Mim: Dizilerden Sıradan Ama Anlamlı Replikler

Uzun süredir blog camiasında dolaşan mimlerdendi, açıkcası birgün bana da paslanacak diye tırsmıştım. Çok güzel bir mim konusu ama benim sevdiğim replikler genelde çok sıradan ama altında yatan  anlamı büyük sözler oluyordu. Bu yüzden bölüm izlemeyi bitidiğim an unutuyordum:) Hayır not falan alayım desem sonra o söze bakıp ne kadar anlamsız bir söz neden yazmışım diye yırtar atardım heralde:P Ama yinde elimdeki dizilerden şöle bir tarama yapıp bir liste oluşturdum. Sevgili Chibi’ye bana bu mimi paslayıp sevdiğim diziler içinde nostaji yapmamı sağladığı için çok teşekkürler;)

Shining İnheritance

Sun Woo Hwan, Go Eun Sung’a: “Sana Güveniyorum.”

-Kız hakkında bir ton suçlama varken gerçekleri hiç bilmeyen Hwan’ın bu sözleri söylemesi, bu iki kelimenin değerini kat ve kat arttırıyor.-

Jun Se, Eun Sung için yemek hazırlamıştır. Eun Sung’un tabağına istiridye koyar:

Hwan: “Eun Sung istiridye yemez.”

-En, en sevdiğim sahnelerden biri, hatta başa sarıp izlemişimdir. Hwan’ın çok az tanıdığı bu kız hakkında bu kadar küçük bir bilgiyi aklına tutması ve onu çok iyi tanıdığını düşünen Jun Se’nin o hali.-

I Am Sory, I Love You

Son Eun Cha:

“Yarın yine geleceğim.
Ertesi gün de geleceğim ve ondan sonraki gün de.
Sana bakmaktan usanıncaya kadar geleceğim, bayım.
Senden tiksininceye kadar geri geleceğim.
Onun için benden gitmemi isteme. Asıl bunu yapamam işte.
Yune’nin emriyle gelmek… Senin emrinle gitmek…
Dilediğiniz gibi itip kakacağınız biri değilim ben.
Benim de istediğim şeyler var…
Sahip olmak istediğim şeyler…
Yapmak istediğim şeyler…
Ne kadar çok denesem de,
İnkar edemeyeceğim şeyler var.
Ben de sizin gibi duyguları olan bir insanım.
Bunu bilmiyordunuz, değil mi?
Benim de sizler gibi bir insan olabileceğimi

Hayatımda bir kerecik olsun, kendimi düşünüp, kendim için yaşayacağım.
Bu suçsa, seve seve cezamı çekmeye razıyım”

“Hayattayken bile o kadar yalnızdı ki ,onu bu halde bırakamazdım…hayatımda bi kerecik olsun kendimi düşünüp kendim için yaşayacağım, bu suçsa seve seve cezamı çekmeye razıyım”

Mon Hyuk:

“Geri gelmemeliydim
Doğduğum da çöp gibi atılmıştım .
Çöp gibi de yaşamalıydım
Ve çöp gibi usulca yok olmalıydım.
Hiç kimseyi rahatsız etmeden”

Mon Hyuk, o derken Yune’yı-şarkıcı olan- kastederek Eun Sung’a söylüyor:

“Onu hançerliyorum, neden sürekli sen kanıyorsun, taşkafa!”

Hana Kimi

Nakatsu’nun unutulmaz veda sözleri:

“Yaşlı bir bunak olsamda…Kendi adımı hatırlamayacak kadar yaşlansam da… Birlikte geçirdiğimiz zamanları asla unutmayacağım. Benim için sen mükemmelsin. En iyi dostumsun.”

My Girlfriend Gumiho

Gumiho:

“Sana ihtiyacım olduğu için sevmiyorum.Seni sevdiğim için sana ihtiyacım var”

Secret Garden

Kim Jun Won:

“Alice harikalar diyarı sendromu
Bu bir akıl hastalığı.
Bir dürbünün yanlış tarafından bakıyormuşsun gibi.
Bir peri masalında yaşıyormuşsun gibi.
İlginç ve acı veren bir sendrom.
Bu sendroma yakalandığıma eminim.
Yoksa neden bu sıradan kızla yaşadığım her an masal gibi geliyor”

Ekleme:

Finding the Heaven 

Dae Han:  Arabasında  yeşil ışığın yanmasını beklerken “Sanırım  ona ulaşmak için, bu saatten sonra bana asla yeşil ışık yanmayacak” diye düşünür. “Ben o yeşil ışığı, tüm yanlış nedenlerle gittiğimde  kendi ellerimle kırmızıya  çevirdim.”

Mim: Dizilerden Sıradan Ama Anlamlı Replikler” üzerine 24 yorum

  1. İlginç,belkide hayatı boyunca hiç romantik kore dizisi izlememiş biri için fazla duygusal.Lâkin bazı replikleri manidar. : )

  2. Geri bildirim: Tweets that mention Mim: Dizilerden Sıradan Ama Anlamlı Replikler « Astrea'nın Atlası… -- Topsy.com

  3. “Onu hançerliyorum, neden sürekli sen kanıyorsun, taşkafa!”

    sonunda biri bu repliği yazdı .yazı gerçekten çok güzel olmuş .diğer repliklerde harika ama benim beklediğim buydu .çok severim bu repliği .ahh damardan vurdun beni 😀

    • Evet benimde en sevidiğim sözlerdendir, tabi birde Moon Hyuk’un kendi kendine verdiği sözler vardı. Bire bir hatırladığım nadir repliklerden:)
      Çok güzel bir mim konusu olmuş, tebrik ederim winpohu 😀

  4. çok güzel olmuş kuzu bu ya en sevdiğim dizilerden en sevdiğim en akılda kalan sözler bunlar. bu mim gerçekten çok iyi oldu sevdiğimiz şeyleri bir kez daha farkettik 🙂

    • Çok teşekürler çingu 😉
      Ahh valla çok güzel bir mim oldu bu sayede sevdiğimiz replikleri her zaman ulaşacağımız yerler oldu, artık unutmayız heralde;)

  5. hay sizin Secret Garden’ınıza ya 😀
    izleyeceğiz anladık 😀 İlk diziyi bilmiyorum yalnız. Oppa kim ordaki hı?

