Hikayemin Fon Müziği -Mim-

 Yine bir mim yazısıyla karşınızdayım sevgili okuyucular! (pehh sabah şekeri kıvamında program açılışı yapar gibi hisettim kendimi hemen eski halime dönüyorum:P )

Mim yazmayalı uzun zaman olmuştu dimi:P (mesela 2 post önce haha) Bu aralar ne kadar çok mim dönüyor bloglarda, bende bu aralar pek post yazamadığım için mimlerle doldu blogum. Bi konsept değişikliğine gidip Astrea’nın Mim Atlası mı yapsan blogun adını:P  Evet herzamanki gibi gevezeliğim tuttu, mim konumuza dönelim. Sevgili Chibicim beni hayatımın fon müziklerini (3 tane) yazmak üzere mimlemiş, buradan ona teşekkürleri sunarım. Çok güzel bir mim konusu olmuş, kim başlatmışsa tebrik ederekten başlıyorum:

Une Belle Historie (Michel Fugain)

İşte Fransızca öğrenme nedenin, yok yok sadece bu şarkı yüzünden değil genel olarak bir Fransızca hayranlığım vardıda şarkılarda daha bir güzel oluyo bu dil. Güzel bir roman, güzel bir hikaye, günümüzün masalı diye başlıyor şarkımız.

J’y Suis Jamais Alle (Yann Tiersen)

Amelie izleyipte bu müziği sevmeyen var mıdır acaba 🙂

It’s Love! lalala (The Melody)

Bu şarkıda hikayemin eğlenceli kısımlarının fon müziği olsun;) La la la kısmını çok ama çok seviyorum

Bu mimi kime göndersem, kime göndersemmmm, buldum Ser-min , La Fea ve Berrin mimledim sizi, başka istiyen varmı:)

 

Hikayemin Fon Müziği -Mim-” üzerine 8 yorum

  1. evet bende isteyebılırım..hoşmuş konusu 🙂
    hyatının fon müzikleri çok güzel..ama korece bir şeyler de bekelrdim 😀
    BENİM BİLDİĞİM TEK KORECE ŞARKI VE O MUHTEŞEM KLıP..BECAUSE, I am a girl..

    saranuya saranuyaaa diyor..sanırım seni seviyorum demek emin emin değilim 😉

    ve mutlu hafta sonları..

    • Mimlediklerime senide ekledim berrin 😀
      Koreden çok şarkılar vardır, ne bilim böle fon müziği diyince ilk aklıma gelenler bunlar oldu, 3’ten fazla yapsaydım kesin korece, japonca bişeyler girerdi, listeme 😉
      Bu arada son şarkı İngilizce olsada bir Kore dizisinden, Coffee Prince’yi izlemediysen şiddetle tavsiye ederim, beğeneceğinden yüzde yüz eminim 😀
      Teşekkürler, tatilin tadını çıkaralım…

  2. Hakikaten astrea bloğun mim yazılarıyla dolmuş 🙂 Ne kadar guzel bir mim konusu aferim kim başlattıysa:D Ama bende korece bişiler beklerdım cık cık cık ^^

  3. Artık döndüm. İnşallah uzak kalmayacağım bundan sonra. Yetişmeside zor oluyor yahu. Zaten yazacak bir çok şey bulmuştum bir kaç mimde birikti. Hayatının fon müzikleri güzelmiş yahu dost. Bu arada Lalalala korece olmasada oradan sonuçta idare eder 😀 İlk bu mimi yanıtlayacağım o zaman 😉

    • Yaşasınn dostum geri dönmüş, ohh süper bol bol okurum artık .
      Çok teşekkürlerr, Bende senin bloga ışınlanıp okumaya başlıyorum dostum. 😀

  4. elleirne sağlık canımcığım çok güzel olmuş.Amelie’nin o müziği sevilmez mi ya zaten filmi film yapan şeylerden en önemlisidir kesinlikle bence bu mzüik 😀
    ah Coffe Princeeee gene izleyimsim geldi dinleyince yaw her seferinde içimi kıpır kıpır ediyor bu müzik Gonggggggggggg aşkımmmmmmmm 😛
    Une Belle Historie de bir klasiktir yani geçen Julio İglesias’dan dinledimo da çok güzel yorumlamış 🙂

    • saolasın dostum, Coffee Prince artık bir daha izlersem yüzbininci olcak o yüzden bir süre ara verdim böle şarkılarla falan idare ediyorum. 😀
      Julio’mu sölemiş ovvv kesin süper sölemiştir bende dinleyeyim. 😉

Bir Cevap Yazın

