The Greates Love “Lee Seung Gi’li 9. Bölüm”

 The Greatest Love ilk gördüğüm günden beri merakla bekledim ama yayın tarihi final dönemine yakın olduğu için hiç başlamadım. Zira başlayınca sınav falan dinlemeyip izleyeceğimi biliyorum:) Finallerin bitimini beklemek yeterince zorken bir de Lee Seun Gi’nin 9. bölüme konuk oyuncu olarak katıldığını duydum. Hem de bizzat kendisini oynayacakmış. Madem izleyemiyorum bende fotoğraflarla idare edeyim;)

The Greates Love “Lee Seung Gi’li 9. Bölüm”” üzerine 10 yorum

  1. Bizzat kendisini oynadiysa, gercekte pek de hos bir karakteri yok demektir 😛

    Gelecegini bilmeden izleseydin daha iyi olurdu ama Astrea, mesela ben, onu gorunce bir ciglik attim 😀 Greatest Love’i aninda kapatip Gumiho’yu bastan izleyesim geldi bir anda 😛

    • Valla bir hafta önce çıkan haberlerde kendisini oynayacak diyordu, öylemiymiş kendi adıyla mı oynuyor:) Bir de Küçük Dok Go Jin olmuş diye okumuştum:)
      Ah valla dramabeans ve allkpopu takip edince görmemem imkansızdı aslında bilmeden izleseydim güzel bir süpriz olurdu ama bu magazin gündemi yok mu:P

      • Ayynen oyle, kucuk Dokgo Jin 🙂

        Bir geldi diziyi senlendirdi vallahi, ileriki bolumlerde bir daha cikmasini umit ediyorum 😛

  2. astreacım aynen duygularımı yazmışsın, ben de bu diziye başlama istedim ve ben de finallerin yaklaşmasından ötürü başlayamadım ve ben de heyecanla beklemekteyim 🙂 bir de Lee Seung Gi konuk olmuş fıstık ya 🙂 Hong Sisters işi biliyor gerçekten ne diyeyim..

    • Biriktirelim dostum tüm bölümleri sonra oturup arka arkaya izleyelim. Hatta ben şimdi 3 dizi indiriyorum artık finallerden sonra dizi komasından gidebilirim:P ahaha ah ah sorma Seung Gi de olunca sabretmek daha zor oluyor ama dayanacağız 😉

      • tabi canım finaller bi bitsin dayanacağım dizilere, iki üç tane birden 🙂 ben de indirmeye başlıyorum o zaman, ama spoiler tuzağına takılmayalım da izleyene kadar aha 🙂

  3. Ben de yoğunluk nedeniyle diziye başlayamayanlardanım. Bloglarda boy boy fotoğraflar, yorumlar veriliyor ama bakmamaya çalışıyorum 😀 Biliyorum ki bakarsam dayanamayıp izlemeye başlayacağım bu da işlerimin aksamasına sebep olacak. Amaaa “The Greates Love “Lee Seung Gi’li 9. Bölüm” başlığını görüp kayıtsız kalabilmem mümkün değildi 🙂 Fotoğraflar ve haberler için teşekkürler Astrea ^^ Sanırım altyazıların birikmesini bekleyemeyeceğim 😛

    • Ah öncelikle wordpressin garipliği nedeniyle yorumu yeni görüyorum, kusura bakma Aishsmn;) Twitterdan yapılan yorumları spam olarak drek elemiş:S bundan sonra spam bölümünede hergün bakacağım 😀
      Ah sorma sorma nasıl bekledim başlamak için ve sınavlar biter bitmez başladım. Hatta iki günde Kore’yi yakaladım. Ama cidden dedikleri kadar varmış bir harika bu dizi 🙂
      Seung Gi sahnesi çok kısa geldi bana yaa gerçi tüm dizi oynasa yine bana kısa gelecek^^

  4. @masal evi
    Ah adını her gördüğümde hemen gözümü başka yere çeviriyorum, direk sayfayı kapatıyorum spoillerden kaçmak için ahaha şimdilik pek yakalanmadım umarım böyle gider^^

  5. Geri bildirim: Biyografik Bir Yaklaşımla Lee Seung Gi « Astrea'nın Atlası…

Bir Cevap Yazın

