Lie To Me ve Hyun Ki Joon’un Yaka Süsleri^^

Sonunda final haftası bitti ve ben de dizi sezonunu açmış bulunmaktayım. İlk olarak The Greatest Love’la başladım ve yayınlanan bölümlerini izledikten sonra Lie To Me’ye geçiş yaptım. TGL kadar olmasada oda kendi çapında güzel bir dizi. Aslında başka zamanda yapılsaymış daha çok ses getirirmiş ama şu sıralar TGL rüzgarı kasıp kavurmakta. Dizi yorumlarına bir yana bırakıp moda bloguna geçiş yapıyorum.

-Moda Blogu Mod On-

Kore dizilerinde genel olarak erkek kıyafetleri çok beğeniyorum. Yani kadınlara özenildiği kadar özeniliyor ve her dizi kendi modasını yaratıyor. Ama bazen o kadar çok beğeniyorum ki sizinle paylaşmadan duramıyorum.  (Bakınız: Personel Preference’de Lee Min Ho ) Yine o çok beğenişlerimden biri Lie To Me’nin başrolü Kang Ji Hwan’a ait. Dizi de sürekli takım içinde gördüğümüz Ji Hwan küçük yaka süsleriyle o ciddi takımlarını sevimli hale getirmiş.

 

Bu yaka süsü fikrini nereden bulmuşlar diye düşündüm. (Evet böyle saçma şeyleride düşünüyorum arada:P ) Ve sonunda World Otel çalışanlarının  “World” yazılı rozetlerinden ve dizideki avukatların taktığı rozetlerden esinlendiklerini kanısına vardım.^^

Tabiki Kang Ji Hwan sürekli takımla gezmiyor, takın dışında giydikleri de pek hoş;)

Dizide Kang Ji Hwan’ın kardeşini oynayan Seong Joon genelde yakası kolu başı nerede olduğunu ayırt edemediğim tuhaf salaş şeyler giysede deri çeketleri ve spor çeketleri fena değil:)

Yoon Eun Hye’nin gömleklerini pek beğensem de genel olarak dizi de göze çarpan bir tarzı yok gibi. Sık sık salaş gömleklerden giyse de yeri geldiğinde şık da olabiliyor, memuru canlandırdığı için arada klasik elbiselerde giyiyor. Ama topuklu ayakkabılarla sorunu olduğu gerçeğini görmezden gelmek imkansız:)

-Moda Blogu Mod Off-

Lie To Me ve Hyun Ki Joon’un Yaka Süsleri^^” üzerine 8 yorum

  1. İzlerken benim de çok dikkatimi çekiyor yaka süsleri. Çok yakışıyor kıyafetin üstüne. Güzel olmuş hepsini tek tek çekmişsin:)) Yoon Eun Hye’nin salaş tarzını seviyorum ben. Topuklu ayakkabı konusunda sonuna kadar katılıyorum. Yü-rü-ye-mi-yor! 😛

    • Ah bende bayıldım valla her bölüm ayrı bir tane takıyor bir de, kim bulduysa süper bir fikir bence:)
      Evet Eun Hye’nin o salaş gömlekleri bir harika^^ Ama topuklularla yürümeye çalışması çok komik, bildiğin sarhoş gibi 🙂

  2. Bu diziyi başladım 6 dan sonra bakmadım. Bir ara izleyeceğim ama. Devamı güzel ilerliyor mu peki?

    Bu arada bu ne dikkat? Hiç bunları fark etmemiştim. Ama çok güzel yaka süsleri. Ben en çok üçüncü fotoğrafta kini beğendim. 😀

    • Ah asıl 6 dan sonra güzelleşiyor, hatta 6 da ilk sinyallerini veriyor:) Bende ilk 5 bölüm eh işte diye diye izledim, sonra bir sardı ki tam sardı. Tabi bir The Greatest Love kadar olmasa da güzel bir dizi, devam et bence de 😉
      Haha ilk bölümden beri bayıla bayıla izliyorum o yaka süslerini hatta nerden buldular diye düşünüp düşünüp duruyordum sonra otel çalışanların yakalarında ki world rozetlerinden esinlendikleri kanısına vardım. 😀

  3. ben de şu anda 4teyim ve eh işte modundayım. ama senin gibi sonradan güzelleştiğini söyleyenler sayesinde umutla izlemeye devam ediyorum 🙂

    bu arada ji hwan’ın yaka süsleri ilk anda garip gelse de sonra sonra hoşuma gitmeye başladı. takımların, spor kıyafetlerin ona ne kadar yakıştığını bahsetmeye gerek bile duymuyorum 🙂 🙂 adamın endamı hoş ayol, çuval giyse yakışacak! 😀 eun hye ise özellikle “salaş” olmaya çalıştığı için pek ööle kalbimi çalan bi elbisesi olmadı, sorry! 😛

    • Bence de devam etmelisin zaten bir 6. bölümde iyiki devam etmişim diyeceksin çingu 😀
      Aynen aynen hele o golf pantolonlarını hiç sevmez idim, o bile yakışmış^^
      Eun Hye dediğim gibi tarzı oturmamış hiç arada salaş giyiniyor arada bildiğin şık, iki arada bir derede kalmış:D

  4. Geri bildirim: Lie To Me: Bana yalan söyle, aşık olalım | Mydestiny's Blog~

  5. Geri bildirim: Koreliler ve Sevgiliye Ayakkabı Hediye Etme Mevzusu « Astrea'nın Atlası

Bir Cevap Yazın

