Bugünlerde…

Başlıklarımın  zeka parıltısı bakımından sönük olduğununa alıştınız biliyorum ama bu sefer sönüklükten karanlığa gömülmeyi başardım. Ama yazacaklarım için en uygun kelime buydu sanırım, tabiki benim kelime dağarcığım içinde. Zaten yazının gidişatı başlıktan belli olurmuş yaa, ben olsam okumazdım devamını mesela…

Böyle saçma bir girişten sonra hala pes etmeyip okumaya devam edenler için: (ahh canlarım benim, siz doğruyu yaptınız yukardaki cümlede kaçanlar neler kaçırdılar neler:P )

– Malumunuz yurt genelinde final haftası olduğu için eve tıkılıp sınavlara çalışmaya çalışıyorum. Aslında ben daha çok çalışmamak için elimden geleni yapıyorum. Kendime milyon tane gereksiz iş üretiyordum başlarda ama artık ona bile zahmet etmeyip boş boş oturabilme kabiliyetine sahip olduğumu farkettim. Eskiden çalışmayınca resmen rahatsız olurdum  zaten şu geçen senelerdeki ortalamama inanamıyorum nasıl yapmışım o kadar. Ben bu ortalamayı 2 sene yerim hazırdan, daha da çalışmam kardeşim:P Desem de son gün bir gaza gelip çalışıyorum, demek hala umut var:P

– Tam bu noktada keşke baştaki uyarıyı dikkate alıp sayfayı acilen terk etseydim diyorsunuz demi:P Tamam sıkıcı sınav mevzularını geçtim. (İnsana iki dakika derdini döküp rahatlattırmıyorsunuz ama:P )

-Ne zamandır post yazıcam diye blogu açıp sadece başlık yazıp bırakıyorum. (Aha yine dert dökmeye başladı kaçalım:P ) “Şunu da bakim öyle başlarım, Buna da bakim”  “Aaa şurda bir resim vardı yaa, dur ben onu alayım.” “Ohoo saat geç olmuş en iyisi yarın yazayım.”  Post yazma maceram bundan ibaret. Şuan buraya kadar nasıl yazdım o bu bile büyük başarı. Yazmak istediğim mevzu ise Secret Garden hakında, bu sefer klasik tanıtımlarından olsun istemiyorum ama bu diziye yakışır bir şeyler olsun;) belkide o yüzden bir türlü başlayamıyorum. Buraya da yazdığıma göre artık bir ucundan başlamak gerek;)

-Bu hafta Secret Garden’ın biteceğini düşünüp üzülüyorum, sıkılıyorum, karamsarlığa düşüyorum, karalar bağlıyorum. Tamam o kadar abartmıyorum ama daha uzun olsaydı nolurdu:P Neyse ki haftaya  kamera arkası görüntülerden oluşan 70 dakikalık bir bölüm yayınlayacaklarmış . Son bölümleri bekletip haftaya seyretsem, bir haftada kamera arkası derken, karamsarlığa düşmeye 2 hafta daha var demektir:P

-My Princess’in ilk bölümünü izleyip bir taduna baktık çingum Kimbap’la. SG’den sonra bizi avutacak bir dizi olmasının verdiği huzurla beklemekteyiz yeni bölümlerini. Nasip kısmet…

-İzlediğim eski dizilerin kliplerini izlerken o sahneleri görünce tekrar izleyesim geliyor. Tatilde tekrar izleyeceğim 2 dizi var. Yenilerini ne zaman izlicem acaba? Ah şu benim tekrar tekrar izlemeyi seven huyum bir gitsen de bende yeni dizilere geçiş yapsam. İlk hedefim Shining İnheritance….

– Shining İnheritance demişken 13 ocak, Lee Seung Gi’nin doğum günüydü. Sözde bir post yazıcaktım, haftalar önce karar vermiştim ama 2. madde de belirttiğim durum gerçekleşti ve ben erteleye erteleye 14 ocak oluverdi. Seneye artık:P

-Hergün istinasız hergün telefonumu yatak, yorgan ve battaniye üçlüsünün içinde kaybediyorum. Sabırla arıyorum bulamayınca sinirlenip yorganı savuruyorum ve telefon uçarak  yere düşüyor. Havada süzülüşünü hayretle izlerken, bu zulüme ne kadar dayanır diye düşünüyorum. Acaba şöle fosforlu bir kılıf falan mı alsam, ya da en iyisi yanıma almamak ama bu seferde masada vızıldayıp dururken kalk cevap yaz laptop başına dön, sıcak battaniyeye gömül, sonra tekrar kalk pufff (çok üşengeç bir insan olduğumu söylemişmiydim.)

