Strong Heart “TV Show”

Bir zamanlar size artık Kore’nin TV showlarını da tanıtacağımı söylemiştim hatta bunun için ayrı bir kategori bile açmıştım ama bu katagoride zavallı “1 Night 2 Days” programı tek başına kaldı. Gönlüm onun tek başına kalmasına razı gelmedi ve kardeş program olarak “Strong Heart”ı seçtim.

Evet böylede çirkin bir afişi var:P

* Strong Heart  2009’dan beri SBS’de eğlence ve tartışma programı olarak her Salı yayınlanmaktadır. Programın ana sunucuları Kang Ho Dong ve Lee Seung Gi’dir. Programın yapımcıları Park Sang Hyuk, Park Kyung Duck, Jung Eek Sung, yazarları ise Kim Youn Young ve Kim Jee Youn’dur.

*Program her hafta yaklaşık 23 konuk ağırlar. Asıl amacı konuklarının daha önce hiç bir yerde söylemedikleri bilgileri anlatması sağlamak ve onların sıkıntılarını izleyici ile paylaşmaktır. Genelde bu programda önemli konular tartışılır ve program boyunca bir hareketlilik vardır. Çok çok ünlülerden tutun da daha yeni ünlü olmuş ya da geri planda kalmış ünlüleri birlikte ağırlarlar. Böylece geri planda kalmış ünlüler de hikayelerini paylaşarak kendilerini daha iyi ifade edebilirler. Adlarında yanlış anlaşılma olmuş ya da yalan haberler çıkmış ünlüler gerçekleri bu programda açıklamayı tercih ederler.

*23 konuğun içinde “Akademi” üyeleri de vardır. Akademi üyeleri her program bulunurlar ve aslında programı Lee Seung Gi ve Kang Ho Dong ile birlikte sunarlar diyebiliriz. Bu üyeler sordukları sorularla, dansları ve taklitleriyle programın neşesini arttırırlar. İlk olarak Boom Akademi kurulmuştur. Başkanı Boom ve öğrencileri Super Junior üyeleridir. Boom SBS’nin popüler showlarından olan  Inkigayo’dan esinlenerek akademinin adını Boomkigayo olarak değiştirmiştir. Bu akademiye rakip olarak Bracademy kurulmuştur. Başkanı Amerika doğumlu olan Brain ve öğrencisi 2AM’den Jo Kwon’dur. Başkan Boom’un askere gitmesiyle Boomkigayo’nun başkanı eskiden öğrenci olan Super Junior’dan Leeteuk olmuştur. Daha sonra Teuk Akademi adını alan grup şimdi Leeteuk, Eunhyuk ve Shindong ile birlikte Teukigayo olarak programın daimi konukları olmuştur.

*Ayrıca komedyenlerden Jung Ju Ri ve Kim Young Chul’da sık sık programa konuk olarak katılmaktadır.

*Teknik bilgilerden sonra sıra geldi işin en eğlenceli kısmı olan videolar ve fotograflara; ilk videomuz Teukigayo’dan bir süre ayrılmak zoruında kalan ve yakın zamanda geri dönüş yapan Eunhyuk’tan. (Bu video dostum Kimbap için gelsin;) )

Videonun başında Lee Seung Gi ve Kang Ho Dong gizemli bir şekilde yeni konuklarından bahsediyorlar. Ve Koreli bir dünya starı olarak tanıtıyorlar. Böyle olunca konuklar kendi aralarında bu kişinin Lee Byung Hun olabileceğini düşünüyorlar. Ve tanıtım videosunda karşılarında Eunhyuk’u görünce stüdyoda şaşkınlıktan sonra  bir kahkaha kopuyor. Eunhyuk’un ise gelir gelmez ilk sözü Kang Ho Dong’un daha çok şişmanladığı oluyor. Eunhyuk daha sonra Michael Jackson dansı yapıyor ve seyircilere “Uzun zaman sonra ki ilk dönüşüm olduğu için havalı bir şeyler yapmak istedim. Bu yüzden girişteki video çok havalı yapıldı, üzgünüm ama bu sadece benim.” diyerek seyircileri güldürüyor.

