Postman To Heaven ~Cennetin Postacısı~

Uçsuz bucaksız gibi görülen yemyeşil bir çayırın ortasında kırmızı bir posta kutusu, 

Ölen yakınlarına pişmanlıklarını ve özlemlerini yazarak dile getiren insanlar,           

Her gün saat beşte bu mektupları almaya gelen bir postacı,                                              

Sevdiği adamın bir yalanla bu dünyadan ayrılmasına dayanamayan bir kız,            

Ve onları bir araya getiren o masum oyunları…

Ya aşık olduğunuz insan bir hayalse… 

Peki ya hayal sandığınız olaylar gerçekse…

Eğer tanımadığınız biri bir gün gelip “Daha önce tanıştık mı?” diye sorarsa ya da “Sen benim bitmeyen düşlerimin baş kahramanısın.” derse; bu sadece basit bir oyun olmayabilir. O adam sizin kaderiniz olabilir.

Postman To Heaven ~Cennetin Postacısı~” üzerine 9 yorum

  1. bilim kurgu olmayan fantastik filmleri severim..hele de uzak dogu ıse yeme de yanında yat 🙂
    guzel bı fılm arıyordum bende..izleyecegım 🙂 konusu cok hosuma gıttı.

    • Güzel bir tanımlama olmuş, işte tam öyle bir film bilimkurgu olmayan fantastik:) Hatta fantastik-romantik diye yeni bir katagori oluşturabiliriz 🙂
      İzle dostum beğeneceğine eminim;)

  2. ne kadar güzel, kısa ve öz anlatmışsın çingum. az sözle çok şey anlatmışsın.
    film bana il mare’yi hatırlattı. hem bu filmi izleyip hem de tekrar il mare’yi izleme isteğiyle doldum taştım^^
    eline sağlık çingum.

    • Çok teşekkürler çingum, film hakkında fazla bilgi verirsem büyüsü kaçar dedim:)
      Ben daha İl Mare’yi izleyemedim biliyomusun ühüüü, sen bu filmi izle, İl mare birlikte izleriz birgün 😉

    • indirerek izlemiştim, malesef blogda izleme ve indirme linkleri veremiyorum ama google’a yazarsınız bir çok sonuç çıkacaktır^^

Bir Cevap Yazın

