza taa ilkokuldan bu yana erkekler hasta olmaktadır, bir bakışıyla tüm erkeklerin ilgisini çekmekte, tek hareketiyle kendine bağlamaktadır. İşte böyle bir güzellik yani. Bana soracak olursanız hiç beğenmedim kızı çok fazla makyaj yapıyor bir kere, ikincisi çok zayıf o kadar uzun olupta o kadar zayıf olunca çöp gibi birşey olup çıkıyo ne öle bahçe korkuluğu gibi. Birde Miss Koreymiş öle diyorlar filmde.

Evet,  kıza olan kıskançlık duygularımıda gösterdikten sonra konumuza dönelim. 😀

Kızımız birgün cep telefonunu kaybeder ve böylece kadar ağlarını örer. Şirin mi şirin bir çocuk telefonunu bulur ve kıza ulaştırır. Kızımız çocuğu görür görmez hoşlanır ve başlar klasik numaralarını yapmaya. İşte göz süzmeler saçlarıyla oynamalar gibi tipik kur yapma taktikleri. Ama bunlar çocukta bir işe yaramaz. Hertürlü numarayı dener ve sonunda bunlar çıkmaya başlarlar ama kız hala çocuğu kendine bağlayamamışıtr. En son numara olarak ayrılmak istiyorum der ve çocuğun yalvarıp yakaracağını sanar. Tabii böyle olmaz çocuk direk peki o zaman der. (burası komikti işte 🙂 )

Böyle numaraların işe yaramayacağını anlayan kızımız gider adam gibi itiraf eder duygularını ve bizde anlarız ki meğer çocukta onu çok seviyormuş ama onun gibi güzel bir kızın ona bakacağını düşünmüyormuş, bu yüzden öyle davranıyormuş. Neyse bunlar mutlu mesut yaşarken kızmız hamile olduğu anlaşılır bunu duyan kızın babası çıldırır çünkü o sıralarda bir iş arkadaşını kızıyla evlendireceğine dair söz vermiştir. Babası kızını eve kapatır kızı almak için gelen çocuğuda her fırsatta dövdürür. (yazık çozuk helak oldu dayak yemekten) Babasından kurtulan kız kaçar ve çocuğun evine sığınır. Ama bu tam olarak yağmurdan kaçıp doluya tutulmak olacaktır. Çünkü çocuğun ailesi tam bir gelenekçidir. Hala eski Kore geleneklerini sürdürerek teknolojiden uzak yaşamaktadırlar.

Bu aileyle yaşamak için kızımız tüm gelenekleri öğrenmek zorundadır. Yemek yapmak, temizlik, çay törenleri gibi türlü işleri bu güne kadar el bebek gül bebek yaşamış biri için öğrenmek kolay olucakmıdır. Birde üstüne ailenin reisi Büyük Dede, kaynana, görünce, Büyük hala yok efendim amca gibi hertürlü akrabayla uğraşmak eklenince neler olacak izleyip görmek lazım. Bu kısımları birazcık Düşlerimin Prensine benzettim. Ordada Che-Yang saray geleneklerini öğrenebilmek için epey zorlanmıştı ve pes etmemişti burdaki kızmızda öyle asla pes etmiyor.

Frivolous Wife “Uçarı Karım”” üzerine 6 yorum

  1. hmm yazmışsın dostum. demek diğer yarısını izleyince de düşüncen değişmedi. oysa ben umutluydum, güzelse izlicektim, olmadı şimdi^^ neyse o zaman boş bir anımda izlicek bişe bulamazsam, kısacası çaresizsem izlerim. bu arada konuyu okuyunca benim de aklıma hemen düşlerimin prensi geldi, o yüzden de gerek yok zaten. 25 bölüm aynı hikayeyi izlemiştimxD

    • Ahaha evet dostum taksit taksit olsada izleyebildim, ikinci yarı daha güzeldi. Aslında güzel bir filmdi ama dediğim gibi diğer filmlerle kıyaslayınca idare eder kalıyor. Dediğin gibi çok çaresizsen izleyebilirsin haha 😀 Düşlerimin prensinden tek farkı burda çocuk kıza destek oluyordu ordaki buzdolabı Shin gibi değil 😀

  2. Niye öyle diyosun dostum, bence Şin de çaktırmadan çok destek oluyodu. Kız ailesini görmek isteyince hayır deyip ertesi gün hemen götürüyodu^^ (O bölüm de en sevdiklerimdendir bu arada hehe) Daha da bir sürü eylemi vardı öyle. Neyse yav benim de Goong’la ilgili konuşasım varmış hehe

  3. @Kimbap
    Hehe shin’e laf kondurmam diyosun dimek. 😀 Evet içten içe destek oldu garibimde tam belli edemedi işte biz anladık ama kız anlayamadı:P Neyse son bölümlerde belli etti yani de aferim çocuğuma dedik içimiz rahatladı 😀

    • Ekle sepete arkadaşım birgün izlenir 🙂 Benimde izlenecekler başlıklı bir listem varki uzadıkça uzuyor. Neyseki yaz tatili geliyor yaşasın 😀

Bir Cevap Yazın

