Şu mimlere adam gibi bir başlık bulduğum gün gerçek bir blogcu olacağım, valla bak!

 

Sevgili dostum Kimbapsushi sağolsun blog no:2’de  mimlemiş beni bende görevimi lagıyla yerine getirmeye çalıcağım. (allahım ne kadar resmi bir cümle oldu bu böle üstteki saçma başlığa inat:P ) Szin için mimin izini sürdüm derin net alemlerine aktım, bloglardan bloglara zıpladım (burada yazar mübalağa yapıyor) konumuz gönderilmemiş mektuplar imiş. Kimi doğmamış çocuğuna yazmış, kimi blog arkadaşına kimi kendi geçmişine kimi geleceğine falan filan. Ciddi ciddi bişiler yazayım dedim ama  bende nerde o ciddilik, bende evrenin sonsuz boşluğuna yazmaya karar verdim. Şaka şaka bunu biraz sınırlayıp internet alemine yazayım dedim en azından ilerde bloguma gelecek kişilere özellikle uzakdoğu sevenlere olsun. (sanki şarkı gönderiyom) Artık 3 yıl sonra mı olur, 5 yıl sonra mı olur bilemem. Kesin ben blog yazmaktan sıkılmış olurum ama blogumu tamamen kapatmamışımdır. (öyle hissediyorum:P ) Ee devletlümüzde wordpress’i yasaklamamışsa, kesin birileri okur bu mektubu.

Eeee internet alemine gönderiyosak bu mektup olmaz artık e-mail olur. (burada yazar farklılaşma amacı güdüyor takmayın onu:P )

 Sevgili internet bağımlısı aynı zamanda blog okumayı seven, aynı zamanda film ve dizi izlemeye bayılan ve aynı zamanda uzakdoğuyla ucundanda olsa ilgilenen kişi: (hitaba gel)

Öncelikle nasılsın kuzum? (höh) Bu mektubu yazalı kaçyıl oldu şuan kestiremiyorum, zaten bunu okuyosan devletlümüz wordpress’i yasaklamamıştır. (hayret) Yada sen DNS ayarı yapmışsındır, seni çakall:) Şimdi söyle bakalım hala facebook ve twitter varmı? yoksa insanlar adını duyunca şimdiki yonca gibi ıyyyy diye bir tepki veriyolar mı? Twitter o zamana kadar facebook vari bişey olmuştur bak ordan eminim hatta Türkçeside çıkmıştır. Yada herkesin artık blogu vardır mesela ordan muhabbetler devam ediyordur. Şu acayip site ne amaçladığına hala anlam veremediğim Fromsping hala varmı? Yada bende bir hesap almış mıyım ordan. Almışsam çekvur beni, çünkü dünyada hiçbir site kalmasa ordan hesap almam diye büyük bir söz etmiştim. Gelelim gündeme Kıvanç Tatlıtuğ hala Behlül olarak mı anılıyor, yoksa kendi ismine kavuştu mu?, evlilik programları hala var mı? ( bu durumda Türkiye nüfusunun 3/4 evlenmiş olması lazım, hepsi 3 çocuk yapsa nüfus patlaması olmuştur, Bir dakka yoksa Çin’e mi döndük:P ) Show TV hala doktorları veriyor mu? Yada Çocuklar Duymasın 75868. kez yeniden mi başladı? O dizide hala ceptelefonu isteyen bir tip var mı? Yoksa el bilgisayarına mı geçti. (yada o zamanın teknolojik bir şeysi şimdi tahmin edemiyorum anlayacağın) Bağlaç olan “de” hala ısrarla birleşik mi yazılıyor? Facebooktaki “bu videoyu çabuk izleyin yoksa facebook hemen siliyor” adlı video hala duruyor mu? Diye seni soru yağmuruna tutabilirim ama çoğunun cevabını tahmin ediyorum. Bakalım beklediğim gibi mi çıkıcak diye soruyorum çaktırma.

Geri kalan kısmı uzakdoğu sevenblere özeldir, diğerleri okumasın:P

Sen, evet sen sevgili uzakdoğu sever kardeşim. Söyle bana hala Kore dizilerinde salak, saf, sakar, fakir ve az güzel olan kızla, yakışıklı, karizmatik, yetenekli, zengin çocuk birbirlerine aşık oluyor  mu? Söyle bana eğer öyleyse bunca yılı neden Türkiye’de harcamışım çek vur beni:P Gong Yoo askerden geldikten sonra hala yeni bir dizide oynamadı mı? Bütün Japon dizilerinde hala Maki mi oynuyor? So Ji Sub hala dramlarda mı oynuyor, bir kerecik komedide oynamadı mı?

Son olarak: Ali Rıza Bey öldü mü, ıssız ucun kal mı,  Ezel öcün aldı mı, imdi bu postu böylede iğrenç bitirdim. Bu arada bu destan hala liselerde öğretiliyor mu  son soru tamam dövme, bitti.

Yeni kurbanlarımı seçiyorum: Sevgili Chibi ve Fato mimlendiniz. Ayrıca başka yazmak istiyen olursa yorum atsın hemen onuda mimlerim.

