Bir Mim Gelmiş Ser-Min den….

 

Ser-mincim blog dünyasına yeni bir armağan ederek ilk kurbanları olarakta Kimbapla beni seçmiş. 🙂 Teşekkürler dostum, “yeni yazı” kısmına tıklamaya üşendiğim bugünlerde bu mim çok iyi geldi. Konumuz ise yolculuklarda başınıza gelen olaylarmış. Benim gibi günün 3 saatini falan yollarda geçiren insan bu mimden bir destan yazabilir. (temam, temam korkmayın azcık anlatıcam:P )

– Şimdi düşününce anladımki otobüslerde belirgin bir anım yok, ee tabi yol boyu uyursam ne anım olucak:P Okul ile ev arası birbuçuk saat olunca yolun geçmesi için tek şansınız uyumaktır. müzik ve uyku olmadan bir yolculuk düşünemiyorum, biyolojik saatimide öyle bir ayarlamışımki ineceğim durağa gelmeden uyanırım. Birkez şaştı bu biyolojik saat (ee 3 yılda bir kez şaşmış çokmu:P ) Baktım durağı geçmişim, hiç çaktırmadan sessiz sessiz oturaraktan son durakta indim. Şöför amca gitti bir beş dakka sonra geldi baktı kapının önünde bekleyen bir kızcağaz, sırıtarak uyumuşumda diyerekten tekrar otobüse atladım.

Birde Ege Üni’nin meşhur 525 otobüsü vardırki İzmirde bir efsanedir, o bir uçan tenekedir, o bir yer çekimine karşı duran yıkılmayan araçtır, o bir öğrencilerin balık istifi gibi dizildiği tek ve yagane araçtır, o bir Şeffaf Oda’ya dahil konu olan bir otobüstür, o bir hakkında bir keresinde devrildiğine dair milyon tane efsane dolaşan milattan önce kalma İkarus otobüstür. Ama artık daha yenilerini verdiler, oysaki biz ikarusları seviyoduk:P

– Gellelim dolmuşlara, sabah uyanma sorunum olduğu için otobüsü hep kaçırıp dolmuşa binerim. İzmirin dolmuşcularıda bir gariptir, ellerinde telsiz, telefon vb. aygıtlarla hırsız-polisçilik oynarlar. Aklı sıra fazla yolcu aldıklarında ceza yazmak için pusuya yatmış sivil polisleri birbirlerine haber verirler. Örneğin “abii, 76 num. heykelde ara sokakta” vb. Genelde onların bu polisiye oyunlarını seyrede seyrede giderim.

– Metrolar ise eğlence mekanlarıdır, genelde arkadaşlarla bindiğimiz için hertürlü şebekliği yapılabilen ortamlardır.

-Vapuru feci halde severim, hele akşamları vapura binmesini, itiraf ediyorum sırf vapura binmek için gidiş dönüş yaptığım oldu. 🙂

– Şehirler arası yolda ise şimdi rahat hatlar çıkmışki çok fena güzel bir olay, her koltukta bir TV, radyo, internet gibi her türlü teknolojik aygıtın olduğu bir ortamda, birde yanınıza oturan konuşmaya pek bir teyze olmadığı sürece gayet rahat yolculuk edebilirsiniz. Teyze olursada yandınız demektir artık gidene kadar sizin soy kütüğünüzü falan çıkarır:P

Benden bu kadar diyerekten, sıradaki kurbanlarımı seçiyorum. Sevgili Chibi ve sevgili Berre sobelendinizz. 😀 ayy pardon mimlendiniz:)

Bir Mim Gelmiş Ser-Min den….” üzerine 9 yorum

  1. dostum ege ünili olmamama rağmen 525i kendi öğrenci kimliğimle (o zamanlar kimlik göstermek yeterliydi, şimdi de öyle mi?) kandırıp beleşe binmişliğim çoktur(kimliğimiz o zaman sizinkine benziyordu). o nasıl bir çile, yok türkiyede öyle bir otobüs arkadaş. yalnız ben bir kere de bornova’dan bucaya giderken bir 515e binmiştim ki ikarus’tan da öte. bence izmirdeki en eski ikarustu. yana yattı resmen,şoför de manyaktı herkes yüzünde bir dehşet ifadesi, şoföre bağıranlar erken inenler oldu. yolculuğun sonunu zor getirdik valla. (bunları kendi yazımda anlatmam gerekiyodu, biliyorum :P)
    dolmuş olayına değinmen de iyi olmuş muahaha ama bence bir de manisadaki dolmuşları dene, izmirdekileri öpüp başına koyarsın dostum 🙂

    • Ahh ahh artık 525 lerde kentkartlı olmuş dostum, gerçi her yaz yapıyolardı böle bişi ama öğrencilerin sitemleri üzerine okullar acıldığında vazgeçiyolardı. (olan yaz okulundakilere oluyo) 525’te her zaman bir kişilik boş yer vardır, her zaman arkası boştur 🙂 Adım atamayacak yer kalsa bile binemeyenlerin sitemi “arkası boş yaa sığardık biz” olur:P Biz genelde yürümeyi tercih etsekte soğuk kış günlerinde 525siz olmaz vallahi:)
      Şimdiki 515’ler yeni mercedeslerden yahu, heralde şikayetlerden sonra yenileri verdiler:P
      İzmir dolmuşları alem yaa, yakında sherlock holmescılık bile oynayabilir beklerim onlardan, potansiyel var adamlarda. Bak şimdi manisadaki merak ettim birgün yolum düşerse bineyim, merak kediyi öldürürmüş:P

  2. Konuyla alakası yok ama bunu fark ettim az önce ve tebrik etmek istedim umarım çok daha yükseklere de çıkacaksın 🙂

    En Hızlı Büyüyen WordPress.com blogları

    1 KARAKÖK AUTONOME tr/ch
    2 Diverse Prospettive
    3 TD Software © 2006-2010
    4 Turuncu ve Mavi
    5 Dürr-i can’in Düşleri! ”♥”
    6 Güncelleme Takipcisi
    7 Astrea’nın Atlası…

    • Anamm ne güzel bir haber bu, çok çok teşekkür ederim canım:))) Ben hiç bakmıyordum o kısıma ama ziyaretci sayımdaki artışa anlam vermeye çalışıyodum, demek bu yüzdenmiş 😀

Bir Cevap Yazın