Lee Seung Gi ve My Girlfriend gumiho’daki rol arkadaşı Shin Min Ah

Siwon her zaman ki şirinliğiyle

*Ve en sevdiğim videolardan biri kaç kere izledim kim bilir. Tamam bunun nedeni içinde hem Seun Gi hem Siwon olması olabilir ama onlar olmasada eğlenceli bir video^^ Bu video için programın ismini söylerken yüze hava püskürtmece oynuyorlar desem yeridir.

Bu bölümün ilk kısmında Siwon’un suratına ne kadar mandal takabiliriz gibi acayip bir oyun daha var onun için de buradaki videoya bakabilirsiniz. Ayrıca bu bölümde Siwon ve Donghae’de şu hava püskürtme şakasına maruz kalıyor^^

*Bu videoda ise önce Kyuhyun sonra da Donghae Siwon’un sahneye girişini taklit ediyorlar:

*Ve Big Bang’in en manyak en tuhaf üyesi Seungri yine yeteneklerini konuşturuyor.  Bu programın taklit ve dans bölümlerini o yaptığı için Shindong onu Seungri Akademi olarak anons ediliyor ve Seungri grup üyelerinin taklitleriyle açılışı yapıyor.

*Son olarak Shindong, Leeteuk, Eunhyuk, Donghae’den Strong Heart şarkısı:

Klasik Notlar Bölümü:

-Son zamanlarda her postun altına not yazmayı alışkanlık edindiğim için artık klasikleşmesinin zamanı geldi diye düşündüm^^ Öncelikle bu tanıtım wikipedia ve allkpop’dan faydanalınarak ve kendi gözlemlediklerime dayanarak  hazırlanmıştır.

-Son olarak bilgi istediğiniz bir show programı varsa memnuniyetle araştırılıp tanıtımı yapılır.  O yüzden adını söylemeniz yeterli, bir sonraki tanıtımda görüşmek üzere^^

Strong Heart “TV Show”” üzerine 22 yorum

  1. Paylaşım için çok teşekkürler ellerine, kollarına gözlerine sağlık.Yalnız bir sorum olacaktı.Ben bu eğlence programının ismini çok duydum haftalık takip etmek istedim ama ne yazık ki düzenli olarak haftalık çevirisini yapan bir yer bulamadım.Var mı böyle bir çeviri biliyor musun? Yardımcı olursan çok minnettar olurum ya 🙂

    • Ben de yorumun için çok teşekkür ederim:)
      Türkçe çeviri ile izlemek istiyorsan malesef yok ama ingilizce olarak takip etmek istersen dramacrazyde, vikide ve youtubeda bulabilirsin^^

  2. İşte bu yazıyı bekliyordum. Ne iyi ettin yazdın be yavrum 😉 En sevdiğim programlardan benim. Zaten takip ettiğim ( Daha doğrusu izlemekten zevk aldığım 4 program var) Biri bu diğer yine bu adamın star king’i , Star dance battle ve Fo2. Bunları cidden seviyorum. Hatta Fo2’yi izlemediysen izle derim. Bizim oska var heechul var, heartstrings deki o kadın var ama bu programda çok şirin 😀 Sonracığıma bebişim Jo Kwon var var oğlu var yani. ve alemler çinça 😉

    Kuzum Jo kwon’u hele görmüştüm ben bir aralar burada sonra kayboldu. Ne güzel olurdu devam etseydi. Birde bu akademi olayları nerdeyse tüm programlarda var ya! Ya da hep benim izlediklerimde denk geliyor yani. Kore milleti seviyor bu tarzı 😉

    Ellerine sağlık 😉

    • Çok teşekkürler kuzum 😉
      Fo2’yi bilmiyorum ama diğerlerine youtubedan denk gelince izliyorum, bu Fo2 güzel bir şeye benziyor, Heechul askere gittiği için onsuz kalmış ama diğer sunucularda iyimiş haha:D
      Jo Kwon eskiden devamlı konuklardanmış hatta Boom akamedi ile bir rekabet ortamı varmış ama şimdi Teuk akademi tek kale kalmış:D Onlar programın neşesi yahu olsunlar hep^^

