Astrea’nın Atlası 1 Yaşında:)

 

Bir sene önce, hatta tam olarak bu saatlerde, izlediklerimi, dinlediklerimi, okuduklarımı, yaptıklarımı paylaşmak amacıyla açmıştım blogumu. İtiraf edeyim bu blogun bana böyle güzel arkadaşlıklar kazandıracağını hiç tahmin etmezdim. Paylaşmak amacıyla çıktığım bu yolculuk sayesinde çok iyi dostlar kazandım, keyifli sohbetler yaptım, yeni yeni şeyler keşfettim, çok güzel tavsiyelerle çok iyi filmler diziler izledim, benim gibi düşünen, benim gibi hisseden insanların olduğunu hatta çok sayıda olduğunu gördüm.

Kimine göre basit bir blog olabilir, abartılacak birşey yok diye düşünebilirler ama benim özel ve önemli bir olaydı bu hala da öyle olmaya devam ediyor. (Bu duyguyu blogcular bilir 😉 )Bu bir yıl boyunca yazılarımı zaman ayırıp okuduğunuz, yorumladığınız, beni yalnız bırakmadığınız, iyi dileklerinizi eksik etmediğiniz, saçmalamalarıma katlandığınız, güzel sözlerle beni desteklediğiniz ve yazmaya devam etmemi sağladığınız için hepinize çok ama çoooooooook teşekkür ediyorum.

Arigato Gozaimasu

Astrea’nın Atlası 1 Yaşında:)” üzerine 22 yorum

  1. Hehehe
    Seni seviyorum astera 🙂 Daha durr bakim annesi 😀 Bunun okulu var üniversitesi var düğünü var 😀 şaka bir yana asıl sana teşekkürler en yoğun zamanlarında bile yazdın, yazdın ve yazdın. Sen yazdın biz okuyacak,izleyecek, dinleyecek güzel güzel şeyler bulduk, beraber sevindik, izlediğimiz filmlere ağladık, paylaştık.
    gerçekten güzel dostluklar kurduk ne kadar sanal ortam deselerde sonuna kadar gerçekliğini hissettik.
    İyiki açmışsın blogunu. Daha nice senelere…

    • Çok çok teşekkürler dostum, ne güzel sözler bunlar çok çok mutlu oldummm 😀
      Sizin güzel yorumlarınız olmasa çoktan sıkılıp bırakmıştım yazmayı, o yüzden sizin sayenizde 1 yılı tamamladık, birlikte daha nice güzel senelere dostlarımmm 😀

  2. Ah şu bloglar.. Kendilerini sevdirmeyi bilen kocaman masum gözlü kediler gibiler. Bir türlü bırakamıyoruz 🙂
    Nice yazılara..

    • haha ne güzel bir benzetme bu, aynen öyle dostum, çok teşekkürlerr 🙂
      Bu arada bu posta başka bir resim koymuştum aslında, sonra senin blogunda 1. yılımda havai fişekli post yapıcam dediğim aklıma geldi hemencik değiştirdim resmi 😉

  3. canım dostum, yoğunluk nedeniyle yeni gördüm yazını ancak yorum yazabildim, nice güzel senelere:)
    iyi ki bu blogu açmışsın, iyi ki seni tanımışım kuzum.
    nice uzun senelerce güzel yazılarını eksik etme olur mu? sen ne yazarsan yaz, ben daimi okuyucunum.
    seviyoruz seni kuzucum 😀

    • Çokk çokk teşekkürler kuzumm 😀
      İyiki açmışımda sizlerle tanışmışım, Kimbap gibi bir dost bulmuşumm 😀
      Yeterki siz okuyun ben hep yazarım dostum.
      Bende siiziii 😀

  4. tebrik ederim canım daha nice yıllara inşallah benim de bu ay 1 yıl olucak ne çabuk geçti değil mi? 😀

  5. merhaba, romantik dram kore filmleri ararken düştüm buraya 🙂
    tavsiye ettiklerinden birini izleyeceğim birazdan. boğazın ağrıyor hastaysan hava kapalı ve yagmurluysa yapılacak en guzel seylerden bırısıdır 🙂

    a moment to remember
    more then blue (hüzünden öte)
    bir milyonerin ilk aşkı
    adsız kılıç
    sunflower ve daisy son günlerde izlediklerim.
    hepside bir birinden güzel.
    izlemediysen tavsiye ederim..
    ayrıca 1. yılın kutlu olsun..

    • Hoşgeldinn, sefalar getirdin berrin 🙂
      Ahh sorma çok severim böyle kapalı yada direk yağmurlu havalarda film izlemeyi daha bir güzel olur sanki.
      Tavsiyeler için teşekkürler adsız kılıç ve more than blue’yu henüz izlememiştim. More than blue ne zamandır listemde, sende önerdikten sonra ön sıralara alma vakti geldi.
      Çok çok teşekkür ederimm 🙂

  6. Vay be 1yıl doldu demek zaman ne çabuk geçiyo, sanki daha dün ilk kez yazını okudum gibi… Kıdemli yok bu tabir olmadı ha deneyimli arkadasım 1.yılını kutlarım darısı basıma, yazmaya devam et;) seni, yazılarını okumayı blogununu hepsini seviyorum^^

    • Güzel sözlerin için çok çok teşekkürler dostum, hepbirlikte nice yıllara, beraber yazar, yorumlar sohbetler ederiz inşallah 🙂 bende siziiiiii 🙂

Bir Cevap Yazın

