2010 Dünya Kupası Maskotu Zakumi:)

Dünya Kupsının maskutu bu yeşil aslancıkmış, pek göstermediler ama aslında şirinmiş. Özellikle Türkiye’nin Dünya Basketbol Şampıyonası için hazırladığı o korkunç kediden sonra:))

İsmi Güney Afrika’nın kendi dilindeki baş harfleri olan z ve a, ve 10 anlamına gelen “kumi” den oluşmaktaymış. Renkleri bana Brezilya’yı çağrıştırsada Güney Afrika’yı temsil ediyormuş. Pek bir şirinmiş Zakumi, sahalarda görmek isteriz:P

2010 Dünya Kupası Maskotu Zakumi:)” üzerine 5 yorum

  1. bizim maskot da koca kafalı ama yuvarlak gözden kaybediyor. ben astrea’ya katılıyorum, kanıtlarım var 🙂 aşağıdaki resimde adamların yerinde olmak istemezdim. yüzlerinde saklamaya çalıştıkları dehşeti ben hissedebiliyorum. zaten şu maskot olayı baştan korkunç, sevmem öyle kocaman şeyleri. bir kaç senedir yeni moda, market açılırken falan kocaman şişme yaratıklar dolanıyor yollarda kaçıcak delik arıyorum. bir kere zavallı arkadaşıma musallat olmuş, peşinden dolanmıştı caddenin ortasında. yetkililere sesleniyorum yapmayın böyle şeyler. bu arada pek sevgili ankara belediye başkanı İ. melih gökçek ankara’nın sembolünü ahan da bu kedinin gözleri gibi yaptı geçenlerde, pek tartışıldı. bunu da belirteyim dedim 🙂 hepsinin resimlerine aşağıdan ulaşılabilir 🙂

    bizim maskot:

    market açılışlarında dehşet saçan yaratıklardan biri :

    ankara’nın sembolü:

    • Dostum süpersin, resimlere koptum. Adam kaçacak delik arıyorrdur eminim orda. “Enammm beni yicek gibi bakan kocaman bir kedi geliyo yardım edinn!!” hehe 🙂

      Ankara’nın simgesine gelince sanırım böle sinsi bakan gözleri ancak melih gökçek düşünürdü:) Ankara’ya van kedisi simgesi baya ilginç olmuş 🙂 Hayır Van kedisinin gözleri böle değilki iki renkli ama bildiğin yuvarlak. Siyamla Van karışımı gibi bişey yapıyor bunlar basket kediside öle.

      Ayy bide açılışlarda palyoçolar oluyo ya asıl ben onlardan korkuyorum:)

      Dip Not: dostum yorumun onay bekliyodu wordpress’ten online olmadan mı yazdın. Onayda görünce şaşırdım 😀

  2. melih angara kedisinin de öyle olduğunu düşünmekteymiş. sanırım yıllardır belediye başkanlığı yaptığı şehrin neresi olduğunun hala farkında değil. ankara halkı kendisini 500. kez başkan seçince belki anlar 🙂
    palyaçolar eğer böyle devse bende altıma yapıyorum dostum. hep çocukluktan kalma bunlar. bir ara hollywoodda oyuncak, palyaço vb. şirin olması gereken şeylerden korku yaratma modaydı, bilinçaltımıza işlemiş. ben yıllarca uyurken odamda oyuncak tutamadım, göz göze gelince kabus dolu geceler geçirdim 🙂
    bu arada dip nota cevap olarak ben de anlamadım niye öyle oldu, online’dım ben. zaten olmasam avatar’ım böyle olmazdı.

    • Haha bencede, O para gelsin gerisi mühim değil diye düşündüğünden farkında değildir. 😀
      Bir korku filminde bebek vardı Çaki (tabi bu okunuşu bu aslı Chucky ama o zamanlar çocuktuk böle ezberledik:P) diye hatta sonra bide bunun gelini vardı, ondan sonra ne korkmuştum oyuncaklardan, Bir de palyoçolar adamın üzerine geliyo yaa reklam broşürü falan vermek için resmen tırsıyorum. 🙂

      Buda En Dip Not:P Evet sanırım linklerden, hehe bak wordpress’in bu özelliğini sevdim, bir artı daha 🙂

Bir Cevap Yazın

