Yoksa Yoksa? SungKyunKwan Scandal 2 mi geliyor?

SungKyunKwan Scandal’ı ne kadar sevdiğimden bahsetmiştim değil mi? aa hatırlamıyor musunuz? O zaman sizi tam olarak bu başlığa alayım.

Hah şimdi ne kadar sevdiğimi öğrendiniz, öyleyse mevzuya dönebiliriz. Bu dizi üzerine 2 dizi izlememe rağmen, hala boş bulduğum her vakit dizi haberlerini, fotolarını, kliplerini filan araştırıyorum. Vee süper bir haber gördüm 2. sezonun çeilmesi gibi bir ihtimal var imiş.

Son zamanlarda aldığım en güzel haberlerden, küçük bir ihtimal olsa bile ühüüü

Haberlere göre:

  Dizinin reyting sıralaması pek iyi olmasa, dizi bittikten sonra hayranlarında “Seon joon sendromu” ve ” Geol Oh takıntısı” baş göstermiş. Yapımcı şirkete istekler gönderilmiş.

-Astrea Yeorim saplantısını da varmış tabi;)  (Yeorim adını göremeyince üzülen astrea saçmalaması:P )

Şuan gündemde olan 2 durum var, yaa eğer oyuncular musait olur (yani başka bir dizi için anlaşmamış olursa) hikaye uzatılacakmış. Yada 2. Sezon olarak yeni bir dörtlü belirleyip yine genç oyuncularla yeni bir hikaye üzerinden çekilecekmiş.

Kaynak

Umarım birinci ihtimal gerçek olur ve bu dörtlüyü yeniden izleme fırtımız olur. (özellikle Yeorim ve Geol oh’u;) ) Bizde o zamana kadar klipleriyle idare edelim;) -ayrıca buradaki şarkıya bayıldım-

Chibi Yeorim sevgiler sunar bir dahaki haberde görüşmek üzere, sayın okuyucu her nerde yaşıyor ve yaşatılıyorsan orda kalmaya devam et:P

Yoksa Yoksa? SungKyunKwan Scandal 2 mi geliyor?” üzerine 12 yorum

  1. Aynı yazıyı ben de gördüm ve delirdim Astrea! Hadi inşallah!

    Yalnız “Seon joon sendromu” ve “Geol Oh takıntısı” nedir abi? Çok güldüm, eheuehe :)) Bizim dudak muhabbetini mi duydular nedir? Geol Oh takıntısı… 😀

    Bi de bu chibi resimler ne kadar şekermiş yahu! Derhal indirip masaüstümü süslemek istiyorum 😀

    • Hikaru four’un çalışmaları sayesinde 2. sezon gelicek dostlar:P
      Ahaha bencede bizim muhabbeti duymuşlar kesin, ama Yeorim’i unutmuşlar onuda ben ekledim 😉
      Artık dizilerede chibi yapıyorlar yaa bayılıyorum, indir dostum masaüstünü şenlendirsin 😉

  2. aigoooo, çinça çingu??
    dostum beni daha çok mutlu edicek bir haber veremezdin, ahh geol oh’mu yine göreydim uzun saçları ve seksü dudaklarıynan.
    bu arada haberi okudum, ilk kısım dizi bitmeden yazılmış ve 2. sezon iddiaları reddedilse ve yapımcılar olumlu bakıyormuş fikre.
    2. yazı dizi bitince yazılmış ama orda da kesin bir şey yok gibi geldi bana. bence boşuna umutlanmayalım. çünkü reytingler ortalama ve bu yüzden maddi olarak zorlanabilirler bir de bahsettiğin oyuncuların programlarına uyma mevzusu var. yani şu ara çekilmezse o 4lü bir daha zor bir araya gelir. çünkü dizi tutmasa da yarattıkları etki yüzünden teklifler yığar bence.
    röportajdaki abimiz, chosun döneminde gençlik hikayesi yok, başka oyuncularla benzer bir şey çekebiliriz demiş. ona da razıyım artıkın. ama dediğine göre 1 yıldan önce gelmez.

    • Umut oppaseverlerin ekmeği:P
      ahh kuzum valla bencede çok küçük bir ihtimal olsada yinede sevindim valla, ama “Geol Oh takıntısı” cidden doğru nereye baksam bi moda çekimleri, dergilere kapak olmalar, yakında reklamlarıda gelir. Ve en kısa zamanda yeni bir dizide görürürüz diyorum daha yine iyisiniz 😉 Darısı Yeorim’inde başına:P

  3. Painter of the Windi bu diziden önce izleyenler,bu diziyi sevmiyor nedense.Bende painteri izliyorum şu anda.16.bölümdeyim.Scandalı merak ediyorum şimdiden. 🙂 2.çıkmadan 1.yi izlemek lazım.

    • Öncelikle hoşgeldin s o n 🙂
      Aynı dönem ve çok benzer konular olunca, hep ilk izlenenin yeri farklı oluyor sanırım 🙂 Painter of the wind’ı uzun zamndır izlemek istiyordum ama skk scandal daha cazip geldi nedense. Bu aralar güncel dizileri takip etme huyum var ondardır belki:)
      Ama Skk scandal sevilmeyecek gibi değil yaa, painter’dan sonra izleyeceksin sende bakalım beğenicek misin 😀

  4. bu haberle birlikte bu bloga giriş yapmak çok güzeel 😀 ilk defa böyle bir olasılığı buradan okuyorum. teşekkürler 🙂
    offf böyle bir şey gerçek olsa ne mükemmel olurdu. tabii jaeglum quartet ile birlikte, yoksa goong s gibi bir daha pek duyulmayan bir şeye dönüşme ihtimali var.
    bir de ben bitirdiğimden beri sungkyunkwan scandal’ın dünyasından çıkamadım. tanıdığım kişileri özler gibi özlüyorum geol oh mu, yeorim imi x)) bir yandan da bütün resimlerini tumblr da reblog ederek çıkarmaya çaılışıyorum acımı! 😀
    bir de şu haberi okumamış olanlar da okumalı http://www.allkpop.com/2010/12/song-joong-ki-yoo-ah-in-nominated-for-best-couple-award 🙂

    • Hoşgeldin pininci 🙂
      Umarım dediğin gibi goong s gibi bi kabus yapmazlar. Herşeyin orjinal güzel her zamanki gibi:)
      Ama oyuncuların programı uymazsa 2. sezon çekilemiyecek:/
      Şuan için herhangi bi dizi kadrosunda görülmüyorlar ama bellide olmaz;)
      Haber süpermiş yalnız yaa:) çok teşekkürler ben kaçırmışım bunu

  5. yaşasın o zman hemen yayınlasınlarda izliyek ikinci finalii:Dya ama eyer yeorim oppa oynamassa ben izlemem ikinci sezonu:D

  6. Ne zaman gelicekmis ikinci sezon cok merak ediyorumda bende de bi takinti olustu sanirim 2. Sezon var mi yok mu bilmek istiyorum interneten arastiriyorum ama cikmiyor bir sey cok uzuluyorum… bi fikri olan varsa banada doyleyebilir mi acaba…..:-(

    • Dizi bittiği zamanlarda böle br olasılık vardı ama o zaman yapmadılarsa artık yapacaklarını sanmıyorum. Şimdilik öle bir haber yok. Ama Full House nin de böle yıllarca süren 2. sezon dedikoduları vardı en son farklı oyuncularla çektiler. Yani yaparlarsa bile farklı oyuncularla olur en yüksek ihtimalle:/

Bir Cevap Yazın

