Coffee House

Bu ismi duy birde üzerine fragmanı izleyince dedim, ahanda yeni bir Coffee Prince geliyor. Böyle sevindirik bir halde bu dizinin başlamasını bekledim. Tamam konu değişik ona lafım yok ama fragman cidden CP’yi andırır cinstendi. Peki sonunda ne buldum dersiniz: Bu dizinin CP ile uzaktan yakından alakası yokmuş. Ühüü hüü diyorum başka da birşey demiyorum. (yabiki yalan daha söylicek 85757686 tane şeyim var:P ) Reyting politikası falan olmalı bu, bakın fincanın içinde poster bile yapmışlar anacım. Gelde kanma şimdi bu diziye.

İşte böylece izlemeye başladık, başlarda kendimi kandırılmış gibi hisettiğim için bir gıcık oldun diziye ama bir yandan meraklandım hikaye nasıl gelişecek diye. (kediyi merak öldürürmüş derler- çok ulvi bir lafmış-) Tamam gıcık olmamaın bir sebebide başroldeki kızlardan birinin aşırı derecede salak, saf, şaşkolaz ve türevleri sıfatlara sahip olmasıydı. Tamam itiraf ediyorum yeri geldi acayip güldüğüm sahnleri oldu, zaten onlarda olmasa 4. bölümde falan arkanıza bakmadan uzaklaşırsınız.

Bir ton laf ettikten sonra gelelim konuya: Hikaye ünü Kore’yi aşmış bir kitap yazarı olan Lee Jin so’nun  herzamanki gibi bir basın toplantısından kaçıp rastgele bir cafeye girmesiyle başlar. Burada kahve yapmakta oldukça acemi olan olan  Kang Seung Yeong’la tanışacaktır ki bu pek hoş bir karşılaşma olmaz. Kızın eski sevgilisiyle kavga etmesiyle başlayan olaylar tuvalette kilitli kalmasıyla devam edecektir.

Bu dizinin diğerlerinden ayrılan tarafı iki bayan başrol oyuncusunun olması ve neredeyse dizinin sonuna kadar hangisinin esas kız olacağının belli olmaması. Daha fazla ayrıntıya geçmeden karakterleri tanıyalım değil mi ama 😀

  Lee Jin So: Bir seri kitap yazarı, özellikle bayan okuyucular kendisine bayılıyor. Kibar, centilmen vs biri olarak tanınsada gelin görünki kendisi çok uyuz bir insan. (takıntılı insanlara benim koyduğum bir isim yoksa uyuzluk bir tarafı yok yani:P) şimdi bu beyfendimizin öyle garip huyları varki insanı çileden çıkarır. Öncelikle araya binmekten hoşlanmıyor, scoter vari bir aletle dolanıyor, sonra telefon kullanmıyor, telefon verseler bile bulduğu ilk çöpe fırlatıyor. Kesinlikle aranmaktan hoşlanmıyor. Acayip derece düzeldi hatta kalemlerinin uçları bile aynı ölçüde olacak yoksa hepsini çöpe yolluyor. Kafvesi saatinde ve isteği kıvamda gelmeli yoksa döküyor. İşte bu yüzden kısaca Uyuz diyicem ben ona bundan sonra 😛

Yazarımız yayın müdürüyle üniversite yıllarında arkadaşlarmış. Daha doğrusu eski karının arkadaşıymış. Karısı boşandıklarından bir süre sonra intihar ediyor zaten bu tür manyakça huylara sahip olmasını ona bağlıyorum, şahsen bir izleyici olarak. Haa birde arada kaybolup dünyanın herhangi bir köşesinden çıkma huyu var. Uyuz az kalmış dizi en iyisi kısaca  manyak diyelim biz ona.

Kang Seung Yeong: Başrol kızlarımızdan biri. Babasının kafesinde çalışıyor. Kısaca elinden hiç bir iş gelmiyen diyebiliriz onada. (tamam pek kısa olmadı ama adından daha kısa sayılır:P ) Oldukça iyi niyetli, birşeyleri başarmak için çok çalışıyor ama işte olmayınca olmuyor. Gerçekten profesyonel olmak için Yazarın yanında çalışmaya başlıyor ki asıl eğlence burda başlıyor. Başlarda kızın salaklarına gıcık olsanızda yavaş yavaş bu kızı sevip bağrınıza basıyorsunuz.

