Choi Siwon and Cat Series

Peki benim bu başlıklarım bugünlerde neden İngilizce oluyor? Hemen söyliyeyim: Başlık sıkıntısı çektiğim anlaşılmasın diye kendimi İngilizce’ye vurdum dostlar. Artık bunu itiraf ettiğime göre bundan sonra absürt başlıklarıma gönül rahatlığı ile devam edebilirim.

-Yine konudan saptın Astrea dön evladım konuya-

Hah ne diyorduk, birkaç ay önce Siwon kendi twitter hesabında Cat Series diye bir  şirinlik yaptı. Şirinlik yaptı diyorum çünkü bunu nasıl tarif edeceğimi bilemedim. Önce güneş gözlüğü takmış bir kedi ile çok benzer bir fotografını yayınladı. Daha sonra yine bir güneş gözlüklü fotograf daha geldi, bu sefer aşağıda ki tweet ile birlikte:

Teşekkürler, fan buluşması başarılı geçti. Hepinize çok teşekkürler^^ İşte size küçük bir hediye. Kedi  Serisi Sezon 2:)”

~Cat Series Season 1 & 2~

Böylece Cat Series’i başlatmış oldu. Böyle bir olaydan sonra hayranları durur mu? Tabi ki durmaz ve seri işini büyütmeye başlarlar. İşte şimdi fan yapım fotograflar:

Ve bu iki kedi serisi arasında büyük bir Angry Birds  hayranı olan Siwon fanları için aşağıda ki tweetle birlikte  bir fotograf daha yayınladı:

“Nerede olursanız olun… Umarım mutlu bir gün geçirirsiniz,  hepinize bir hediye hazırladım^^ Kedi serisinin devamı olarak, Kızgın Siwon^^ Mutlu günler dilerim:)”

Notlar:

*Öncelikle fotograflar fan yapımıdır ve alıntıdır. Zaten  üzerlerinde ait oldukları sitenin linkleri bulunmaktadır.

*İkinci olarak lütfen bu posta “Yaa yakışıklı ama sesi kötü.” tarzında yorumlar yapmayınız. Çünkü şu anki konumuz ses değil bu fotograflardır.  Nedense Siwon adını her gördüğünde  alakalı alakasız bu cümleyi söylemeyi huy edinmiş insanlar var. Konu ses olunca elbette ki böyle bir cümle kullanmak hakkınız. Ama özellikle belirtiyorum şarkı ve ses güzelliği hakkında bir post değildir. Anlayışınız için teşekkürler^^

Choi Siwon and Cat Series” üzerine 11 yorum

  1. Hahahahah
    Aslında sadece hahah diyerek gidecektim ama çok garip hissettim, neye güldüğümü de açıklayayım bari 😀 Tabii hepsi komik de şu fan yapımı fotoğrafların ilki daha da bir komik, garip bir sırıtışın olduğu fotoğraf 🙂

  2. hehe aslında angry bird halini görmüş idim ama şimdi daha dikkatle bakınca, oha aynı!
    kediyle olan benzerliğine zaten diyecek sözüm yok. fanlar zaten durduk yere de yapıyor böyle şeyler ama siwon da iyi koz vermiş ellerine^^
    bayıldım fotolara. siwon alemsin, komiğadamsın vesselam.

    • Haha alemdir benim Siwon’um (Fan Girl mod on:P )
      Benim anlamadığım hadi Siwon 4645 tane pozunu buldular peki bu kedinin nasıl 756 tane pozunu buldular. Zannımca kendisi ünlü bir kedi, değilse bile artık ünlü oldu 😀

  3. Ya ondan bu yakışıklılık olduktan sonra sesi kim ne yapsın ha ha ha 🙂 Çok teşekkürler valla aşırı dozda şirinlik yülendim. Shiwon seni de listeye alıyorum bebeğim :)) Evet yaptım bunu 🙂 Kedi de çok tatlıymış ama cidden. Besleyemem ama uzaktan severim 😦

  4. Şimdi sen oraya ciddi ciddi yazmışsın not ama insanın bişey söyleyesi geliyor affına sığınıp maşallahı var siwon’nun sesi de güzel kendi de dedim ve yorumuma geçtim. ^^ Fotoğraflara bakarken”vay canına. acaba kediye bu pozları verdirmek için uğraşmış olabilirler mi?” dedim çünkü gerçekten inanılmaz olmuş. Paylaştığın için teşekkürler.

    • Ahaha yok yok bunu söyleyebilirsin, ben o notu Siwon adını her duyduğunda konu bambaşka olsa bile “Yaa onun sesi kötü” diyenlerin için yazdım. Artık öyle bir raddeye geldmişler ki Si- desen aynı cümleyi söyleyecekler. Hayır bende dünyalar güzeli bir sesi olduğunu iddia etmiyorum ama heralde iğrenç bir sesi olsaydı yıllardır o grupta kalmazdı. Sırf görüntü içinse şimdi tüm grubun maşallahı var yani hepsi birbirinden yakışıklı^^
      Bence kedinin binbir fotosunu çekip uyanları bulmuşlar ama bir de kediyle benzerlik olunca ahaha:D

  5. Geri bildirim: Catch Siwon İf You Can “Siwon’un Londra Gezisi” « Astrea'nın Atlası

Bir Cevap Yazın

