Biri huzur mu dedi?

Bugünlerde tek yaptığım şey;

Bir kaç bölüm dizi izlemek…

Bir kaç sayfa kitap okumak…

Bir kaç satır karalamak…

Yani kısaca uzun zamandır özlemini kurduğum günleri yaşıyorum. İnternete sadece dizi-film-altyazı indirmek için giriyorum. Arada bir facebooka bakıp çıkıyorum. Twitter hesabımı orada çok fazla zaman harcıyorum diye silmiştim ki şimdi düşününce çok iyi bir karar vermişim^^ Günlerimin  böyle devam etmesi umuduyla size de huzur dolu günler diliyorum…

*Bu dizinin tüm OST’sini sevdim ama bu melodiye ayrı bir bayıldım. Sizce de çok huzurlu hisettirmiyor mu?

Biri huzur mu dedi?” üzerine 23 yorum

  1. Bu internet böyle işte, dallı budaklı. Yazıyı görünce kendimden utandım, ben de çıkıp işime gücüme bakayım 😀
    Bu arada kitap raflarına hayran kaldım. Üstelik çok uygulanabilir gözüktüler gözüme.

    • Yılların internet bağımlısı olarak kim derdi ki; pc başında sıkılıp kalkacağım. Hey gidi günler hey:P
      Ah valla aslında her şey bir hafta hiç nete giremememle başladı. Sanırım bu bağımlılık bırakılınca tam bırakılıyormuş^^
      Dimi bu kitaplığı biz de yapabiliriz, hatta sahip olmak istediğim ev eşyaları katagorisine aldım bile 😀

  2. Ahaha yarın iki-üç sunta alıp başlıyormuşum girişmeye, onları buluruz da duvara monte kısmı beni kasmakta, sen ona bir çözüm bulursan bana da bildir Bu’cum 😀

  3. Bu saçma sapan boyutlardaki tahtaları bize satabilecek olan yer eminim bu soruna da bir çözüm getirir hahahah. Olmadı eli yatkın arkadaşlardan bi tane buluruz, mesela erkeğim ben diye dolanan herhangi biri olabilir 🙂 Du ben bir ortam araştırması yapayım, sonra tüyo alayım yengemden, o anlar bu işlerden
    Yalnız resmi ilk gördüğüm an kitaplar tam düşerken çekmişler sandım cidden. Süper, bizim olmalı 😀

    • Hele o 3. raftaki yan yatmış düştü düşecek kitap beni benden aldı, benim olsun tüm kitapları öyle saçma sapan yerleştircem ki gören gören düşmesin diye tutmaya ya da daha doğrusu kafama gelmesin diye kaçmaya başlıcak ahahaha
      Yanlız bende ki bu sadistliğe ne demeli:P

      • Hehehe olacak o kadar sadistlik, insanın zatında gerek 😀
        Bu arada “kendisi” blogspot blogunu tekrar açtı, belki görmemişsindir yorumlarda senin de adın pek sık geçiyor. Ay çok ispitçi gördüm kendimi hahahahah

  4. 2 hafta izinli olduğum dönemde internet olayının ciddi anlamda suyunu çıkardım. Utanmasam tuvalete götürecektim bilgisayarı, o derece. Ancak bu hafta iş hayatına dönünce hem daha fazla sosyalleşir oldum hem de bilgisayar başında geçirdiğim zamanı azalttım. İnsan kendini daha işe yarar hissediyor. Twitter’ım hala bir köşede açık dursa da, bu benim için de büyük ilerleme. Bildiğin 24 saat netteydim :S
    Şimdi gelelim raflara. Bu tür asimetrik raflar çok da bulunması zor şeyler değil. Yıllar önce, lisedeyken bir yabancı ünlünün evinde görüp, vurulmuştum. Artık yaygınlaştı, mesela benim arkadaşımın evinde var böyle bir raf, onunki şöyle bir şey http://www.portakalagaci.com/.a/6a00d83451e9a369e2013487ad11c7970c-320wi

    Sanırım Ikea’da bulunabilir böyle bir şey. Normalde çok tavsiye edeceğim bir yer değildir Ikea ama kitaplık, dolap gibi ürünlerde fena değiller ve bazen cidden sudan ucuz olabiliyor ama herhangi bir marangoza ucuz yoldan da yaptırılabilir. Daha yeni kitaplık aldım ama yetmediğinden ben de bir süredir raf ünitesi düşünmekteyim 🙂 Yaptıran deneyimlerini paylaşsın, sinerji olsun (tamam kaçtım:))