 Seo Eun Young: Görüldüğü üzre çok güzel bir hatun kendisi, yayın evinin müdürü ve yazarımızın eski karısının arkadaşı. Karısı öldükten sonra yazara çok destek olmuş ve bu kadar ünlü olmasını sağlamış. Aldığı her işi mükemmel derece iyi yapmaya çalışan bir kadın. (Ki yapıyorda) Yazar gibi oldukça zor bir adamla uğraşıyor, her devasında onu kovsada sonunda yine işe alıyor. Yazarının düzenlediği  basın toplantılarındann ve imza günlerinden kaçması yüzünden epey zorlansada bir şekilde ayarlıyor. Ayrıca çok güzel giyiniyor. Hem güzel, hem başarılı, hem zeki hem şirin, ee daha ne olsun diyorum. 🙂 Mimikleri çok komik ve gayet başarılı bir oyuncu bence. Bu kadar övünce sanmayın ki onun tarafındayım aslında şu yukardaki kısa saçlı kızın tarafındayım (hep ezilenin tarafında olan bir milletiz napalım:P ) ama şimdi sezarın hakkı sezara demişler, hatun mükemmel gibi bişey yapılacak bişe yok. 🙂

 

Han Ji Won: Eun Young’un eski sevgili, ve yazarında arkadaşı. Eun young’u göz göre aldatmış ve birşey söylemeden ortadan kaybolmuş. sonrada hiçbir şey olmamış gibi gelip hal a sevgililermiş gibi davranan bir manyak işte. 🙂 Kapıdan kovsan bacadan girer cinsten. kimse sevmesede zorla olaya dahil olmayı başarıyor bir şekilde. Zavallı Müdür ne yapsa kurtulamıyor bu adamdan.

Birde profesyonel boksör olduğu için yazarı arada fena halde dövüyor. Ama hiç içinizi acımıyor yani, birde benim yerine vur diyosunuz hatta 😛

Tekrar konuya dönersek, Yazar ve Seung Young’un ortak bir arkadaşları var. Yazarın bu adama borcu olduğu için borcunu ödemek istiyor ama bu adam onun yerine bu parayı Seung young’u sekreter olarak işe alıp ona ödemesini istiyor. (Buraları bana baya saçma geldi, zaten bu adamda ilk bölümden sonra kayıplara karışıyordu) Yazarda kızı sekreter olarak alıyor ama saçma sapan işler yaptırıyor. Tüm gün kalem açtırmak gibi ki kızımız onu bile yapamadığı için kalemleri tekrar kendi açıyor. Sonra kızımız öylesine şe alındığını öğreniyor ve haketmediği için parayı kabul etmiyor. Yazardan gerçekten onu işe almasını ve profesyonelliği öğretmesini istiyor. Yazar da öğretiyor diye düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Ne kadar saçma iş varsa yaptırıyor kıza: yaban kedisi yakalamak, bir bavulun içine sığmaya çalışmak bunlardan birkaçı. Açıkçası kızı kitabında yazdığı sahnelerin gerçekliğini ölçmek için kullanıyor.

Kızımız bu kadar işkenceye rağmen ufaktan yazardan hoşlanmaya başlıyor. Onun içindeki iyi insanı tanıyor ve aslında göründüğünden farklı biri olduğunu anlıyor. Bunun yanında kalem açma ve kahve yapma konusunda birşey öğreniyor. (Bu bile onun için büyük başarı yani:P ) Gelelim Yazar-Müdür ilişkisine: Müdür her ne kadar Yazardan nefret ediyo gibi görünsede, aralarında garip bir ilişki var. Ne seninle ne sensiz türünden bir şey. Kimseyi umursamaz yazarımız, Müdür’e yapışkan eski sevgiliden kurtulma konusunda eper yardımcı oluyor. Tabii bu yardımların sonucunda Müdürümüz yazardan hoşlandığını farkediyor.

İşte karmaşık ilişkiler dönemide böylece başlamış oluyor. Neredeyse 10 bölüme kadar Yazarın hangisinden hoşlandığını bilemiyorsunuz. Hatta bir süre sonra sırf bunu öğrenmek için bile izliysunuz, sonra öğreniyorsunuz, sonra hobaaa onu sevmekten vazgeçiyor öbürünene derken tekrar vazgeçiyor… diye devam eden bir dizi. Kore dizileri arasında bu şekilde ilk ilerleyen pek dizi yok sanırım hatta bu ilklerden bile olabilir. Sayın ve sevgili yönetmen ve yapımcılar siz bu diziyi örnek alıp bu şekilde devam etmeyin lütfen. Biz izleyiciler olarak böle esas kız ve oğlanın belli olmasını isteriz. Haa illa bir kadın daha olacaksa, 2. kadın, kötü kadın gibi sıfatlar alabilirler yani onda problem yok sonunda kimle olacağınızı tahmin ettiğimiz sürece:P Desemde böle belli olmaması yüzünden izliyorum hala, yksa kesin 4, 5 bölümde falan bırakmıştım ben diziyi.

