Finallerin Şemalı Gösterimi:)

İşte tüm hayatımı özetleyen şemalı gösterim 🙂

Ödevlerden kurtulduk derken, finaller başladı ama çalışmaya hiç ama hiç istek, enerji vs kalmadı. Hepsini ödevlerde tükettim.Sürekli bahaneler yaratıyorum, dersin başına oturur oturmaz aklıma yapacak 454657 tane iş geliyor ne hikmetse 😀  Bu sürekli şikayet ettiğim ödevlerle ilgili bi post yazıcam sizde bana hak vereceksiniz. Hatta Face’de ege psikoloji olarak bir grubumuz bile var: Her Gün Yeni Bir Ödev:) Bu fotoyu orayada yüklemiştim, blogcugumlada paylaşayım dedim:)

Yakında görüşmek dileğiyle, bana şans dileyin dostlar……

Finallerin Şemalı Gösterimi:)” üzerine 8 yorum

  1. Güldürdün beni 🙂 Şu an pek de halim kalmamıştı oysa ki. Hele kendi grafiğimi düşününce. “Güleriz ağlanacak halimize” diye bir laf vardır ya, benim gülüşüm de öyle bir gülüş ama

    • hehe olsun yaa gülcek bişi bulabiliyoruz hiç değilse bu kendi halimiz bile olsa 😀 Geçeçek bu günlerde, az kaldı az 🙂

  2. Hehehehe! Neden acaba ben de bu stres yok?
    Buldum. Çoğu dersten devamsızlıktan kaldım zati ben. Acaba bi grafik yapsak nasıl bir grafiğim olurdu merak ediyorum?? :D:D

    • Eymasarr hoşgeldin sefalar getirdin, bu aralar nete giremediğim için yorumunu geç onayladım kusura bakmayasın. 🙂

      Heheh senin grafikte derste girdiğin kısım ve derse gelmediğin kısım seklinde iki ayrı küme ve sınav sorularıda derse gelmediğin kısmın içinde bir kümecik olabilirdi, yada her iki kümenin dışında bir yerlerde 😀 yapalımm bu grafiği, güzel olurdu 😉

  3. booool şans canımcım 🙂 geçicek bunlar, hem demiştim sana bugünlerin tadını çıkar özleyeceksin. zaten sen anlamadan sınavlar da okul da biticek. neyse sınavlardan sonra bir çin yemeği patlatırız derdin tasan kalmaz 😀

    • Çokkk teşekkürler canım, bir haftayı atlattık geriye kaldı bir hafta neyse ödevleri teslim ettikya bu hafta büyük kısmı atlattık. Valla şu sınavlar olmasa ben okulu seviyorum yaa gelir giderim derslere nasıl not alıcaz derseniz onuda bi çare bulsunlar artık sınavsız olsun ama 😀
      Eveet evettt kesinlikle gidelim, hatta sen cumaları boştun benimde haftaya perşembe bitiyo sınavlar, cuma buluşuruz, süper olur sınavlardan sonra, (Durum değerlendirmesi: başka bi iletişim aracı yokmuş gibi blogtan buluşma ayarlayan astrea:P )

  4. tabi kuşum buluşalım. gerçi ben başka iletişim kanalı bırakmıyorum, şu aralar pek girmiyorum msn’e. cuma kurtlarımızı dökeriz. tatilini kutlarız dostum 🙂

Bir Cevap Yazın

