Oh My Lady OST “Worthless”

Bu sıralar Oh My Lady’i izliyorum. Her dizide olduğunu gibi bu dizide de bir şeye taktım. O da aşağıda ki şarkı, melodisi, sözleri, verdiği his kısaca her şeyiyle çok sevdim.  Bu dizi için çok çok güzel diyemem ama  bu şarkıyı bana kazandırdığı için iyiki izlemişim diyorum. Yine de eğlenceliydi Siwon var bir kere yahu ^^  Özellikle “Kacima kacima” kısmına bayılıyorum:) (Söylemeden duramadım)

몾났죠 / Motnatjyo / Worthless

“This makes a person really bad
Im really cant face with you.
Although understanding your pain, but how can I be like this
I know that every day you want to improve better
But my heart become more tired
If we stay together, maybe both of us will be hurt
Im silently screaming
I laugh without notice
Behind you I just try to control myself not to find you anymore
But I still cannot abandon you
Youre really beautiful
I love you already
Asking you to forget me, but in fact, it just a lie
Please do not go, do not leave me alone
Please come back with me”

Oh My Lady OST “Worthless”” üzerine 3 yorum

  1. Dizinin en güzel yanı müzikleri ve küçük kızdı bence 😀 Siwon’un mimikleri de fena değildi tabii. Bir de bir de Siwon’un unutulmaz repliği: “Ço Ahjumma çinca!” 😀 İyi seyirler, şarkı güzel gerçekten^^

    • Evet müziklerin her biri birbirinden güzel ama ben en çok bunu sevdim 🙂
      Ah o küçük kız yokmu, o nasıl sevimliliktir kız hiçbir şey yapmadan dursa bile sevimli^^
      Siwon’a iyi oynamıyor demişlerdi ama bence mimikleri gayet yerinde, yani bir şarkıcı olarak gayet iyi oynuyor bence. Hele bir sahnede “Tony mi? Tony de kim?” suratı vardır ki çevirip 3 kere izledim o sahneyi haha^^
      Çok teşekkürler az kaldı bitirmeme^^

  2. ayy bende bu şarkıyı çok seviyorum bunun haricinde bi iki tane daha var benim sevdiğimm..dediğin gibi si won ne tatlıydı yaa burda bayıldım kendisine ayrıca oyyunculuğuda gayet iyiydi..hele o yura mı neydi hatırlamıyorum ne kasıntı bi kızdı yaa
    @mydestiny canım o sözüne bende bayılıyorum ya komediydi habire onu söylemesi 😀
    vede o küçük kız Allah’ım ne şeker şeydi yaa ben ısırmadan duramazdım 😀

Bir Cevap Yazın