Bu arada söylemeden edemicem dizinin sonlarına doğru bu Yazarı maymuna çevirmişler ne bu saçlar böyle ahahha. Çakma pop yıldızlarına benzemiş.

İşte böyle bir dizi dostlar, herkesin hoşlanacağı tarzda değil o yüzden mutlaka izleyin diyemiyorum. Ama bir şans verin belki seversiniz, en azında kahkahalar attığınız birçok sahne var diyebilirim.

Coffee House” üzerine 14 yorum

  1. öncelikle lütfen arkadaşlar salak kızlar kore dizilerinin temel taşıdır, onları sevmiyorsanız bırakın bu işleri 😛
    dostum takdir ettim benim bad guyla olan uzun süreli ilişkim gibi senle de ne zaman konuşsak bu diziyi izlediğini söylemekteydin. devam eden dizilerin çilesi büyük oloor anacım.
    valla eğer sen bana indirdiklerini verme güzelliğini yaparsan belki bir şans verir, ileri sararak da olsa izlerim^^

    son olarak kang ji hwan’a bu imajı yapanlar utansın, bu ne inek bir görünüm yahu. valla bence kang ji hwan izlemek isteyenler capital scandal’a baksın olmadı rough cut’a der gaçarım^^

    • Ahh ahh sadece salak olsa öp başına koy anacım 😛
      Haha valla öyle ne bitmez çilem varmış diye diye ziliyorum resmen işte bende bunu anlamış değilim, sırf merak anacım sırf merak 🙂
      Dizi bitsin DVD’nin hazır kuzucum, artık ileri sara sara bölüm atlaya atlaya izlersin ama morelin bozuk olduğu zamanlar iyi gidiyo bu kızın salaklıkları izlemesi ne yalan söyliyim eğleniyodum baya 😀
      Aaa Kang Ji Hwan’ın bakma öyle inek göründüğüne sen, bir karizma var onda görülmeye değer, gözlük yakışmış baya ama keşke camlarıda olsaymış ahahah 😀

  2. Ben sevdim bu diziyi yaw 😀 Zaten başından sonuna editörle yazarı destekledim 😀 Çoğu kişi dediğin gibi sonunu beğenmemiş ama ben beğendim. Hatta her dizide genelde saf ve masum kızların tarafını tutar idim ama editörde az çekmemiş yazar yüzünden. Seviyodu yazarı yaw 🙂 Ne olursa olsun en sevdiğim dizilerim arasına girdi coffee house 😀

    • Evet editörde garibim yıllarca içine atmış, aslında oda saf ve masum kızlar katagorisine girebilir bazı sahnelerde acayip sakarlıklar yapıyordu, oda şirindi yahu, yalnız güzel hatun ona laf yok. 😀

  3. Galiba yüreğim dayanmaz bu diziye. Sırf yönetmenin bir çok dizisini izledim eh beğendimde bunuda izlerim dediğim bir diziydi ama karasız dizilere şuan dayanacak yürek yok bende. Ama olurda baya boşta hissedersem kendimi izlerim belki. En azından ilk bölümüne bakarım sonrası kader kısmet 🙂

    • hehe bende bu aralar bir bölüm izleyeyim kader kısmet diye başlıyorum ama devam ederken buluyorum kendimi 🙂
      Aynen dediğin gibi dostum, böyle boş bir anında falan izlersen seversin 😉

  4. ismi çok ilgi çekici amaa. direk gel beni izle diyor. eh tabi bizim bildiğimiz kahveciler başka 😛 sevmediysen bende izlemeyeceğim.

    • Hehe, kimse coffee prince kahvecilerinden olamaz yahu 🙂
      Vala cnm çok kötüde, değil ama çok iyi de değil orta karar bir dizi, boş zamanlarında izleyebilirsin. 😉

  5. Başroldeki oğlanlar sırık kızın diğer dizilerini sevmiştim ama bu diziyi yanlış hatırlamıyorsam 3. bölümde bırakmıştım:S Belki çook ilerde bir şans daha verebilirim;)

  6. Bende 1. bölümü izledim. devam etsemmi etmesemmi arasında kaldım.yorumlarınızı okuyunca. izlememeye karar verdim.drama da esas kız bir tane olmalı.bu dizideki gibi olunca zevk alamıyorum.

  7. bence mükemmeldi, ayrıca 3 başrolünde diğer dizilerini izledim hepsi çok başarılı dizinin başındda müdürlü olcak demiştim. Tutmuştu 🙂
    Yazar; Lie To Me’deki, Hong Gil Dond’daki ve Capital Scandal daki başroldeki adam
    Kız;Dream High’daki kız
    Müdür;My Girl’deki kötü kız

Bir Cevap Yazın

