Mi Mi Mimudur;)

Cancağazım, güzel insan Kimbapım beni mimlemiş, teşekkürlerimi sunar ve mime başlarım. Bu sefer soru cevap şeklinde bir mim sevdim ben bunu:

1. Lakabın var mı, varsa nedir?

Benim hiç lakabım olmadı anne, ühüüü–> Küçük emrah havasında söylenir.

Bir Lakabım bile yok anlıyor musun?–> Buda Sezen Aksu havasında söylenir.

Öle belirgin bir lakabım olmadı ama genelde ismimi kısaltırlar. Pek ses çıkarmasamda aslında hoşlanmam bundan. Zaten iki hecelik kısacık ismimi nereye kısaltınyon hemşerim, oldu bari sadece baş harfini söle

2. Son zamanlarda diline dolanan şarkı?

Evet şimdi beni kınayabilirsiniz, Grup Hepsi falan dinliyorum son zamanlarda, Güzelsin şarkısına takdım bu aralar. ama herzamanki gibi geçici olduğunu biliyorum. Neyse güzel şarkı tavsiye ederim.–> TıkTık

3.En son ne zaman, neye ve kime aşık oldun?

Sevgi neydi, sevgi emekti. –> Bu seferde selvi boulum al yazmalıma bağlandık sevgili okuyucu…

4. En son okuduğun kitap ve izlediğin film?

Kitap: Sineklerin Tanrısı, hatta aşağıdaki postta anlatmıştım, yine tavsiye ederim.

Film: Dün Sunflower’ı izledim, süperdi, yazıcam yakında mesela yarın. 😉

5. Son zamanlarda en çok özlediğin?

Kişi olarak soruluyorsa bu konuda şanslıyım sanırım genelde sevdiğim insanlarla hep iletişim halindeyim, sevmediklerimide ne diye özliyeyim canım, gözden ve gönülden uzak olsunlar litfen 😉 Ama bu sıralarda Kimbapımı özledim, ne zamandır görüşemedik. Kimbapppp

6. Bir günlüğüne ünlü biri (oyuncu,şarkıcı, politikacı vs.) olma hakkı verilseydi kim olurdun?

Bir güncük mü sadece, ahh hevesimi bile alamazdım yaa, tadu damağımda kalırdı ünlü olma hissinin o yüzden hiç bulaşmayayım ben kardeş 🙂

7.Yarın sabahki ilk planın?

Yarın pazar, pazar günleri benim için gün öğleden sonra başlıyor haha , o yüzden kesin planımı açıklıyorum uyumak

8. En sevdiğin huyun?

Yardımseverlik, gerçi bu huyumu bazen sevmiyorum. Çünkü hiç değmeyecek insanlar yardım istediğinde bile kıramıyorum tamam diyiveriyorum. “Bana yardımcı olur musun” cümlesi zayıf noktamdır.

9. Şu anki bölümünde/mesleğinde olmasaydın, ne olurdun?

Hıım şuanki bölümümü isteyerek seçtiğim için alternatif hiç düşünmedim yahu, ama şu bir gün ünlülüğe taktım birgünlüğüne değil hep ünlü olmak isterdim, oyuncu mesela 😉

10. Okurken en zevk aldığın 3 blog?

Şimdi şu sol tarafta bir Takipteyim listesi varya , işte onun hepsi 😀

Sıra geldi mimi postalamaya, Lee biliyorum mim cevaplamayı seviyosun seni seçtim dostum, birde aja aja fighting gönderiyorum sana 

Mi Mi Mimudur;)” üzerine 6 yorum

  1. ehehe ‘bana yardım eder misin?’

    demek izledin sunflower’i benimde son izlediklerimden sayılır.
    yorumunu merak ediyorum.

    mutlu pazarlar ❤

  2. ahh canım kuzum ben de çok özledim:(( cuma günü görüşiciiz inşallah astrea’m az kaldı 😀
    yazın da pek güzel dostum ayrıca ben en kısa zamanda sana en havalısından bir lakap bulurum, adlarımızı kısaltanlar utansın:))
    hepsi’nin o şarkısını bir ara ben de severdim, daha doğrusu benim şu 120 yıllık arkadaşım var ya hani senin de tanıştığın, o bir ara 24 saat dinlediğinden başka şans bırakmamıştı.
    sunflower’ı ben mi vermiştim sana sanki? hala izleyemedim. izliyim de bari yazına yorumlarımla katılayım kuşum:)

    • İvett ivett Cuma günü büyük gün 😀
      Teşekkürler dostum, zaten kısacık isimlerimiz var yani ne gerği var kısaltmaya dimi ama 🙂
      Ahaha güzel, eğlenceli bir şarkıda böyle 24 saat falan dinlemeyi düşündümde haline acıdım birden kuzum 🙂
      İvet sunflower’ı sen vermiştin dostum, tavsiye ederim valla çok beğendim.

  3. Sadece baş harfini söyle dedin ya lakap için.
    Baş harfi bilmemde sadece ilk heceyi söyleyenler biliyorum.
    Mualla değil de Mu diyordu benim arkadaş kuzenine
    Çok ilginç gelmişti bana 😀
    Gö 😀

    • ahaha Ça:P
      Bi ara Gossip Girl dalgası sarmıştı dört bir yanı, kızlar baş harflerinin ingilizcesini söylüyodu, gerçi hala var o dalga ama baç harfimin ing.si kötü bee anacım, yok oda kurtarmaz en iyisi lakap falan olmasın direk ad 😀

Bir Cevap Yazın