  3. Ben de ne zamandır bu yazıyı bekliyordum. Aslında 1 Night 2 Days yazında daha çok eğlenmiştim çünkü ondaki videoları izlememiştim. Bundakilerin hepsini biliyordum ^^ Strong Heart en sevdiğim eğlence programı sanırım. Belki anlattıkları o hüzünlü hikayeler kurgudur diye düşünmekten kendimi alamasam da ünlülerin geçmişte yaşadıkları zorluklardan bahsetmeleri insanın içine dokunuyor. Komik hikayeler ise bonus oluyor. İnsan izledikten sonra tanımadığı ya da antipati duyduğu ünlüleri bile sevebiliyor. Bir de nasıl bir ortamsa millet bütün sırları dökülüyor, itiraflarda bulunuyor. Brown Eyed Girl’den Narsha’ydı sanırım, gerçek boyunu açıklamıştı programda. Onlar için büyük bir şey tabii 😀 Şu Jung Juri’nin de her yakışıklı konuğa asılması, numarasını istemesi, danslarda sırnaşması beni gülmekten gebertiyor. Kadında utanma yok maşallah. Her fangirl’ün içinden gelenleri yapıyor. Ayy neyse bu konu uzar gider, ellerine sağlık deyip kaçayım. Teletabilerin uyku vakti çoktan geçti ^^

  4. Aaa şey demeyi unutmuşum, o logo şarkısını Donghae bestelemiş. Programda bahsetmişti. Defalarca dinlemişimdir, harika bir şey ^^

    • Arayı baya açtıktan sonra nihayet başına oturabildim haha^^ Ah video konusunda çok kararsız kaldım aslında daha çok eklemek istiyordum ama 1 night 2 days postundaki tüm videolar youtubedan kaldırıldığı için sap gibi kalmıştı sonra aynı videoları bulmaya çalıştım falan o yüzden fazla video eklemekten korktum. (itirafda ederim böyle) Bende en bilindik en komikleri ekleyeyim dedim^^
      Ah valla ben o hikayelere inanıyorum yahu, hüzünlü çocukluk anıları falan ama bak şimdi sen diyince programın konsepti gereği uyduruyolar mı diye düşünmeye başladım:D
      Bir de ne zaman bir asılsız aşk haberi çıksa bu programa gelip sadece arkadaşız açıklaması yapıyolar haha her türlü gerçeğin açıklandığı bir platform gibi olmuş^^ Benim şikayetçi olduğum yanı çok kısa yahu bir ton konuk çağırıyorlar ama kırk dakikada falan bitiyor. Biz de olsa 3 saate yayaylardı vallahi:)
      Vay Donghae bestelemiş demekki, eğlenceli bir şarkı olmuş bende çok sevdim:)
      Çok çok teşekürler ve yorumlarda görüşmek üzere Kendisi’m (Bak böyle güzel oldu bu, bundan sonra sana böyle sesleneyim:D )

  5. Hadi ya 😦 Ben o yazıya tekrar uğramadığım için haberim yoktu, yazık olmuş onca emeğe. Hikayelerin çoğuna ben de inanıyorum, tamam abartı payı vardır ama benim samimi bulmadığım kısım izlediğimiz programın önceden provasının yapılmış olması. Herkes sanki ilk defa dinliyormuş gibi hüzünleniyor, ağlıyor, kahkahalar gülüyor falan filan ama aslında önceden öğrendikleri şeyler. Eğlence programının bile senaryosu var yani. Bir de o ünlüler eğlence programlarından para kazanıyor ya dikkat çekmek ve tekrar çıkabilmek için çabalıyorlardır mutlaka diye düşünüyorum. Çünkü CNBlue üyesi Jungshin katılmıştı ve daha önce katılması için onunla görüşme yaptıklarında ilgilerini çekmediği için aramamışlar demişti. Aslında çok kısa değil bölümlerin uzunluğu 1 saat 10 dakika, bazen 1 buçuk saate kayıyor filan ama dediğin gibi çok fazla konuk var. İngilizce altyazılı indirip izlemek istersen (belki bilmiyorsundur diye söylüyorum) forumları var 21’e kadar altyazısı var sadece, biraz yavaş ilerliyorlar ama hiç yoktan iyidir ^^