    • Hoho bu rafta oldukça güzelmiş ama çok derli toplu görünüyor, ben istiyorum ki böyle düzenli ama düzensiz görünsün ahaha ne dediğimi biri bana da açıklasın:P

  5. @bunusevdim
    Anammm açtı mı çok sevindim valla, haha haber verdiğim için çok teşekkürler daha bir kaç gün önce bakmıştım bir umut tekrar açar diye içime mi doğmuş ne:) Sevdiğim blogcular hep etrafımda olsun, hep güzel yazılar okumak istiyorum çok bencilim:P

  6. Hii nasıl güzel bu böyle…. 😀
    Bak şimdi bunu koyu kahverengiye boyayıp böle etrafına ince dallar ve yapraklar çizeceksin sonra küçük bahar çiçekleri çizeceksin…
    Ovv ben yine hayallere daldım:) Çok güzelmiş, çok teşekkürler… bunu da kitaplık listeme ekledim bu gidişle her odada bir tane olacak^^

  7. He valla helal olsun, hemen düzenledin, gözümde canlanıverdi.
    Bu arada kusura bakma seni buradan taciz edip duruyorum ama şu rafı da senle paylaşmazsam ölürüm 😀

    Pek bizim düzensiz tarzdan değil ama bayıldım ben

    • Ah ben bu ağaç şeklinde olanları ayrı bir seviyorum, kitapların hammaddesinin üzerinde durması bir ironik geliyor. (ya da tamamen ben abartıyorum haha)
      Benim resimler klasöründen bir tane gelsin o zaman:

      Koreli bir tasarımcınınmış. (Valla tesadüf ya da Koreli olan her şey beni çekiyor nasılsa:P )
      Ah ne kusuru şurda raf paylaşımları yapıyoruz, hayaller kuruyoruz, her odaya bir kitaplık projesine hayat veriyoruz Bu’cum;)
      Bu rafta pek anlamlıymış, hem de benim ağaç raflarında bulduğum anlam kadar zorlama değil direk mesajını veriyor haha^^
      Yeni raflarda görüşmek üzere rafdaşım 😉

  8. İnanır mısın, tam sana yorumu yazdıktan sonra o yeşil ağaçlı olanı gördüm internetten ve tabii ki bayıldım. Buraya da yazmaya utandım, bana raf fetişi dersin diye 🙂
    Eyvallah rafdaş, hahaha o nasıl bir kelime oldu, harika harika 😀

    • Haha ben de bir ara internetten böyle kitaplık ve sehpa (bu da ne alakaysa ama seviyorum orta sehpaları da:P ) modellerine bakıyordum o zamanlar indirmiştim:) Ah ah kesinlikle raf zevklerimiz aynı, evimizi döşerken bir birirmize danışalım fikir alışverişinde bulunanlım rafdaş 😀

      • Evet ya, hatta beraber montaj kursuna gidelim canım, ellerimizde matkaplarla resim çektirelim, ilk eserlerimiz ağaç şeklinde raflar olsun. Gece gece hayaller hayaller 😀
        Bir de geçen sefer kendisi’nin döndüğünü haber vermiştim. Bu sefer de kore delisi’nin döndüğünü haber vereyim. http://kore-delisi.blogspot.com Yalnız sadece sana haber veriyorum hahahah

  9. Haha yapalım bunu, sonra kendi yaptığımız rafların fotograflarını ekleyelim tasarımcı olarak altına ismimizi yazalım^^
    Tüm dönüş haberleri senden dostum, Bu’dan al haberi^^ Ah valla iyi yapmış tekrar blog açmakla, bu arada yeri gelmişken söyliyeyim “Dışa Aktar” yaparak blog bilgilerinin olduğu bir uzantıyı Pc’ye indirelim wordpress ahalisi olarak^^
    Toplumsal mesajımıda verdim 😀

  10. Her yazının altında yazıdan kat kat uzun muhabbet var be okuyamadım 😀 😀 Müzik çok hoşmuş paylaştım bile 😀

Bir Cevap Yazın

