Pasta *Mevzu Aşk Olunca….

İzlediğimiz dizilerde, filmlerde, animelerde hatta bildiğin çizgi filmlerde, okuduğumuz mangalarda çeşit çeşit aşk tarifi gördük. Ki zaten en sevdiğim sahnelerdi bu, benzetmeler, dolaylı yollardan anlatmalar. İki tarafında aslında neyden bahsettiğini bilmesi ama o sözün ağızdan direk çıkmaması… Şu ana kadar izlediğim en yaratıcı en romantik tarif buydu. Belki de senin romantikliğinde bu muymuş diyeceksiniz ama ben çok sevdim 😉

Seo Yoo Kyung:  Neden ona da izin verip insanın kafasını karıştırıyorsun? Neden kalbimi bıçakla çıkarıp üzeine şeker ve tuz ekleyip yemiyorsun? Masanda kestiğin bir balık mıyım ben?

Şef:  Kalbinden yemek yapmak istemiyorum.

Yoo Kyung: Elinde bıçak olduğu için hiçbir şeyden korkmuyorsun değil mi? Balık temizlerken bir yerlerini kesebilirsin veya boğazına bir kılcık takılır ve ölebilirsin. Bilmiyorsun ki kesme tahtasına gelen balık zaten hiçbir şeyden korkmuyordur. Keskin kemikleri etinin altına gizlenmiştir.

Şef: Yani?

Yoo Kyung: Kemiklerime dikkat etmeni söylüyorum.

Şef: Hiç taze değilsin, uzun süre önce yakalandın ve çok fazla raf ömrün yok. Bunları biliyor muydun? Temizlenmen çok zor ve hazırlanman emek istiyor. Bütün bu çalışmalardan sonra geriye bir şey kalmıyor. Garnatürlerle süslensen bile güzel değilsin. Her neyse yemeğe deyecek bir şey değilsin. Seni kesme tahtama serip bıçağımı çıkarmayacağım. Senden yemek yapmayacağım, oldu mu? Kesme tahtamdan kurtulman için söylüyorum.

Yoo Kyung: Kurtulmamı söylüyorsun ama çoktan kesme tahtandayım. Kurtulmamı söylüyorsan çöpten başka gidecek yerim olmaz. Kalbimi söküp atmamı mı söylüyorsun?

Birkaç Gün Sonra

Şef: Hey Balık, eğer kesme tahtamdan kurtulmayı düşünüyorsan ölürsün.

Yoo Kyung: Ha?

Şef: Ben de senden hoşlandığımı söylüyorum.

Pasta *Mevzu Aşk Olunca….” üzerine 6 yorum

  1. ay ben bayılmıştım bu sahnelere .böyle güzel bir aşk itirafı olamaz .direk söylemiyor ama kesme tahtamdan kurtulmayı düşünürsen ölürsün demesi her şeyi anlatıyor.
    bir sahnede de şef o benden hoşlanıyor ama ben onu seviyorum demişti.ahhh ne güzeldi 😀

  2. Yeniden izlemek istedim sayende. Bak ben bu replikleri unutmuşum bilsem onu da eklerdim mime sadece bir cümle kalmış aklımda :)Ama Şeppp çok tatlıydı 😀

    • Balık muhabbeti süperdi taa ilk sahneden beri hem de:))
      Benimde tekrar izlenebilitesi olan diziler arasında yerini aldı, valla bence araya sıkıştır tekrar izle:) Şep ve o ses tonu diyorum başka birşey diyemiyorum:) Lakabı Mr. Voice’mış zaten:)

Bir Cevap Yazın