    “Kendisi’m” harika ya 😀 Teşekkür ederim ^^ Aslında bana “Hilal’im” denmesinden hoşlanmam ama “Kendisi’m” güzel oldu gerçekten 😀 Tam kanka oluncak insansın Astrea ^^ Blogcu çingular arasında en çok ortak zevklerim olanlardan birisin ♥

    • Ah neyseki silinmiş videoların aynılarını bulmaya başardım:D tekrar ekledim posta artık bazıları daha kısa bazıları daha uzun oldu ama idare etcez haha^^
      Akademi showlarının provası olurda hikayeleride bire bir anlatıyolar mıdır acaba yahu, tepkiler çok gerçekciydi ya bu Koreliler doğuştan oyuncu ya da bize gerçekci geliyor, haha adamlar bildiğin göz yaşlarına boğuluyor dinlerken. Zaten Seung Gi’nin her kelimesine gülüyorlar bak bana o yapmacık gelmişti bir espri yaptıda ben mi kaçırdım diye düşünüyodum oysa ki söz konusu Seung gi ise kaçırmam ahaha 😀

      Ben en son Super Junior’ın ilk çıktıklarında 3 ay sonra dağılmak üzere çıkış yaptıklarını açıklamıştı LeeTeuk ona çok şaşırmıştım. 13 kişi olarak çıkıp 3 ay sonra 3, 4 gruba ayrılıp yollarına devam edeceklermiş. Şirketin böyle bir stratejisi varmış. O yüzden başlarda üyeler birbirlerini pek takmıyormuş falan. Böyle bir şeyi açıklamalarına şaşırdım. Artık nasıl programsa tüm sırlar dökülüyor, konuklarının sırlarını beğenmezlerse çağırmıyorlar falan ahaha 😀
      Vuhuu link için çok teşekkrüler dostum ben online online takılıyodum, iyi oldu bu:)

      Vallahi öyle zevklerimiz çok ortak senin blogta gezinirken zaten anam ben de buna bayılıyorum ben de şuna bayılıyorum diye geziniyorum. O yüzden bir daha gideyim deme sonra ben kimin bloguna girip ayılıp bayılıcam ben. (Sırf kendimi düşünüyorum:P )

      • Ben o dağılma meselesini daha önce de duyduğum için şaşırmadım. Aslında yakından takip edersen hep aynı şeyleri anlattıklarını fark edersin. O Siwon taklitleri meşhur, her eğlence programında yapıyorlar neredeyse 😀 Şu 3 parmaklı hareketi özellikle. Son zamanlarda yaptığını hiç görmedim kendisinin, kurtuldu galiba o alışkanlıktan. O değil de Siwon sarhoş olup her önüne geleni öptüğü zamanlarda yanında olmak isterdim. Şu videodan sonra hayranları (ya da cazgır fangirller mi desem) bayağı olay çıkarmıştı; http://www.youtube.com/watch?v=srmgwmqyfjo Konu nasıl da dönüp dolaşıp Siwon’a geliyorsa artık 😀 Strong Heart’ın SJSubs tarafından çevrilmiş bölümleri de var forumlarında (super-legacy). Ama erişebilmek için 75 mesajın olması gerekiyor. 27, 33, 34, 61, 65, 66’nın indirme linkleri var bende. İstersen mail atarım 🙂 ELF kardeşliği 😛 Bir yere gittiğim yok merak etme ^^ Bloğumla ilgili güzel düşüncelerin için de teşekkür ederim çingu ♥

  6. biliyorsun ben de çok severim strong heartı, videolardan bir kısmını da beraber izlemiştik. ama programı sevsem de bilmediğim ayrıntıları öğrendim yazı kısmında, o yüzden öncelikle eline sağlık diyorum.
    ikinci olarak tabi ki bana kalbin kadar temiz bir video hediye ettiğin için teşekkürler 😛
    hyukkim her zamanki gibi şirin ve dans ederken her zamanki gibi müthiş görünüyor. bu yazıda herhalde tek izlemediğim videoyu o yüzden ekstra kaymak oldu kuzucum.
    diğer videolardan seungri videosunu çok severim zaten ben de bahsettiydim, kyu ve hae’nin taklitleri keza çok eğlenceli. bazen altyazısız videolarda bile sırf seung ki ve kang ho dong’un girdikleri gülme krizlerinden etkilenip benim de mal mal güldüğüm oluyor, yani çoğu kez çevrilmeyen videolarını izledim yine de eğlendim arkadaş 🙂

