~Midnight FM~

*Dünya değişmedikçe kahramanların ortaya çıkmasını bekleriz.

*Taxi Driver’da ki kadın satıcılarını öldüren ve kadınları kurtaran Travis sizce bir kahraman mıydı?

*Birgün bir yağmur yağacak ve bütün pislikleri temizleyecek. İçinizde kurtulmak istediğiniz kötü duygularınız varsa umarım bu şarkıyla hepsini yıkayıp atabilirsiniz.

Kahraman kimdir sizce? Kahramanda sonuçta kötü adamları öldürmüyor mu? Yani öldürme, can alma, yok etme eylemini bizzat gerçekleştirmiyor mu? Kötü bir insanı öldürdüğünde, bir insan yok etmemiş mi oluyor? Yani aslında biz o şaşalı kahramanlık filmlerini izlerken öldürdüğü insanları sırf kötü oldukları için insanlıktan çıkarıyor muyuz?

Bunlar cevabı verilmesi güç sorular değil mi?

Son zamanlarda izlediğim en hareketli filmlerdendi diyebilirim. Her dakikasını ilerki sahnleri merak ederek, tahminler yürüterek, ne olduğunu anlamaya çalışarak geçirdiğiniz filmlerden…

Ko Sun Young (Su Ae) bir zamanların en ünlü ve en sevilen haber spikeridir. Kızı yüzünden haber spikerliği bırakan Sun Young kısa bir aradan sonra radyo DJ’liği ile iletişim dünyasına tekrar dönmüştür. Geceyarısı başlayan ve 4 saat süren radyo programı kısa sürede en çok dinlenen programlar arasında yerini almıştır. 

 Yine kızının ameliyatı için bu programı bırakmaya hazırlanan Sun Young son programının çok değişik ve unutulmayacak şekilde olmasını istemektedir. Ve son programda öyle bir şey olacaktır ki Sun Young belki de bu programı hayatı boyunca unutamayacaktır.

Han Dong Su (Yoo Ji Tae) ise filmimizin kötü adamı ama onun hakında tüm bilgiler film hakkında önemli noktalar olduğu için ondan pek bahsetmeyeceğim. Sadece ve sadece Yoo Ji Tae’nin çok ama çok iyi bir oyuncu olduğunu söyleyebilirim:) Old Boy’u izleyenler bilirler böyle bir kötü adam az bulunur, burada da oradan aşağı kalır değil benden söylemesi;)

Heyecan ve gerilim seviyesini düşürmeyen, merak unsurunu daima elinde tutan,  sadece radyo sahnesiyle sınırlı kalmayan ve izleyicileri farklı mekanlarda ağırlayan ve bazı değerleri sorgulamanızı sağlayan  bir film. İzlemenizi kesinlikle tavsiye ediyorum, bir şans verin 😉 

~Midnight FM~” üzerine 6 yorum

  1. se her yazdığında ben bunu izlemeliyim diyorum olmaz ki bir film böyle de anlatılmaz ki 🙂 yazının başında film den alıntı cümleleri çok sevdim bu da izlenecekler listesine alındı .old boy da ki kötü adamı pek bir beğenmiştim bakalım burda nasıl ?

    • Hehe bende siz izleyin diye ballandıra ballandıra anlatıyorum çingu ahaha
      Evet yıldızlı cümleler filmden, artık izlediğim filmlerdeki cümleleri not alıyorum. Hatta şunu farkettim bazen tek cümle bile o filmi izlememize neden olabiliyor, seviyorum alıntıları 🙂
      Ah ah burdada kötü ama burdada harika diyebilirim sadece 😉

  2. dostum, film anlatımlarına bayıldığımı söylemiş miydim? ama yetmez yine sölicem, winpohu’nun dediği gibi, şahane anlatıyorsun, ben de hemen izlemeliyim diyorum. tam can evinden vuran, kilit noktaları verince damardan, bize başka çıkış yolu kalmıyor.
    az laf, çok iş. seni filmleri en iyi anlatan blogcu seçiyor, bunu yaparken hiç de çingu kıyağı çekmiyorum.
    kötü adamımız candır, şahane ötesi bir oyuncu.
    sen getirmeden, ben indirip izliciim sanırsam, ellerine sağlık^^

    • Anamm ne güzel sözler bunlar çingum, çok teşekkür ederim 🙂
      Film anlatırken beni en çok etkileyen noktalarını düşünüyorum ve onları anlatmaya çalışıyorum sanırım o yüzden insanın izleyesi geliyor haha:)
      Ah valla geçen getirecktim işte buda vardı ama Pc tuhaflaştı, ama pazara kadar sabrederim diyosan pazar buluşuruk, kahvaltı neyin yaparuk dvdyi getiririm o zaman Postman to Heaven’ı da istermisin;)

  3. İzleyesim geldi valla 😀
    Blogunu gezdim. Anlatımına bittim.
    Başarılar. Bundan sonra takipçinim. (:

Bir Cevap Yazın

