Kimbapsushi ile Astrea yan yana gelirse ne olur?

Tabiki bol bol eğlence, kahkaha olur. 😀 Nevet efendim Kimbapsushi ile blog yorumlarında anlaştığımız çin yemeği buluşmamızı geçen hafta cuma günü gerçekleştirdik. Aslında daha önce yazıcaktım ama bir gün temizlik bir gün arkadaşlarla piknik derken dünde hastanelerde geçince bugüne kaldı. Piknikte kimliği belirlenemeyen bir böcek tarfından ısırıldığım için her yerim kızardı ama bugün daha iyiyim. Dünkü iğne iyi geldi 😀

İlk önce yukarıda gördüğünüz çin restaurantına gittik zaten buluşmamızın asıl yeğane ve tek amacıydı. Merak edenler ve İzmir’de olanlar için restaurantın  adı: Red Dragon. Hilton otelinin arka taraflarında daha doğrusu Sevgi Yolu’nda desem daha kesin bir adres olur. 😀 Çok güzel bir öğle menüsü hazırlamışlar hiç siparişle uğraşmadık direk çorbalar, ara sıcaklar, yemekler, tatlılar arka arkaya geldi. Sevdim ben bu Lunch Menü’yü. 🙂

 Kimbap'ın ojeleri:))                                                                                                                                                                                                Çorba olarak sebzeli tavuk çorbası istedik sanırım damağımıza en uygunu buydu. Kaşık olarak gerçekten minicik süs kaşıkları gibi bir araç kullanıyorlar. Azıcık zorlansakta kaşıklara ve çubuklara alıştık. 🙂 Çorba dışında çin böreği, karides cipsi ( komik  bir anısı var bunun ama anlatmayacağım rezillik:P ) ve çin salatası bize eşlik etti ve edeceklerine pişman oldu  çünkü sonları miğdemizde oldu. 😀

Sonra kocaman ve doyurucu ana yemek tabaği ve en son kızarmış muz ve elma tatlısıyla karınlarımız doymuş mutlu bir şekilde ordan ayrıldık. İkinci durağımız Pasaportta denize karşı bişeyler içmek oldu. Havanın sıcaklığı yüzünden eriye eriye Pasaporta vardık. 😀 İçeceklerimizin eşliğinde tavla oynadık.İtiraf ediyorum tavlada yenildim ama çok çaba sarfettim kazanmak için, ezeli rakabet oldu ve sonuç 5-4 bitti. Tabi bu arada Kimbap bana tavlanın inceliklerini öğretmedi değil. Dostum bunun rövanşını yapalım birdakine. 😀

Oturduğumuz yerden deniz manzarası. Aslında bir ton İzmir fotosu çekip bloglarımızı gezelim görelim programına döndürmeyi planladık ama şimdilik bir tanesini koyuyorum. Bu dahiyane planlarımızı sonra gerçekleştireceğiz. Yakında bloglarımızın adını bucak bucak izmir, izmirin taşı toprağı inci (İstanbul’un altınsa bizimde inci:P ) gibi bişiler görürseniz şaşırmayın dostlar. 😀 İşte böyle bir ton plan yapıp kendi kendimize eğlendik. Sonraki durağımız Mcdonal’s ın o nefis dondurmalarını yemek oldu. Yolunuz düşerse McFlurry Leon’u mutlaka deneyiniz ben çok beğendim şahsen. 🙂

Yanda gördükleriniz ise Kimbapcığımın hediyesi olan yeni cicilerim. Kendisine burdan çok çok teşekkür ediyorum kocaman öpüyorum çok beğendim çok güzeller.

İşte böyle çok eğlenceli, çok lezzetli, bolbol uzakdoğu muhabbetli bir gün geçirdik. En yakın zamanda bir daha yapalım bunu dostum, herşey için teşekkürler ediyorum……

Kimbapsushi ile Astrea yan yana gelirse ne olur?” üzerine 24 yorum

  1. Afiyet olsun efenim 🙂 İstanbulluları kıskanmanız güzel arkadaşlıklara vesile olmuş işte şahane 😀 Ramen bulamadınız mı hala?

    • Çok teşekkür ederim arkadaşım, vallahi öyle oldu. 😀
      Ramen bulamadık Kimbap İzmir’in en büyük migrosuna gitti ama şansımıza orasıda kapalıymış, çalışma varmış 5M’li yapcaklarmış, artık ordada olmazsa Migros’a mektup yazcam. 😀

  2. yo dostum, ne güzel anlatmışsın 🙂 öncelikle ben de herşey için teşekkür ederim, benim için de çok eğlenceli ve güzel bir gündü. hatta sonradan kararsızlığımı yenip akşamki plana dahil oldum, bütün gün ve gecem alsancak’ta geçti. işe nasıl gittim sorma valla.

