Fly High “Uçacaksın”

Bilgisayar temizliği yaparken bu filmin afişini gördüm ve izlediğimi hatırladım. (izlediğim filmlerin afişlerini indirmek gibi bir huyum vardırda, huyum kurusun:) ) Aslında izleyeli çok olmadı ama unutmuşum, demekki hatırlancak bir film değişmiş dermişim:P hehe şaka şaka bu tamamen benim unutkanlığımdan kaynaklanıyor yoksa güzeldi film.

Hikayemiz gayet komedi filmi izleyecekmişiz gibi başlıyor gülüyoruz, eğleniyoruz falan sonra ikinci yarıya geldik mi film U dönüşü yapıyor ve ağır dram kategorisine balıklama dalıyor. Gelelim konumuza; Min Hyuk, lisede okuyan gayet matrak, eğlenmeyi seven, iyi dans edebilen bir gençtir. Otobüs şöförü ola babasıyla yaşamaktadır. Bir gün okul gösterisinde dans ettikten sonra erkekler tuvaletinde soluğu zor alan Min Hyuk orada eses kızımızı görür ve ne tesadüf: ilk görüşte aşık oluverir. Min Hyun (isimlerde çok yakın birbirine bu eses kız oluyor) garip bir şekilde film boyunca erkekler tuvaletini kullandı. Filmin sonuna kadar nedenini açıklarlar diye düşündüm ama bir türlü açıklamadılar. O zaman tek sonuç kızın  sapık olması haha, bak konuyu nerelere getirdim. Kaldığım yerden devam ediyorum yok öle sapıklık falan kızlar tuvaleti dolu olduğu içinmiş öyle dedi kendisi. 😀

Min Hyuk, Hyun’a görür görmez aşık olur ama kızımız ona hiç pas vermez. Aslında oda seviyor gibidir ama ağzından o kelime çıkmaz. Min Hyuk kızı etkilemek için kırk takla atar, gizlice okul dolabina gül koymalar, balonlarla süslemeler, onun için bisiklet almalar falan. ama kız bunlardan zerre etkilenmez. Bu işin içinde bir iş var diye içimize  bit eniği düşer (bu laf böylemiydi acaba:) )

Bu ikili bir kaç ay böyle ne sevgili ne değil vaziyette görüşürler. Birgün kız annesiyle beraber amerikaya gider ve çocuğa onu sevmediği söyler. Ama arkasından salya sümük ağlayınca anlarız ki seviyor. Kızın neden böyle davrandığını başlarda çakıyoruz zaten ama söylemeyeyim zaten klasik kore filmi desem hemen anlarsınız. 😉

Kız gittikten sonra çocuk öyle bir söz ediyoki bir aferin deyip sırtını sıvazlayasım geldi. Min Hyuk arkadaşına diyorki: “Yeşil yandımı geçerdim, kızmızıda dururdum ama o hep sarı gibiydi geçeyim mi durayım mı bilemedim.” Heralde daha güzel bir şekilde ifade edilemezdi, kız seviyormu sevmiyormu belli değildi. Aradan yıllar geçer, bu sırada Hyun uçmayı veKutup ışıklarını çok sevdiği için Min Hyuk paraşütçülüğe merak sarar. Filmin adıda burdan gelmekte, birde Min Hyuk’un aşık olma kavramını uçmak gibi diye anlatmasından sanırım. Yıllar sonra kızımız geri döner ve nerde tekrar karşılaşırlar tahmin edin? Evet bildiniz yine erkekler tuvaleti 😀 Ya korede kadınlar tuvaleti acayip dolu oluyo yada bu kız obsesis 😀 (tanıyıda koydum, yazıya devam)

Yıllar sonra Hyun’u karşısında gören Min hyuk ne tepki vereceğini şaşırır, birde Hyun hibirşey olmamış gibi davranınca bizim delikanlı basıp gider ki Hyun arkasından bağırır ve Min Hyuk olduğu yerde dona kalır. Acaba Hyun ne demiştir? izleyip görmek lazım 😀

Komedi filmi gibi başlayan, konusu gittikçe değişen ve sıkmayan bir filmdi tavsiye ederim. Özellikle sondaki kutup ışıklarının olduğu sahne çok hoş olmuştu…

Fly High “Uçacaksın”” üzerine 3 yorum

  1. dostum inanmıyoruum! gözüme kestirdiğim temayı yapmışsın. yeni değiştirmiş olmasam hemen bunu yapıcaktım, sonra yaparım dedim artık 🙂 kıskandım şimdi heheheh

Bir Cevap Yazın