-Bu arada üsteki fotoğraf  Dramabeans’tan, Song Jong Ki’nin Tokyo seyahati sırasında çekilmiş, bir tv programı için ülke ülke geziyormuş. (ilk olarak Avusturalya ile başlamıştı) En çok bu fotoğrafını sevdim (diğerleri için bakınız ) Bana çok tanıdık geldi:P Bende Tokyo’ya gitsem ilk iş bir markete girip izlediğim tüm yiyeceklerden almak olurdu. İkinci durağımda anime figürü ve manga bulabileceğim ilk yer olurdu sanırım:P

-Bu kadar alakasız konunun birlikte bulunduğunu post yazma rekorunu bu kadar yaklaşmışken, üşengeçliğimden rekoru kırmadan yazıyı bitiriyorum. Buraya kadar bile yazabilmem bugünler için bir rekor sayılır diye kendimi avutayım. Ayrıca sonuna kadar okuyanıda tebrik ediyorum, valla bak. Yakında, daha düzgün, konu bakımından derli toplu olan, mantık sınırları dahilinde bir postta görüşmek dileğiyle… 

Bugünlerde…” üzerine 8 yorum

  1. Final haftası. ehuehe tüm öğrencilerin kaderi aynı: İzlemediğim kadar film izledim, albüm indirip dinledim. Sanırım kendimi şarj ettim. Ehuehe Pazartesi başlayacak finallerime bi çalışma ilhamı geldi. Ben bu şarjla bütlere kadar giderim heralde 😀

    • ohh en azından izleyebiliyorsun bende o da yok. Bunu izleyeceğime çalışırım diyorum ama çalışmakta yok:) Başka zaman olsa dolaplarımı döküp yeniden toplama, durup dururken kitaplığımı düzenleme, gelecek planlarımı yapma (höh) gibi işler yaratıyordum sırf çalışmayı ertelemek için ama bu sefer oda yok boş boş geziniyorum evin içinde.
      İlham gelimişken kaçırma derim:)

  2. Ne eğlenceli bir yazıydı o öyle 😀 Aynı benim gibi daldan dala olmuş. Ne zaman konuşmaya başlasam kendimi alakasız bir konuda bulan birisiyim ama yazarken daha kolay zapt edebiliyorum kendimi. Göndermeden önce yazdıklarımı okurken “bu ne alaka şimdi?” diye düşünüp siliyorum. Çok samimi ve güzel bir yazı olmuş, özellikle de parantez içlerine bayıldım 😀

    Bu arada My Princess beklentilerimin üstünde çıktı, ben de beğendim.

    Finallerinde başarılar ve iyi çalışmalar 🙂

    • Çok çok teşekkürler kendisi, hem yazı için hem başarı dilekleri için 😉
      My princess’i bende beğendim valla, SG’den önce izleseydim daha da çok beğenirdim belki ama yinede güzel, oynuyanlar güzel bir kere haha:P

  3. hehe ilk cümleye koptum ama bence başlığın gayet güzel, kimse başlık bulmada benim kadar beceriksiz olamaz^^
    demek evde boş boş dolanmaktasın ha, o kadar da gaz verdim sana geçen, nereye gitti o gazlar (çıkardın mı diye iğrençleşeyim mi?)
    my princess’te ben 5i bekliyorum sen yerinde say bakalım. secret garden sonrası ise beni bunalımdan çıkaracak tedaviyi doktorlar henüz geliştiremedi:P
    bu arada 2 diziyi tekrar izlicem demişsin, 2.si ne merak ettim.
    valla lee’ye karşı benim de boynum kıldan ince, hele serminin döktürmelerini görünce utanıyor, başımı yerden kaldıramıyorum:P sürprizli konunu açıklıyım mi, herkese spoiler vereyim mi ahahaha yalnız ben en son senle konuştuğumuz yerdeyim hikayede, yani hala elimde koca bir sıfır var. senin de hala yazmaman tek tesellimdi, şimdi hafiften zıçtım galiba:D

    • bende senin ikinci cümlene koptum kuzu ahaha:)
      O gazla çalışmıştım biraz ama sonra tükendi sanırım:P
      Anamm ben sana yetişim bu hafta çingum toptan izlerim ohh:)
      2. sini tahmin etmen zor olmucak:) tabiki Gumiho ortak lee seung gi parantezine alabilirik haha:P
      Konum o kadar süprizli ki ben bile ilerleyen bölümlerde ne olacağını bilmiyorum aha:) haftaya olmadı bi dahaki hafta başlarız çingum;) Artık konu yazdıkça oluşur ahaha

  4. Hahah bu yazın beni çok rahatlattı yahu…
    Bir ben böyle buhranlı havalarda geziyorum sanırdım. Post yazmaya eriniyorum sadece başlık yazıp bırakıyorum ahhh ahh noldu bana böyle.. Sıcaklardan dicem ama oda değil ki:(
    Finaller finaller finaller biraz klişe olcak ama gerçekten hayatım sınav oldu yiterrrr bitsin artık :((
    Yapmak ve yazmak istediğim o kadar çok şey varki ama hala hiçbirini yapamadım:(( Hadi hayırlısı, saldım çayıra Mevlam kayıra:))

Bir Cevap Yazın

