Kanojo Tadashii Asobikata

 

Diğer İsimleri:  Prenses ve Hizmetkarı,  Bir Kızla Oynamanın Doğru Şekli

Kendime izlenecek film keşfine çıkmışken bu filme rastladım, baktım 45 dakkacıkmış play tuşuna basıverdim. 🙂 Ama izlerken bir gıcık oldum bir gıcık oldum anlatamam. Filme mi, tabiki değil şu sinir, manyak, şımarık, pis, kendini beğenmiş, iki yüzlü kıza. Oh söyledim içim rahatladım 🙂 Şimdilik kıza söyleymeyi burada kesip filmin konusana geçeyim birazda orda söylenirim:)

 Bu yanda gördüğünüz ikili ilkokuldan beri aynı sınıfa gidiyorlarmış, birde komşular. Hanım kızımızın bir gün canı sıkılır (cadı olacağı çocukluktan belliymiş) Çocuğa derki: “hadi bi oyun oynayalım. Sen hizmetkar ol ben prenses ve biri bunu farkedene kadar devam etsin” Kızım testere mi çekiyoz burda, böle psikopat oyunlar çıkarıyosun. Çocuğumda zavallı kabul eder böle cadı bir kızdan korkmuş olsa gerek. Liseye kadar bu oyun devam eder. Sadece yanlızken prenses ve hizmetkar olurlar, okulda birbirleriyle hiç konuşmazlar. Kız, manyak diyorum ben ona kısaca çocuğa ayak işlerini yaptırır, işte yok gel beni al yok gel beni bırak. Bide psikopat başka başka biriyle buluşacağı zaman gel beni uzaktan izle diyor. Valla iki tane çakasım var. Ve dahada önemlisi tüm bunları Mizushima Hiro’ya yaptırıyor. (tutmayın beni kızı dövmeye gidiyorum:P ) Sonra birgün sınıftan bir çocuk bunları birlikte görüyor ve oyunun bitmesi gerek. Çocuk bunu kıza söylediğinde kız ne diyor dersiniz: “kuralı değiştiriyorum 3 kişi görünce” diyor. (Oldu başka derdin. ) Burdan anlıyoruz ki bu manyak psikopat aslında çocuğu seviyor ve bırakmak istemiyor. Ama çocuk bu oyunu bitirmek istiyor. Gerisini anlatmayayım zaten 30 dakkayı anlatmış bulunmaktayım geriye kaldı 15 dajkka 😀

Bu film Asahi TV en iyi senoryo dalında yeni yazarlar ödülünü almış ve filmi çekilmiş. Başlamanızla filmi bitirmeniz bir oluyor. Ama iyiki uzatmamışlar 45 dakkada bu kadar sinir olduysam daha uzun olsaydı napardım bilmiyorum:P

Kanojo Tadashii Asobikata” üzerine 9 yorum

  1. Ahaaaaaa ben bunu izledimmmmmmmm 🙂 Sonunda yazdığın bir şeyi izledim. Sanırım Oforimu tavsiye etmişti bende görev bilinci ile izlemiştim ha ha ha 😀 😀 😀

    • Bende valla, bir liste yapıcam artık kağıt değil defter falan tutmam gerek sanırım bir ton filmi beğenmiştim izlicem diye:))

  2. “Ve dahada önemlisi tüm bunları Mizushima Hiro’ya yaptırıyor. (tutmayın beni kızı dövmeye gidiyorum:P )”

    Astrea, Astrea… Kopardın beni 😀

    Hiro’ya hem de!

    😀

  3. Süpersin ya benide ilk başlarda izlediğim bir filmdi. Özellikle aldığı ödülle izleme isteği yaratmıştı. 45 dakikada tam kararıydı. Ancak o senin tarafından saçı yolunacak kıza rağmen izlenilesi bir film bencede

  4. bu film resmen bahtsız kanımca zira bir film de Hiro Mizushima olur- ki sırf kendisi için en az 3 dizi izledim- ama 45 dakikalık bu filmi bir türlü izleyemedim niyeeeeeeeeeeee bilmiyorum ama olmuyor işte 😦

    • Ahh ahh Hiro’yu om kadar çok seviyosan hiç izleme yüreğin sızlar vallahi, yani sahsen bende severim Hiro’yu ama öle çok değil ona rağmen gidip kızın saçını başını yolasım geldi düşün artık 😀
      ama yok ben dayanırım, bu gıcık kızla baş edebilirim diyosan hemen izle dostum güzel bir filmdi 😉

Bir Cevap Yazın

