Where is the title?

 

– Astrea blog alemine dönmüş bulunmakta^^

-Ne? Gitmişmiydi ki dönsün?

Bir konuya açıklık getirmek istiyorum: Tatil dediğin dinlendirici, huzurlu, yavaş tempolu olur değil mi? Peki o zaman ben bu tatilde neden bu kadar çok yoruldum? Hayır işin kötüsü şu ki: Bu tempoya çok alıştım. Şimdi yine o normal tatil günlerime döndüm ama bu seferde  o kalabalığı özledim. Tam dayaklığım ha! Otur tatilin tadını çıkar, değil mi?

Ne yaptın da bu kadar yoruldun diye soracak olursanız. Her şey stajla başladı, hava kararmış her an yağmur patlamak üzereydi diye korku filmi atmosferi yaratmayacağım tamam^^ Staj süresinde şehir dışından arkadaşlarım geldi ve onlarla bir İzmir turu yaptık. Sayılı günleri değerlendirmek adına her gün dışarı çıktık. Burada benim turist gibi her şeyin önünde fotograf çektirdiğimi hayal edebilirsiniz.  Sonra da bir haftalık Kıbrıs seyahati. Kıbrıs’tan geldiğimde yine staja devam ettim. Sonra arkadaşlarla görüştüm falan derken şu bir ay arkamdan atlı kovalıyomuş gibi gezdim. Ve nihayetinde bu tempoyu geride bırakarak evime dönmüş bulunmaktayım. Girişte kapının eşiğini falan öptüm desem de siz inanmayın.

Açıklamamı yaptıktan sonra asıl meseleye geleyim. Benim bir adet hikaye blogum vardı. (Ah şükür hatırladın) Bir ay önce geyik olsun diye sezon finali mi yapsam derken, ciddi ciddi sezon finali yapmış olduk. Ama sezon finalinden dönen her dizi gibi son sürat devam edeceğiz dostlar. Tabi bu blogu da unutmuyoruz. Geçikme için af diler, yeni yazılarda görüşmek üzere derim^^

Kıbrıs’tan size ne mi getirdim? Yukarıda ki fotografı getirdim mesela^^

Where is the title?” üzerine 2 yorum

  1. Kıprıs’a gittiinnn?
    Staj nasıl bir şey? Ben hiç yapmadım da 😀 Bir hiç olarak bitireceğim okulu ne güzel değil mi? Tatilin ne güzel geçiyor öyle yahu. Hem sosyallik adına hem kendini geliştirmek adına.
    Gerçi bence bu yaz tatilleri çok uzun. Dört ay ne ula. Ben okulumu özledim 😀
    Yeni yazılarda buluşalım genç. Aramıza mesafe girmesin.

    • Ah valla kongre bahanesiyle gittim, gezdim geldim hehe^^
      Ahaha boşver yaa, nasıl olsa mesleğe atılınca bol bol yapacan okul hayatın öğrenci olarak geçsin değil mi ama 😀 Sizin zorunlu staj tarzı birşeyler yok mudur dostum?
      Senin tatilde maşallah valla okudum yazını az sonra yorumlıyacağım hatta, baya eğlenceli geçmişe benziyor^^
      Haha buluşalım tabiki;)

Bir Cevap Yazın

