Super Junior “Mr. Simple” Klip – Music Video-

Dört gözle beklediğimiz (En azından benim dört gözle beklediğim) klip çıktı dostlar. Şu yazımda klip teaserlarının ve albüm fotoğraflarının birbirine uymadığını söylemiştim ki klibin devamını görünce gayet uyumlu olduklarını anladım. İmajımız fotograflarda ki gibi renkli, enerjik, kendine özgü.. Ha bir de vurgulanan renkli halatları klipte de boyunlarında görüyoruz. Ama teaserlarda öyle bir göstermişler ki eğlenceliden çok korkutucu olmuştu. Neyse ki öyle değilmiş…

Klipte Bonamana’da ki tarz devam ediyor, bir kaç küçük fark var. Bu sefer danslarda el harekeleri daha hakim. Bir de daha özgür bir hava yaratılmış. Yani diğer kliplerde ki o dans sıraları, katı duruşlar yok. Özellikle Mr. Simple bölümündeki yaptıkları harakete bayıldım. Bir de Eun Hyuk’un ayaklarıyla camı kırma sahnesine^^ Bir de 2. dakikada başlayan ve şarkıda sevdiğim bölümde ki dansa^^ Bir de 3.50’de ki KyuHyun’un solo çıkışına^^ Bir de 4.2o’de ki sevdiğim dansın Siwon’un önde olduğu versiyonuna^^  Kısaca klibe bayıldım desem olur sanırım:)  Danslar çok yapılası geldi gözüme acaba yapabilir miyim? ^^ Bir sonraki klip umarım “Be My Girl” olur diyerek sizi kliple baş başa bırakıyorum…

Klibin Türkçe Altyazılı versiyonu için buraya bakabilirsiniz. (Videoda ki CC kısmına basarsanız altyazılar görülecektir.) Çeviren arkadaşların ellerine sağlık diyorum^^

Super Junior “Mr. Simple” Klip – Music Video-” üzerine 6 yorum

  1. Vay artık Hyuk’lar Kyu’lar ayırt edilir olmuş, ben o kadar bahsedince sıkıysa aklında kalmasın ahahah Ellerine sağlık panda
    Grubun müziğini sevmenin yanında grup üyeleriyle de aramda ayrı bir sevgi bağı olduğundan herhalde en merakla bekleyenlerdendim, şarkıyla ilgili yorumları şimdilik bırakıp video ile ilgili bir kaç kelam edeceğim.
    Leeteuk tahmin ettiğim gibi klipte teaser fotosundan farklı ve ordaki acaipliğin aksine gayet taş.
    Yesung saçları koyultmuş daha da taşlaşmış.
    Donghae, Kyuhyun ve Eunhyuk benim en sevdiklerim, her durumda canlar 😛
    Siwon ve Kyu saçları beraber oksijen suyuna yatırmışlar, fena olmamış.
    Heechul, Shindong, Ryeowook ve Sungmin her zamanki gibiler, imajda pek yenilik yok gibi ama Minnie ayrıca şirin, belirtmek istirem:))

    Video ile ilgili genel kanım, idare eder.

    • Ahaha valla aynen kuzum senle beraber o kadar çok klibini izledikki sayende çoğu üyeyi artık ismen cismen tanıyorum. Ama şöyle bir sorun ki her imaj değiştiğinde yeniden öğrenmem gerekiyor:P Yok yok bu albümde çok fazla değişmemişler neyseki^^
      Suju’yu uzun zamandır dinliyorum ama hiç isimleri öğrenme işine girişmemiştim. (Bir Siwonu bir Heechul’u bilirdim, ha bir de ister istemez Shindong:) )
      LeuTeuk iyi olmuş böyle iyi neydi o sarı balyajlar:)
      Kyuhyun saçları yavaş yavaş açtı ama Siwon aniden açık kumral (ya da karamelmi desem ne desem:P ) olunca önce bir garipsedim ama alıştım. Hele Elvis modeliyle pek bir değişik olmuş^^
      Shindong bu klipte üç farklı saç modeli denemiş resmen her elbisede saçlarda değişiyor.
      Ryewook sanki biraz daha açıklaştırmış saçları, gerçi fotolarda acemi kuaförden çıkmış gibi ama klipte daha iyi görünüyordu.
      Bir de sana sorayım eun Hyuk’ta bir GD havası yok mu? Saçlar aynı da böyle bir tavırlar falan 😀
      Ekleme: Söylemeyi unuttum bunların basın toplantısında saçlar yine farklıydı ahaha daha bu modellere alışamadan^^ Ryewook bildiğin kıpkırmızı olmuş saçlar, Siwon’da kısa kestirmiş o boyalar kaybolmuş sadece tepesinde kuş kadar kalmış^^
      Bu arada Heechul’u bu saç-gözlük-şapka kompinasyonu ile birine benzetiyorum ama bulamadım henüz kime benzettiğimi^^ (Ben ve benim saçma benzetmelerim iş başında)

      • Ben de hiç bir grupta isim ezberlemedim, TV programları, kamera arkası gibi şeyleri çok izlediğimden istemeden de olsa öğreniyorum^^ Bir grubu gerçekten dinlemeye başlayınca, isimleri de yavaştan kapıyorum 🙂
        Hyuk GD’den de önce tanıdığım biridir, bu yüzden hakkını savunmam gerek. Az tanıyan hemen saçlardan dolayı benzetebilir ama Hyuk saçını ilk kez bu renge boyamıyor, üstelik daha önce kızıl, kahve, siyah, karamel aklına ne gelirse denedi, saçını sürekli değiştirir, GD onun yanında gayet mazbut kalıyor bu açıdan. Tavırları ezelden beri öyle çünkü grup çıkış yaptığından beri baş dansçı ve rapper’dır. Doğal olarak platin sarı saç+rap olayını duyan GD’ye benzetir, oysa ki GDden eskidir bu alemde. Bir de kişilik olarak da taban tabana zıt diyebilirim 😀

        Bugün gelen canlı performanslarda tam da tahmin ettiğim gibi Siwon eski rengine dönmüştü. Donghae de teaser fotolarında sarı olduğu halde artık kahve. Suju elemanları her gün saç boyattığından artık sorulamıyorum 🙂

  2. Dimek ki Hyuk’un her zamanki halleriymiş, yani o zaman bu demek oluyor ki, yoksa yoksa bizim GD onu mu taklit ediyor ahahaha kendi çapımda saçmalıyorum işte^^

Bir Cevap Yazın

