Bunu da Yaptık: Hikaye Yazmaya Başladım

Her şey ne zaman nasıl başladı inanın bende bilmiyorum.  İşte o gün bugündür hikaye konusu düşünmekteyim, geceleri uyuyamaz oldum, derslerime çalışamaz oldum, yemek yiyemez oldum. (her zamanki gibi abartıyorum)  Uzun lafın kısası baya düşündüm konuyu, ama birgün birden dank etti resmen. İlham dedikleri bu olsa gerek yada ben uyduruyorum her zamanki gibi;)

Konuyu buldum, giriş gelişme ve sonucu ayarladım ama sanırım en zor kısmı oyuncu seçimiymiş. Hayır gören de dünyaca ünlü bir yönetmenimde  milyon dolarlık filmim için cast hazırlıyorum sanır. Belki 10 sefer oyuncu değiştirmişimdir. Ama en sonunda içime sinenleri buldum ve daha fazla değiştirmeden yazayım dedim. Oyuncu seçimi konusunda  yardımlarını esirgemeyen ve “Hayır, bunu sevmedim”, “Cık bu karakterime uymaz.”, “Ayy nefret ediyorum bundan.” “Ama ben bunu çok seviyorum kıyamam buna.” gibi söylemlerime katlanan ve bıkmadan oyuncu seçenekleri gösterip bana yardım eden Kimbap’a teşekürlerimi sunuyorum. Ben olsam çoktan ne halin varsa gör demiştim haha:) Ayrıca kendisinden Poster sözü aldığım Sermin’e şimdiden teşekkür ediyorum:) (artık yapmak zorundasın haha:P ) Gelelim Hikayemize:

Bir Kar Tanesi Ol

Oyuncular

İlk bölümü yayınladım, ilk hikaye tecrübem olduğu için çok kötü olmuş olabilir garanti veremiyorum:) İkinci bölümüne falan bakmak lazım artık, o da kötüyse tasımı tarağımı toplar giderim bu camiadan… Şaka nann benden kolay kolay kurtulamazsınız:P Artık yorumlarınızı falan bekliyorum, ona göre yazar olup olmayacağıma karar vereceğim, şimdiden uyarayım çabuk gaza gelen bir insanın, heran kitap çıkarmaya karar verebilirim. (Desem de inanmayın  şu bir bölümü yazmak için neler çektim ben siz biliyormusunuz, kitabı hiç düşünemiyorum.)

Son olarak çingularımın hikayelerine bir göz atın derim, ne cevherler varmış da çaktırmıyorlarmış çingularım, hepsini keyifle okuyorum, merakla yeni bölümlerini bekliyorum:

Hikaruivy (Hikaye Tamamlandı.) My Lovely Roommate

SerminFinding The  Heaven

Kimbapsushi –  Mutluluk Yolcuları

Reklamlar

Bunu da Yaptık: Hikaye Yazmaya Başladım” üzerine 3 yorum

  1. dostum 2 dakka önce bir yandan oje sürüp diğer yandan dertli dertli mimi düşündüm. aklımdan tam da şu geçti “eğer astrea da yazarsa artık sığınacağım bir liman kalmadı demektir, başlamam lazım!” ve bilgisayarın başına geçip twittera bakınca beynimden vurulmuşa döndüm!
    yakında ben de başlıcam artık, şimdik seninkini de okuciim hemen, daha ismi kazandı kalbimi hadi bakalım rastgele^^

    • ahh kuzummm, bende Sermin yazdığında öle hissetmiştim:)
      Biraz daha bekleseydim 500. oyuncu değiştirmeyide gerçekleştirecektim, seninle konuştuğumuz elemanlardan sadece 2 hala duruyo gerisi baya bir değişti:) Bende ilk bölümü yazayımda artık değiştirmeyeyim dedim;)
      Bakalım beğenecekmisiniz, çok tedirginim çok:)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s