Turn Left, Turn Right “Ya Aşk Tesadüfleri Sevmiyorsa?”

“Tesadüf onlarla oyun oynuyordu, Henuz tam olarak hazir degil,
onlar için kadere dönüşmeye… Önce ulaştı onlara, sonra geri çekildi… Yollarının üzerinde dikildi ve bastırarak kıkırdamasını, bir kenara sicrayiverdi… “

“Hayat tesadüflerle doludur; iki farkli paralel çizgi bile bir gün karsilasabilir.”

Korku romanlarını okumaktan çok korkan ama korku romanı çevirmeni olan bir kadın…Çok iyi keman çalan ama bir türlü istediği işi yapamayan bir adam..

Bir gün yolları keşisirse.. Ya yolları bundan 13 yıl önce kesişmiş ve birbirlerini kaybetmişlerse? Peki ya bu kesişmenin ardından tekrar birbirlerini kaybederlerse.. Bir 13 yıl daha mı geçecek? Yo yo bu sefer olmaz, bu sefer kadere müdahile etmenin zamanı gelmiştir. Peki kader tekrar karşılaşmalarına izin verecek midir?

 

Yan yana iki apartmanda oturan, aynı metro istasyonunu kullanan, aynı caddeden karşıya geçen, aynı parkta yürüyen, aynı restauranttan sipariş veren  ve birbirini arayan iki insan… Kader onları karşılaştırmamak için elinden geleni yapıyor gibidir. Bu iki paralel çizgi bir mucize ile kesişebilecek midir?

Filmlerde ki tesadüflerden hep şikayet ederiz ya, işte bu sefere nolur onlardan biri olsun diye sayıklayarak izliyoruz. Aşk her zaman tesadüfleri sevmiyor dedirten bir film…

“”Bana bir mucize veremez misin? Onu bir kez daha gormeme izin ver! Son bir şans…”

 

Turn Left, Turn Right “Ya Aşk Tesadüfleri Sevmiyorsa?”” üzerine 12 yorum

  1. Eline sağlık dostum. Kısa ve öz, güzel anlatmışsın.
    Çok beğenmiştim bu filmi, tek katlanamadığım yan karakterlerdi. Şu paketle yemek getiren kız ve doktor adam. Onun dışında çok tatlı, sevimli bir filmdi, absürd detaylar ayrıca hoşuma gitmişti. Bugüne kadar izlediğim tüm Çin filmleri gibi bayılmıştım eheh Ben de tavsiye ederim 🙂

    • Teşekkürler kuzu^^
      Ah o yan karakterler yok zaten zor olan işleri daha da zorlaştırdılar, gerçi bir yönden iyilik yaptılar sayılabilir ama yoruma göre değişir;)
      Bir tavsiye daha geldiğine göre izlemeyenler ellerini çabuk tutsunlar 😉

  2. Ay aklımın tozlanmış bir odasında arkalarda bir yerlerde açılırken gıcırdayan bir çekmecenin içinde örümcek yaşayan bir dosyasında t ile başlamasına rağmen z kısmına yerleştirip unuttuğum bir filmdi bu. İyi ki hatırlattın.

    E sen filmi böyle anlatırsan bende yoruma böyle başlama ihtiyacı duydum yani 😀 Şaka bir yana uzakdoğu ile alakası olmayan bir arkadaşımın ondanda alakasız erkek arkadaşının bile tavsiye ettiği bir filmdir bu ancak ben daha izlemedim 😀

    Haha şimdi başlığı okuyunca aklıma geldi Aşk tesadüfleri sever filmi ile türemiş o zaman adımızı tesadüf koyalım cümlesine ne kadar ters olmuş ve güzel olmuş.

    Eline sağlık xoxo

    • Ahaha şu ilk cümleni iki kere okuyarak anca anladım:P
      Hatırlattığım iyi olmuş o zamna, şöyle sakin dingin bir anda izle çok iyi gidiyor kuzu^^
      Ah o cümleyi facebookta tartışıp işin içinden çıkamamıştık o yüzden burda ona hiç girmiyorum:P
      Çok teşekkürler 😉

  3. Bu filmi önce TRT de sonra da internette orjinal dilinde izledim. Çok beğendim.Senin yazını okuyunca ben filmin tamamını anlatmışım neredeyse 😛 Takashi Kaneshiro çok tatlı burada Koreli olmayan beğendiğim tek Uzakdoğulu. Film güzeldi, tavsiye olunur.

    • Benimde arşivimde sakince durup bir gün izlenmeyi bekliyordu zavallıcık, çok önceden indirmiştim hatta hatırlıyorum indirirken konusunu senin blogtan okumuştum 🙂
      Ahah bu arada senin Takashi’yi anlatış tarzına bayılıyorum. Başka bir blogta daha görmüştüm (Sanırım Kimbap’ımın bloguydu) aynen bu şekilde koreli olmayan beğendiğim tek Uzakdoğulu sıfatını kullanmıştın, artık adamın nicki oldu 😀

    • Haha, merak edin diye mahsus yapıyorum, demekki işe yarıyormuş yaşasın 😀
      Nette film özetlerine baktığımda konu çok kısa ve gizemli anlatılınca daha da meraklanıyorum izlemek istiyorum^^

  4. Geri bildirim: Turn Left Turn Right: Bana bir mucize veremez misin? « Masal Evi

Bir Cevap Yazın