    karides olayının ayrıntılarını vermemeni takdir ettim 😛 ama nedense pasaportta tavladaki hezimetinden hiç bahsetmemişsin canikom. lütfen gerçekleri saklamayalım 😛 sonradan aklıma geldi de biz izlenecekler listesi çıkariciktik bacım, unuttuk onu. artık bir dahaki buluşmaya diyelim. daha çok planımız var zaten. film izlicez, ramen yicez, karaoke’ye gitcez. en kısa zamanda görüşmek dileğiyle canımcım. bu arada ben de az sonra bir şeyler yazabilriim buluşmamızla ilgili, anahtarlığımı herkes görsün istiyorum da 😛

    • Rica ederim canımcım. 🙂 Yenildiğimden olsa gerek tavla oynadığımızı unutmuşum. 😀 ama hemencik ekliyorum. Akşam çıktığın iyi olmuş cnm tatil gününü dolu dolu değerlendirmişsin. 😀
      İzlenecekler listesini unutmuşuz haketen yaa, neyse birdahakine artık. Hatta sen aklındakileri bana mail at, şimdiden indirelim hazır olsun. 😉 Sonra beraber izleyeceğimiz filmi seçeriz içlerinden, şöyle bol bol çene çala çala izlicez haha 😀
      Dostum İzmir’in gezelim görelim fotolarını sana bıraktım hihi 😀

  3. Geri bildirim: Çayniiiz Restaurant’ta Bir Gün « Kimbapsushi's Blog

  4. İnanamıyorum. Bu kadar şeyi yedikten sonra mide fesadı geçirmediğinize şükredin bence 😀 Bizim burdada Red Dragon var 1 numaralı adresim. Hadi bakalım darısı başıma inşallah bir şehirdaş bulursam yaparız bizde 😀

    • Hehe, bununla kalsak iyi daha niler yedik üstüne 🙂
      Ordada Red Dragon varsa süper dostum en yakın zamanda uğramalısın yemekleri çok lezzetli vallahi, birde burdaki gibi Lunc Menü leri varsa tamamdır. 🙂

      • Olmaz olur mu. Diyorum ya 1 numaralı adresim. İnsan ne yiyeceğini şaırıyor. Bir gün rezarvasyon yaptırıcaz 5,6 arkadaş gidicez. Pekin ördeği yaptırıcaz. Of ya şimdi canım çekti.

  5. Hehe şimdi yorumu tekrar okuyunca anladımki hep gidiyormuşsun zaten. Hihi pardon dostum 😀
    Ayy bende merak ediyorum şu ördeğin tadını, bizimde bir dahaki planımız sushi yemek. Kalabalık olunca daha bir seviyorum yemekleri, yanlız başına yemek yemek en sevmediğim olaydır zaten. 🙂

  6. karides cipsini sevmedin mi! biz ona ekmek muamelesi yaptık, utanmasak yemeklere bancaktık, az kalmıştı!
    ayrıca hiç kıskanmayın, istanbul buluşmaları hep şaşaalı olur zaten. yine olursa bu postlar boynu bükük kalır burda, belki de kendi kendilerini imha ederler.
    astrea dostum boşver, çinliler de aynı yörenin insanı, elimizdekiyle yetinelim 😛

    • Belkide Çin’liler onu ekmek niyetine yiyodur dostum. (çaktırma, sallıyom şu anda 😀 )
      Yok yok kendini imha etmez bizim postumuz küçük, koresiz, az kişili ama sevgi dolu (o ne demekse artık:) )
      Hehe, biz uzak doğuluları ayırmadan seviyoruz yaa:))

  7. Bu arada üstüme alındım bu organizatör lafını ki başka alıncak kişi de yok zati 😀 😀 ya ben Ya Nefertiti en kısa zamanda ayarlayalım kızlar iyice depresyona girsin tek çareleri buraya gelmek olsun 🙂 Birileri gelmiş geçen yaz ama tanışmıyorduk o zaman diye bir şey demiyorum 🙂

    • Hehe evet canım o zamanlar tanışsaydık kesin kapını çalardım valla. Ama belki bu senede gelebilirim ama kesin değil bu sefer. Ama şu kesinki gelirsem mutlaka heber veriirm. 🙂

  8. Kimbapın blogunu çok yıprattım deyu buraya yazayım 🙂 Ya ne çok ‘kıskançlık’ lafı etmişim alakasız birisi okusa ne diyor bu manyak diyecek. Allahım ya… O zamandan bu zaman buluşmalar konusunda tecrübe kazandım ama artık bunaltmıyorum insanları sizde gelin diye 🙂 İzmire kaç kez geldim ama hiç içini gezemedim bir daha gelirsem kesin oturmayacağım 🙂

    • Ah ah valla yorumun sayesinde yazıyı tekrar okudum bir nostaji yaşadım sen hep böle eski postlara yaz, yıprat istediğin kadar:)
      Bir daha geldiğinde beraber bu restauranta gidelim ya da sushi yemeğe falan, uzakdoğuyla ilgili bir şeyler yiyelim bu sefer;)

      Alakasız Bir Not: Bu son yorum neden yorumların en sonunda değilde ortada görünüyor hiç anlamadım, Wp noluyor sana kuzum^^

Bir Cevap Yazın

