Chuck “3. Sezonda bitti:(“

3. sezonu olacakmı, kanalla anlaşma yapılmadı, yapıldı ama iptal ettiler  falan filan derken 3. sezonda bitti hemde 13 bölüm planlanırken 19 bölüm ile final yaptı pazartesi günü.  Hemde bize 4. sezonun sinyallerini vererek. Öyle bir yerde bittiki devamını getirmezlerse kanalı basarım. (haha duy da inan:P )

 Bu sezon diziye giren çıkanın haddi hesabı yok valla, özellikle şu yandaki yakuşuklu arkadaş nam-ı diğer Shaw, ölüp ölüp dirildiği için girip girip çıktı:)  Kesin 4. sezon yine bir yerlerde çıkar gelir. Git yavrucum sen Superman’de oyna  gelme bi dahaki sezon yettin artık, hayır yakışıklısın ama bir yere kadar, hep kötülük hep kötülük çekilmiyosun ki.

Öhömm öhömm ne diyodum haa finalden bahsediyoduk, öğrendikki meğer Chuck sülalecek ajanmış yakında 3. dereceden akrabalarıda ajan olarak çıkarsa şaşırmam. En heyecanlı bölümü finaldi, ben çok beğendim şahsen. Şu Ring olayıda çözülmediya ben ona yanarım, neyse 4. sezona konu kalsın değil mi:D

Chuck “3. Sezonda bitti:(“” üzerine 6 yorum

  1. 3. sezonu heycanla bekledik işe yaradı da =) güzel sezondu be =)
    casey’in aile hayatı nası olcak onu merak etmekteyim xD morgan pasif ajan olarak devam edecek mi felan =) artık chuchk’ın delirceği endişesine de sahip değilim =) güzel işte yeni serzon bekliyoruz =)
    ama chuck’ın annesi nası bi şekilde çıkıcak acep =) kötü karakter olucak gibime geliyor ama olsunn =) bekliyoruz =)
    shaw yine çıkıcak bi yerlerden o herfin kıpırdandığını gördüm çünkü 😛

    • Benim en sevdiğim karekter Casey yaa, adamın tepkileri öldürüyo beni, özellikle Morgan la süper ikili oldular tabi kızı yüzünden bir ara boğazlıyodu ama onada alışır. 😀 Onu baba olarak hiç düşünemiyorum ama görücez 4. sezon:)
      Chuck’ın annesini bence Ring zorla alıkoyuyodu, çünkü babası onu kayıtlar diye diye dosyalamıştı en son bölüm, birde yerimiz bulundu gibi birşey söyleyip götürdüler kadını. Kesin oda bir icat yapmıştır o yüzden kaçırmışlardır ailecek hem ajan hem mucitler:P
      Shaw zaten kesin çıkacak biryerlerden o adam ölümsüz:P Bir sezonda iki kere öldürüplüp dirilen tek adam:) superman return da oynamıştı ordan bi ölümsüzlük var galiba:) Zaten ilk supermane benziyo her gördüğümde aklıma o ilk superman dizisi geliyor.

  2. ben yarıda bıraktım, temmuz sonu en baştan izleme planlarım var bu sezonu ama o yakuşuklu harbi nasıl bir insan evladıdır yaw 😀

Bir Cevap Yazın