    bu arada ben de kendisi gibi şu hüzünlü hikaye kısmının tamamen kurgu olduğunu düşünüyorum aslında kore’deki komedi programların neredeyse tamamı kurgu, çoğu espri ve o anda oluyor gibi görünen saçma olay bile önceden planlanıyor. tepkilerinden bunu çok net anlayabiliyorum. ama nasıl kurgu olan dizilere katılarak gülüyorsam, aynı keyifi onlardan da alıyor, bu yüzden sorun etmiyorum 🙂

    • Çok teşekkürler dostum 😉
      Ah ne gülmüştük bu videoları izlerken hatta sanırım Seungri videosunu sen bana göstermiştin dostum daha önce izlememiştim onu 😀
      Haha rica ederim beğendiysen ne mutlu^^
      En çok Eunhyuk’un sunucu Kang’a sataşmasına bayılıyorum, burada da görmeyeli daha çok kilo almışsın diyor, en son konuk olduğunda da et torması dedi resmen adama, o da garibim sadece gülüyor. Çok seviyorum ben o adamı da 1 night 2 days’de de bir alem 😀
      Ah ben o hikayelere inanıyorum ama hayallerimi yıkmayın haha:P Belki provası önceden yapılsa da yaşanmış şeyler anlatıyorlardır ne bilim çok gerçekçi haha^^ Ama aynı esprilere bu kadar gerçekçi güldükleri için tebrik ediyorum:P
      Bir de ben Seun gi’nin suratını görünce gülüyorum yahu, hiç bişe yapmadan bile şirin ayy yirim^^

  7. @kendisi
    Grubun dağılmak üzere kurulduğunu ben ilk defa bu 30 hazirandaki programda duydum valla, bir Suju hayranı olaraktan kendi haneme bir eksi atıyorum haha:)
    Ah bence çok masum bir hareket başından öpmüş çocukceğez aaa bu fangirllerde yok mu:P
    Haha ikimiz olunca konunun bir şekilde Siwon’a gelmesi normal Kendisi’m 😉
    Hoho ben 75 mesaj yazana kadar bir 3 yıl geçer, o yüzden sen bana o linkleri atarsan çok çok sevinirim, şimdiden saol dostum;)
    ELF ve daha özele inmek gerekirse Siwon kardeşliği haha ♥

    • Meşhur anlatılan bir de Leeteuk’ın sinirlenip Eunhyuk’u boğazlaması olayı var. En az 3 kez farklı yerlerde dinledim o olayı. Bir yerden sonra gına geliyor :/ İlk defa dinliyor olman iyi olmuş senin açından bence, boşver eksiyi Siwondaşım ^^

      İndirme linklerini gönderdim. Ne demek, rica ederim ^^ İzle de birlikte kaynatalım 😉

      • Haha o zaman bir daha bir yerde duydum “haa şu hikaye” deyip ileri sararım:P
        Şimdi ben mail adresimede baktım göremedim, astrealı olana attın değil mi?

  8. Evet, evet ona gönderdim 1 saat önce filan. Hotmail uzantılı olan. Hani senin bana bloğu kapattığımda mail attığın adres. Tekrar gönderdim şimdi hatta. Gelir herhalde yakında (umarım) :/

    • ho ho ho şimdik geldi, hotmail bizi Siwon’dan ayıramazsın bunu yapamazsın:P
      Ben şimdi bu bölümleri izleyip yorum raporlarını sana atarım dostum haha^^
      Çok çok teşekkürler, komavvo, arigatto ve bilimum her dilden 😀

  9. Geri bildirim: Biyografik Bir Yaklaşımla Lee Seung Gi « Astrea'nın Atlası…

    • Onun hakkında program tanıtımı değilde siwon ve bazı oyuncuların katıldığı bölümlerden oluşan bi kolaj şeklinde yazıcaktım ama tanıtım gibi mi istersiniz:)

Yorum bırakın