Söyleyecek bir şey bulamadım ki başlık bulayım^^

 

Source: 4portrait (twitter), Isgarienint (tumblr),china cafe

Masaüstüm ve telefonumdan sonra, blogdada gözümün önünde dursun istedim, fazla söz gerek sanırım  fotoğraflar yeterince konuşuyor:P

Dım tırı Dım dım dım!! Lee Seung Gi evleniyor mu!!

İşte buda evlilik törenlerinden:P

Tabiki nayır, nolamaz:P  Bu video Kore’de 2007’den beri yayınlanan ve bu yıl ödülden ödele koşan   1 night 2 days (1N2D)  programından. Program 6 Kafadar (bunlardan biri benim kafadar Lee Seung Gi:P ) ve birde köpeciklerinin maceralarını anlatıyor. Kore’nin uzak mesafelerine giderek bir gece kalıyorlar ve kendi aralarında yarışmalar düzenliyorlar. Kaybeden grubada birbirinden komik cezalar veriyorlar. Burada da minik kızımıza aralarından birini seçmesini söylüyorlar ve tahmin edin kimi seçiyor:P  

 

Söyleyecek bir şey bulamadım ki başlık bulayım^^” üzerine 14 yorum

  1. amanın, seung ki’ye bak sen. babacan duygularını ön plana çıkarmış. videoya da bayıldım, sanırım o veledi kıskanmışsındır^^
    bu arada geçen bu program sunucularından birkaçıyla beraber seung ki de bir ödüle aday oldu, sanırım sunucu gibi bir şey, ya da showman tarzı, koreceydi anlamadım. ödül töreni bi kaç güne yapılcak zati de kazancağını sanmam, diğerleri baya deneyimli:)

    • ehüehüehü kıskançlıktan tırnaklarımı kemirdim:P yok bee ama gerçek olsaydı, önce el tırnaklarımı yer sonra ayak tırnaklarıma geçer sonrada koreye bilet alırdım:P (neden direk bilet almıyon diye sormayın bende bilmiyom:P )
      Bu program bu sene en mükemmel show alanında ( o nası bi alansa artık:P ) ödül aldı. (hani o düştüğü gün*_*) Ama Seung Gi tek başına showman’e aday olduysa bilmiyodum onu:) Neden öle diyosun çingu alır belkim tombik, 3 yıldır program miss gibi gidiyomuş:P

  2. İlk olarak fotoğraflara bayıldım ayıldım sonra bir daha bayıldım 😀 Yıkılmadım ayaktayım 😀

    İkinci olarak videodaki öküze sinir oldum (küçük kızdan bahsetmiyorum tabikide) Bankta oturan bir odun var en sağda gözlüklü turuncu ya da kırmızı ceket giymiş, gözünde pois gözlüğü var. Niyeyese adama uyuz oldum ya ! O ne soğuk hal ve davranışlardır. Gül lan biraz !!! diyesim geldi 😉

    Öyle yani 😀 Birinizinki tombik yanaklı diğerinizin ki dolgun dudaklı :D:D Bu iş nereye gidecek bakalım 😀 Ben kendime nasıl bulsam acaba 😉

    • ahh ahh fotoğraflar alem yaa, tarif edecek kelime bulamıyorum resmen, telde duvar kağıdı yaptım her gördüğümde kendi kendime gülümsüyorum. (delirme belirtileri gözlendi dım dım:P )
      dediğin elemana şimdi dikkatlice baktımda kucak bile açmamış nann bak şimdi bende sinir oldum, o en yaşlıları ağır abiyi oynuyo herhal orda:P En komikleri Seun Gi ile şişko olan zaten, ikisinide birbirinden deli 🙂
      Ahahha sanada fındık burun, minik kulak, boncuk göz gibi sıfatları olan elemanlar bulalım çingum yaaa 😀

  3. ayhh çok süper yaa 🙂 resimlere zaten bittim 😀 videoda çok güzel kız da akıllıymış (ben olsam ben de aybı seçimi yapardım 😀 )

  4. mutlu yıllar astrea..

    ★ ˛ ˚ _Π_____. * ˚ ★ ★ ★
    ˚ ˛ • ˛ • ˚ */______/~ \. ˚ ˚ ˛ ★ ★ ★
    ˚ ˛ • ˛ • ˚ *| 田田 | 门
    °º ♫°° ♫♫ °º ♫°° ♫♫ °º ♫°° ♫♫ °º ♫°

  5. Resimler ne kadar tatlı yaa yirim seni Lee Seung Giiiiii… Gözüm durmadan resimdeki bebeğin saçlarına takılıyor, bebeğin saçlarını havaya kaldırmak için çok uğraşmışlar galıba zavallım yaaa:D:D
    Bu arada videodan çok sizim yorumlarınıza güldüm yahu çok yaşayın siz emi:D:D

    • Amanin yeme ama, haha:P
      Bebeklerin saçı çabuk öle oluyo yaa çok uğraşmamışlardır,bende yapardım akraba bebeklerinin saçlarını öle, sonra bakıp bakıp gülerdim ahaha (evet bi psikopat yönümü daha öğrendiniz:P )

  6. Geri bildirim: 1 Night 2 Days “Happy Sunday” « Astrea'nın Atlası…

Bir Cevap Yazın