    • Ahh ahh hemen acilen Secret Garden’ı izleyip kendine yeni bir oppa edinmesliisn canum, yani Seung Gi’yi unut diye demiyorum:P sırf Secret Garden gibi bir güzelliği kaçırma diye;)

  6. çoğu hatırlayıp sevdiğim replikler, özellikle misadakiler aklıma geldi ama abartmayayım diye yazmadım. ama ilk eun chae’nin repliğini okuyunca nasıl unuturum diye kızdım kendime, tekrar sahneyi hatırlayıp hüzünlendim, çok etkilenmiştim o isyandan^^

    shining’ten gerçekten görünüşte önemsiz ama içerik olarak dopdolu replikler seçmişsin uri çingu, takdir ettim benim aklıma hayatta gelmezdi, sen deyince hatırladım. ben senin kadar bayılmasam da severek izlemiştim shining’i.

    diğerlerine ise bayılıyorum bildiğin üzre. özellikle secret garden’da kim joo won’un ra im’i izlerken düşündükleri, ahh erimiştim o sahnede^^

    • Misa ve Secret Garden replik hazinesi resmen, sırf repliklerini görsem bir yerde onun için başlayabilirim diziye, hemde hiç bir şey bilmeden 😀
      Shining, Gumiho, Hana Kimi de ise sadece izleyenlerin bileceği derin anlamlar taşıyan sözler. Aslında bir yönden özel hissettiren sözler yani herkese anlamlı gelmeyen ama sen duyunca güzel hissettiren sözler.
      (pek bir duygusal oldum nann ahaha)
      Shining’i nedenini hala bilmesemde feci sevdiğim dizilerden, benim için yeri ayrı olan dizilerden.

  7. @ mavi

    ilk dizideki oppa kim mi dedin sen? cıkcık son gözdem diye dolandığın çocuk işte, yakıştıramadım^^
    yalnız astrea bu işe kızacak ha sölim, aman o duymasın 😛 😛

  8. Ay okurken bile gözlerim doldu neden MiSa yüzünden tabikide. Yazmayın lem bu dizinin repliklerini içim bir fena oluyor. Yıllar oldu izleyeli hala dokunuyor valla. Amma diziymiş yani 😀

    Shinnig replikleri benim gibi izleyenler için çok anlamlı oldu yahu. Ayıla bayıla izlemiştim şimdi sen yazında “Ah ah ” dedim komacanından 😀

    Yahu hepsi birbirinden güzel ya!
    Nakatsuyu bak sen yazınca hatırladım süper bir geri dönüş oldu 😉

    Edit istiyorum (Sen anladın onu :D:D:D ) (Çok yüzsüzüm dimi 😀 )

    • Benimde repliklerini çok net hatırladığım tek dizi diyebilirim çingum, artık nasıbir işlemişse içime:)
      Shining’de öyle şatafatlı (buda nası oluyosa) replikler olmasa normal cümleler bile yerine göre çok anlamlıydı bencede;) Birde terar izleyince hatırlaması daha kolay oldu 🙂
      Edit işi halledildi çingum;)

  9. I Am Sory, I Love You’nun sözleri çok etkiliydi. Hala okurken o anı yaşıyorum vay be. Teşekkürler bu güzel yazı için. Diğerleri de iyiydi ama bu bahsettiğim sahnenin sözleri daha etkiliydi. Aslında bana göre metro girişindeki ağlama ve seni seviyorum bayım sözleri daha etkiliydi ama neyse 🙂

    • Sanırım bu dizide genel olarak herkesin etkilendiği repliklerin yanı sıra, herkesi bir başka etkileyen sözlerde var. Her sözü ayrı bir güzeldi:) tekrar izlemek istediğim dizilerden ama bende bıraktığı etkiyi düşününce her zaman vazgeçiyorum.
      Bu arada hoşgeldin Neo 🙂

      • Hoşbulduk 🙂 Aman tekrar izlemek mi Allah korusun 😀 Ağır geliyor bu tür diziler. Sonu zaten bombaydı. Hiç beklemediğim bir şeydi yani.

  10. İşte bende o yüzden her seferinde vazgeçiyorum, ama yıllar sonra izlerim belkim:)
    Bu arada ben sonunu tahmin etmiştim diye hatırlıyorum, hatta tahminim doğru çıkınca bende şaşırmıştım, yok artık bunuda yapmazlar diyodum ama yaptılar:(

  11. Benimde aklımda kalan sözler secret garden’e ait hep dizinin her bölümündeki replikler akılda kalıcıydı özellikle bu diyalog aklımdan çıkmıyor çok etkiledi beni

    Seni sevdiğim için değil senden başka kimseyi sevemeyeceğim için…
    Seninle olamazsam kimseyle olamam.Seni muhteşem kadın KİM JOO WON ♥ ♥ ♥

    • Ahh evet oda çok güzel repliklerdendi, aslında yazılcak çok şey vardı Secret Garden’le ilgili ama bütün sevdiklerimi yazarsam tüm diziyi yazarım diye korktum 🙂

Bir Yanıt Bırakın