Şu mimlere adam gibi bir başlık bulduğum gün gerçek bir blogcu olacağım, valla bak!” üzerine 16 yorum

  1. Hay Allah’ım ne güldüm.
    Bu soruların cevaplarını bizde senin sayende alacağız 😀 Heralde ilerde öğrenmek istediğim sorular arasında üst sıradalar. Ellerine sağlık dost çok süper olmuş.
    En iyiside Alp Er Tunga Sagusu oldu. Öğretilmezse ayıp. Her lise öğrencisinin öğrenmesi gerekir.
    Emdi Yürek Yırtılur 😀

  2. Biz bir gün dalga geçiyorduk kardeşimle, nasıldı o alp er tunga diye. Biz diyoruz alp er tunga öldi mü, ıssız ajun falan. Annem şakır şukur tüm dizeleri okumaz mı.. Kaç sene sonra hala unutmamış. Yani 50 yaşınıza geldiğinizde de hala o geyiği yapacaksınız haberiniz olsun.
    Bu arada senin şu yazılarının sonundaki gif’lere bayılıyorum.

    • ahah valla benimkilerde bilir heralde, ne biçim bir destansa artık asla unutulmuyo helal adamlara valla 😀
      Giftler için teşekkürler dostum, Tuzkilerim onlar 😀

  3. dostum teşkür cevapladığın içün:)
    ben mimimde geleceğe soru sorarken bunlar gelmemişti aklıma, ciddileşmişim bi hükümet meseleleri vb. hiç de öyle biri değilimdir halbuse:P
    hahha “formspring bağa gelmez” diyorsun amma senin de gönlün var gibi gibi. ne zaman konuşsak ondan bahsediyosun:P (ahahah asılsız dedikodu yayarım böyle seni ele güne rezil ederim) (aha dedikodu demişken ıslak mendilden bahsedeyim mi ha bahsedeyim mi:P)
    şaka şaka dostum, bir an kalbine indiğini biloorum. ay delirdim bugün siz beni sallamayın.
    ben de çocuklar duymasın vol. 2 ile ilgili yazı hazırlamaktaydım tam 2 numerolu bloguma. en sevdiğim dizi bilirsin:P
    ezel öcün almicek bu arada kenan birkan artık devrede, onu da ben sorayım: kenan öcün aldi mu?

    • reca ederim dostum ni demek 🙂 Gerçi biraz konuyu mutasyona uğratmışşım ama artık böyle devam etsin, kulaktan kulağa gibi oldu bu:P Seninkide süper olmuştu valla, olsun arada ciddilik iyidir 🙂
      Enee ben bu hiçbi site kalmazsa yinede ordan hesap almam olayını senle konuştuk diye hatırlıyom 🙂
      ıslak mendil mi o ne ki hiç kullanmadım:P
      Çocuklar duymasın bu gidişle havuç yaşlanıp ölene kadar devam edicek:P
      Aman Kenan bişi yapamaz Kıvanç’la 😛 Ezel forever ahaha 😛

      • pislik yapıyorum canım, gayet açık bir dille nefretini dile getirmiştin,hatta ben de bu nefrete katılmıştım. sonra da gündoğduda miting yapıp, laptopları yakmıştık hatırlar mısın?
        ben yine şizofrence bir geyiğe sardım kendi kendime yapıyorum.
        bir de asılsız dedikodu sözünde bir anlatım bozukluğu var gibi, şimdi dikkatimi çekti:) tamam kaçtım:)

  4. Amma güldüm yahu; ilginç eğlenceli bir mim konusu olmuş…Ahh ahh yine başa döndüm, kore dizilerini boşa sevmiyorum ben, bizden başka varmıdır acaba bir dizide çoçuğunun torununun torununu görene kadar uzunnnn diziler çeken bir ülke daha… Acaba ilerde yaprak dökümü, çocuklar duymasın vs. hala devam edicek midir k,?:D

  5. @Kimbap
    Dimi dimi bende dün oraya takılmıştım, dedikodu zaten asılsız değilmi diye düşündüm geceleri rüyama girdi, gündüzleri düşüncelerimi ele geçirdi diye mübagala satanıtın güzide örneklerinden göstereyim dedim:P

    @koredelisi
    Ahh ahh zaten kısa dizi yapdığımız gün, dizi piyasasında devrimsel bir ilerleme olur arkadaşım. Yapram dökümü yarım sezon diye başladılar aralıkta bitecekmiş sözde ama ben inanmıyorum çünkü bundan önceki 3 sezenda aynı şeyi söylemişlerdi. 😀

  6. Devrimsel bir ilerleme hı doğru valla:D Bunlar 3 sezondur dökemedikleri yaprakları yarım sezondamı dökecekler durda inanma:D

  7. hohoohh 😀 sen çok yaşa emi ne güldüm ha 🙂 dns ayarlarını değştirmişsindir çakal, alp er tunga offff çok güldüm süper olmuş bu… da çok zor bir mim olmuş o ayrı kime yazsam acep hımmmmmmmmmmm ?

  8. Geri bildirim: Geçmiştekilere Name-i Mim :) | Chibinin Virajli Harfleri

  9. @winpohu
    çok teşkür ederimm 😉

    @Chibi
    Teşekkürler dostummm, bende şimdi seninkini okuymaya giidiyorum. (koşar adımlarla chibinin bloga gider)

  10. Mim için sağol canım benim en kısa zamanda (Şöyle bol bol vaktim olduğu bir zamanda) mimi yanınlayacağım 🙂 Zevkli bir mimmiş valla. Mektup 🙂

Bir Cevap Yazın

