“Kill Me, Kiss Me”

Aylardır yolunu gözlediğim tatilin gelmesiyle film, dizi, anime izleme  sezonunu bu film ile açmış bulunmaktayım. Tatilim süper başladı diyebilirim. Dün Kimbap‘la çin yemeği buluşması yaptık (bunun için bir post yapacağım pekk yakında:) ) ve çok eğlendik. Bugünde oda temizliği yaptım, ders notları yakıp etrafında tamtam dansı yaptım dermişim:P Sıra geldi blogcuğumla ilgilenmeye. (Bakınız: bloguna canlı muamelesi yapan astrea:P )

Uzun bir girizgahtan sonra gelelim filmimize: İzleneckler listemin başlarında yer alan bir filmden başlamak istedim.  Filmimiz bir kiralık katilin rutin hayatı ile başlar. Taa ki yatağında uyuyan bir adamı öldürme emri alıncaya kadar. Bizimki gayet kolay bulduğu bu görevi yerine getirmek için adamın dairesine gider ve yorğanın altından adam yerine genç bir kadın çıkar. Yanlış eve girdiğini düşünmeye başlayan katil kıza burda bir adam olması gerektiğini söyler bizim çılgın kızda madem öldürmeye geldin öldür der ve silahı kaptığı gibi başına dayar. Silahını kızdan zor alan katilimiz kıza  ölmek istiyorsa bunu kendisinin yapması gerektiğini söyler. Kızımızda daha önce birkaç intihar girişiminde bulunduğu ama başaramadığını anlatır. İşte böyle bir gecede bizimkiler tanışmış olur. Adamımız o gece kızı tek başına bırakıp evden ayrılmıştır ama aklı sürekli onda kalır. Arada gelir gider yoklar kızı. Kızımız ise depresyonun en derinliklerinde takılıp kalmıştır ve çöp eve dönmüş evinde sürünerek yaşamaktadır. (sürünme kısmı mecazi diyil gerçekten sürünüyo:) )

İşte bundan sonra gariplikler komedisi başlar, bu ikili ne zaman yan yana gelse güleceğiniz bir sahne ortaya çıkıyoı. İkiside birbirinden garip, adamın kızı lunaparka götürmesi tüm oyuncaklara (bunlara öyle mi deniyodu) binipte tek bir mimik harekiti bile yapmamaları, adamın tüm gün kıza aldığı çiçeği çeketinin içinde saklaması ve kız hala ölmek istediğini söyleyince gülleri kapasına indirmesi. Ki bu bir işaret olur ve kızımız kafasından dökülen yapraklarla ölmekten vazgeçer. Ama bu seferde kiralık katil tutmak için para aldığı tefeciler peşini bırakmaz tabi katilimiz onların icabına bakıverir.

Bir ton tuhaf ama komik sahnesi olan gayet aksiyon tarzında başlayan ortaların romantik komediye bağlayan sonunda ise aksiyon-dram karışık birşey olup çıkan garip ama güzel bir filmi. Okuduğum yorumlarda insanlar bir türlü tarif edememiş bu filme heralde anlatılmaz izlenir bu olsa gerek. 🙂 Astrea’dan tavsiye hertürlü duyguyu bir arada sunan, agrip ama komik, komik ama duygusal, duygusal ama heyacanlı bir film izlemek istiyorsanız işte o bundur. 😀

En Dip Not: İkinci afişi daha çok sevdim, bence filmi daha iyi temsil ediyor. Birde katilin Murat Han’ a benzemesine ne demeli hayır tip olarak bırak hareketleride benziyor. Varmı izleyipte böyle düşünen:)) Birde farkettiyseniz bu sefer fazla spoil vermedim, gelişme var demekki:)

“Kill Me, Kiss Me”” üzerine 7 yorum

  1. hmm beğendin demek canikom, ben de izleyeyim o zaman en kısa zamanda. zaten konusu da ilgimi çekti, severim böyle garip hikayeleri 🙂 ne zamandır aklımdaydı ama birinin gaz vermesini bekliyodum. bu arada akşama zindan adası’nı izliciim, bildireyim dedim. bu adamı ben cain and abel dizisinden tanır ve severim. aslında dizide pek sevilesi bir yanı yoktu ama kamera arkasındaki şebek hallerini görünce belki de kan çekti sevdim keratayı. murat han ile benzerliği sen söyleyince dikkatimi çekti 🙂 bir de lunaparktaki oyuncaklara öyle de denebilir ama alet de deniyor sanırsam. gelecek postu merakla bekliyorum ben de bir şeyler yazabilirim buluşmayla ilgili bebek 🙂 (şimdi bakınca ne daldan dala atlamışım arkadaş yorum yazarken)

  2. Bende beğenmene sevindim dostum. Bu zamana kadar izlediğim en garip en orjinal bir o kadar da güzel bir filmdi.
    Bende Kimbap gibi bu adamı aşırı seviyorum. Bende muhteşem bir karakter oyuncusu. Kıza zaten sevgimi bir çok yerde söylemişimdir 😀 Yani iki güzel oyuncu bir araya gelirde izlenmez mi?

    • ser-min hoşgeldin canımmmm, şükür kavuşturana 😀
      Valla çok beğendim canım zaten senin blogta okuyup izlediğim ve beğenmediğim film yok sanırım. 🙂
      Kız çok şirin yaa, adamla aralarında baya bir yaş farkı olmasına rağmen gayet hoş olmuşlar filmde.

  3. bu filmi tekrar seyredeli 1-2 gün oldu xD hala güldürüyo beni xD ama içindeki dramı düşününce de baya kötü oluyorum xD herkesin de dediği gibi çok garip bi filmdi xD hatta ilk sahneden belliydi garipliği (bknz.adamın kızın elinden tekma atarak silahı alması) artı senin de söylediğin gibi lunaparktaki o ifadesiz suratlar da ayrı bi ilginçti =)
    anlatımın çok güzel olmuş =) eline sağlık

    • Teşekkürler dostum 🙂
      Ben o gülleri kafasına vurduğu sahnede ve birlikte TV seyrettikleri sahnede kopmuştum yaa, birde suyu kendi suratına dökmesi var tabi say say bitmez böyle tuhaf ve komik sahneler. 🙂

      • evet nerdeyse bütün sahneler inanılmaz derecede tuhaftı bir o kadar da komik xD aslında filmin en büyük özelliği buydu gibi =) ehehe ben atlı karıncadaki o ifadesiz sahneyi sevmiştim sonra filmi sonuna kadar seyretmeye karar verdiğin o silahı elinden aldığı sahne var =) ve o güller . . . xD

Bir Cevap Yazın

