Kazara Koca “The Accidental Husband”

                                                          Herkese iyi bayramlar!

Aslında tamamen farklı bir film yazmak için blogu açmıştım ama sonra bayram bayram karamsar bir film yerine eğlenceli bir şeyler yazayım dedim. Şöyle bir düşününce bu aralar sürekli karamsar filmler izlediğimi farkettim, en yakın zamanda izlediğim romantik komedi filmi Kazara Koca sanırım. (kendime not: bir süre komedi, romantik falan izle kızım için kararcak vallahi:P)

Filmimiz aslında sıradan bir romantik-komedi, hani şu arkadaşlarla toplanınca izlenecek türden zaten bende bir arkadaşımla izlemiştim;)  Konumuza gelirsek bir radyo programcısı olan Emma’nın (Uma Thurman) program konusu aşk ve ilişkiler üzerinedir, hatta bir kitap bile yazmıştır. Programda insanlara ilişkileri hakkında öğütler veren Emma’nın programını çok yakınnda evlenmek üzere olan bir kadın arar. Bu genç kadın evlenme konusunda emin değildir ve Emma’nın da sözlerinden etkilenerek evliliğini iptal eder. Müstakbel damat ise bir itfaiyeci olan Patrick’tir. (Jeffrey Dean Morgan) Patrick evliliğinin iptaline neden olan Emma’dan bir intikam almak ister. Emma’nında yakında evleneceğini öğrenen Patrick küçük hacker dostununda yardımıyla internetten nüfüs kayıt sistemine girerek, Emma’yı kendisiyle evli gibi gösterir.

Yayıncı sevgilisiyle nikat işlemlerine başlayan Emma’yı büyük bir süpriz beklemektedir. Hiç tanımadığı ama evli göründüğü bu adamı bulup işleri yoluna koymak zorundadır ama bu o kadar kolay olacak mı, onuda izleyip görmek lazım

Kazara Koca “The Accidental Husband”” üzerine 11 yorum

  1. merhaba!teşşekkürler paylaşım için..ilk yorum :DD bu filmi çok merak ediyorum doğrusu konusu hoşuma kaçtı:D ama işte tembellik.

    • Merhabalarr, hoşgeldin 🙂
      Rica ederim, şöle boş zamanlarda izlenecek eğlencelik bir film, en boş olduğun tembelik etme bile üşendiğin bir zaman izleyebilirsin haha:P

  2. filmi çok sevmiştim 🙂 JD Morgan ve gamzeleride ayrı güzeldi :))) zaten supernaturelden aşıktım ona.. 🙂 film kötü olsaydı bile bu adam yüzünden gene izlerdim 🙂

  3. çok şeker bi filmdi hakkaten 🙂 ben de colin firth için izlemeye başlayıp JD Morgan hayranı olarak başından kalkmıştım :)) Hint düğünü sahneleri filan da çok eğlenceliydi 🙂
    Bu arada geç de olsa iyi bayramlar astrea’cım! ^^

  4. Yahu ben hiç sıçak bakmıyordum filme. Üstelik içinde iki yakışıklı olmasına rağmen. Ancak bak şimdi sen diyince dikkatimi çekti. Bir ara gidip kiralarım 😀 Hatta kızlarla toplaştığımızda alır götürürüm daha eğlenceli olur. 😛

    • Ahh bak bu tür filmler tam böle kızlarla izlemelik kuzu, tek başına sıkılıyorum ben romantik komedi izlerken, böle birkaç kişi olcak hem filme laf atıp hem izliceksin 😉

  5. fragmanını izlediğimde çok merak etmiştim bu filmi hele içinde Colin Frith de olunca izlerim demiştim ama unutmuşum iyi ki gördüm bu postu en kısa zamanda bakıcam 🙂

Bir Cevap Yazın

