Japonarmoni (Mim) -Bu postun başlığını böyle koydum çünkü böyle koymak istedim:P

Evet biliyorum farkettiniz, şu sıralar başlıklarım kabus gibi yaratıcılığı kaybettim görüp duyan varsa bana haber etsin dostlar. Zira bu aralar ona çok ihtiyacım var. (evet hala “zira” deme hastalığımdan kurtulamadım, allah sınavlarımı okuyan hocalarıma şimdiden sabır versin:P )

Yine bir mim postunda sizlerle buluşmanın haklı gururnu yaşarken, mimi bana gönderen Darkangel’a teşekkürler diyorum. Bu seferki konumuz sevdiğimiz Japonca şarkılar, ilk olarak 5 taneyle başlamış mimimiz ama japonsever blogdaşlarım 10 a kadar çıkarmışlar, onlara maşallah der ve mimin özüne bağlı kalmak adına 5 taneyle sınırlandıracağım. Külliyen yalan, özellikle açıp dinlediğim japon şarkıcılar bir elin parmaklarını geçmediği için (baklınız bir elin 5 parmağı) ben 5 tanecik liste yapayım dedim. Ama deseydiniz  Kore’den sırala o zaman size 20 şarkılık liste yapabilirdim dostlar. Neyse gelelim Japoncuklarıma, başlıyoruz:

* İlk parçamız çok sevdiğim animeler sırasında üst sıralarda yer bulan Nana’nın 2. açılış parçası Lucy, ilkide güzeldir ama ben 2.sini daha çok sevdim. Hatta animedeki Black Stones grubunun tüm parçalarını sevdim diyebilirim. (daha sonra gerçekten böyle bir grup kurdular)

* İkinci parçamız yine bir animeden Kaichou wa Maid-sama’nın kapanış parçası. Hatta birazdan son bölümünü izleyeceğim, acım büyük niye bitiyoki yaaa

* Hana Kimi’nin o güzel açılış parçasın unutursam, arkamdan ağlar o yüzden Orange Range’den Ikenai Taiyou:

* Yine animelerden devam edelim Death Note’un o muhteşem parçalarını yapan Nightmare’dan animenin açılış parçalarından biri  Alumina: (burda animedekinden daha yavaş söylüyor, bu versiyonunu daha çok seviyorum)

* Son olarak Yamapi’den Mola. Yamapi’nin şarkılarının çoğunu severim ama bunu daha birçok seviyorum sanki, hatta mp3’de olan tek Japonca şarkıdır kendileri:

Bu mimi kime göndersem bilemedim herkes yaptı sanki, buldum buldum Hikaruivy ve Kore Delisi sobelendiniz, nihaha

Japonarmoni (Mim) -Bu postun başlığını böyle koydum çünkü böyle koymak istedim:P” üzerine 14 yorum

  1. o sondaki gıcık gülüş ne? allah cezanı verecek 😛
    nana’nın tüm şarkıları süper olsa da ben ilk kapanışa bayılmaktayım. bu arada ben bitirdim çoktan, yazıcam yakında 😀
    kaichou’ya hala devam edemediğim geldi aklıma, ben de en çok kapanışını severim bu arada:))
    death note’un tüm soundtrackine kurban olurum, background müziklerinden, tüm açılış ve kapanışlarına kadar:))
    ikenai taiyou zaten milyonların sevgilisi 😀
    bu arada koredelisi bu işe sevinmicek, benim mimde japon pek dinlemem dediydi 🙂 hikaru’yu bilemicim şincük :))

    • haha o cadı gülüşüm 😀
      Eneee Nana’yı bitirdinmi zaten ben biliyodum bir başlasan hemencik bitireceğini, yazını merakla bekliyorum dostum, bende gelip içimi dökerim artık 😀
      Ah ah Ksichou’nun son bölümünü izledim bugün, doyamadım valal türkçeye cevriliyomuş baştan bidaha izlicem, tek tesellim budur 😀
      Death Note’nin milim milim herbişeyini seviyorum bende yok böyle bir hayranlık 😀
      Enemm dimek öyle görmemişim ben o yorumu, hemencik edit yaparız. Kore Delisi dostum istemeysen söle hallederizz. 🙂

  2. Haha, ben taze taze yazmadımmı daha da yazamıyom kuzu, sen yaz ben içimi dökicem orda, yiterrr yazma yorum diceksin nihahah (bu cadı gülüşünüde alışkanlık oldu 😀 )

  3. Kaichou bitmesin yaaaa!!!!!!!!!!!!
    Ben Nana seyretmedin biliyor musun? Hala neden seyretmiyorum bilmiyorum…
    İkenai taiooooo nanana nana!! Gençliğim aklıma geldi. Bu Asya dünyası içinde çabuk yaşlanmış hissediyoruz kendimizi, yoksa ilk izlediğimiz diziler olduğu için mi uzak kalıyor?

    • Enee dostum senin yorum onay bekliyomuş şimdi gördüm, bu wordpress arada yapıyo böle, kusura bakmayasan.
      Valla Nana’yı en yakın zamanda izlemelisin dostum, beğeneceğine yüzdeyüz garanti veriyorum. 🙂 hatta çok beğeniceksin artık hep josei anime izlicem, shoujuda neymiş yaa diceksin. (mübağla sanatından bir bölüm sergiledim yine 😀 ) Ama cidden öle yani.
      Valla Hana kimi banada böle eski anıları çağrıştırıyo, ilk izlediklerimizden olduğu için sanırsam. ama hala herbir sahnesini hatırlarım. 🙂

  4. hahaha, yazını okumuştum ama sonundaki mim’i fark etmemişim, şimdi yorumları okuyunca yeni gördüm yaw 😀 bi de zor bi mim’miş Allah seni inandırsın 😛 Neyse, yazcaz bişiler… Ama Nana’nın müzikleri bi de İkenai Taiyou benim de ilk aklıma gelenler olmuştu, ama sen çoktan kapmışsın yaramaz kız 😛 😀

  5. ikenai taiyou hariç hiçbirini bilmiyordum ilk kez dinledim Mola’yı beğendim yaşasın Yamapi 😀

    • Yamapi’nin mola şarkısı pek bilinmez genelde ama ben çok severim, Yamapi sevilmez mi yahu 😀 Diğerleride animelerini şiddetle tavsiye ederim dostum.

  6. Geri bildirim: Tomato Pima Natsu Natsu – Japonca şarkılar kişisel top 5 | Hikaruivy'nin renkli dünyası :)

  7. Yarım saattir bu mimi arıyorummmmm:S Bir yerlerde görmüştüm adımı ama hatırlayamadım bir türlü… Canım kimbapsushi dediği gibi japon şarkılarından çok kore şarkılarını dinliyorum ama arada tabiki taze kan almak lazım aradada olsa dinliyorum^^ En kısa zamanda mimi cavaplıcam 😉

    • Saol dostum, bekliyorum cevabını 🙂 Bende daha çok kore dinlerim ama sağolsun animelerin öyle güzel müzikleri varki, arada onlara sarıyorum :))

  8. Geri bildirim: Japon işi müzik | Kore Delisi

Bir Cevap Yazın

