Poseidon “Kore’nin İlk Deniz Polisi Dizisi”

Bir yıldan fazladır çekimlerine başlandığı söylenen ve her defasında bir aksilik çıkan bir kaç kere cast değişikliğine uğrayan dizimiz  nihayet 29.09.2011 tarihi itibariyle yayınlanmaya başlayacak. Poseidon’un çekim aşamalarını bir süredir netten takip ediyorum ama o kadar çok iptal edildiki duyurusunu yapmak için bu sefer teaser ve posterlerinin çıkmasını bekledim. Neme lazım tekrar bir iptal haberi gelir, garantiye almak gerekir. Gerçi hala bir sorun çıkacak diye korkmuyor değilim, uğursuzluk var bu dizide uğursuzluk:P

Kadroda adı geçen  JaeJong, Kang Ji Hwan, Eric Moon, Kim Kang Woo gibi isimlerle anılan dizi  son olarak Mart ayında KBS’nin yayın takvimine  Eric, Kim Kang Woo, Kim Ok Bin, ve TVXQ’nun Yunho’dan oluşan oyuncu castı ile girdi. Ancak  bir kaç oyuncunun diğer projeleri sebebiyle yine çekimlerine başlanamadı. Yapımcıları tarafından tekrar ele alınan dizinin son ve kesin kadrosu: Lee Sung Jae, Lee Si Young ve  Choi Siwon olarak açıklandı ve Ağustos ayında çekimlere başlandı.

Dizinin açıklanan konusuna göre; gençliğinde tam bir başbelası olan Kim Shin Woo (Siwon) hayatına çeki düzen vermek için Poseidon adlı Özel Deniz Kuvvetleri Saldırı Birimine katılır. Bu birimde geleceği parlak bir komando olarak yetiştirilen Shin Woo başına gelen talihsiz bir olayın ardından rütbesi düşürülerek Gunsan kentine sahil polisi olarak atanır. (Bir nevi sürülür.) Bundan sonra polislik adına tüm hevesini kaybeden Shin Woo boş boş dolaşan biri haline gelir. Ancak Jeong Ryul ondan  yeni ekibine katılmasını isteyince her şey değişecektir. Bildiğiniz gibi dizilerden önce açıklanan konular her zaman sağlıklı olmuyor, dizi başlayınca asıl konuyu öğrenmiş olacağız^^ Ayrıca dizimiz Kore’nin deniz polislerini anlatan ilk dizisi olma özelliğini de taşıyor.

Dizinin teaser videolarına bakalım;)

Biraz da fotograf çekiminden:

Efendim? Fotograflarda Siwon’a torpil mi geçmişim? Üstüme iyilik sağlık:P

Poseidon “Kore’nin İlk Deniz Polisi Dizisi”” üzerine 14 yorum

  1. çok iyi bir dizi çıkmazsa sanırım bunu izlemeyeceğim. üzgünüm, yeşilci olmam bile kurtaramaz, haha 😀 😀 ama fotolara bayıldım, böyle torpile can kurban 😀 eline sağlık çingu ^^

    • Ah ben de normalde polisiye dizileri sevmem ama işin içinde Siwon olunca izlerim ben bunu dedim 🙂 Siwon için Oh My Lady izlemiş insanım:P Ama bak oradaki küçük kız da çok tatlıydı diziyi sevimli kılan iki şey vardı. Bakalım burada iki neden bulabilecek miyim:P
      Haha, gözümüz gönlümüz açılsın diye yaptım, sırf bunu düşündüm:D
      Çok teşekkürler dostum^^

      • Yorumumu bu yorumuna cevap olarak yazıyorum çünkü dün aynen şu cümleyi kurmuştum “Siwon hatrına Oh My Lady bile izlemiş insanım” 😀 Düşüncelerimiz ancak bu kadar benzeyebilirdi herhalde 🙂 Ben de izlemeyi düşünüyorum Poseidon’u. Dizi iyi ya da kötü katlanabilirim fark etmez de Lee Si Young’dan fazla haz etmiyorum. Hele ki Shinhwa üyelerinden favorim olan Jun Jin ile We Got Married’e katıldıklarını öğrendikten sonra :/ Neyse 🙂 Başlasın da izleyince yorumlaşırız ^^

  2. Eline sağlık.
    Bu dizinin adını aylardır o kadar farklı isimle duyduk ki ben bir ara kendi hafızamdan şüphe edip, “Ulan Eric oynamıyor muydu?” falan gibi düşüncelere gark oldum, hatta bir kaç ayrı Poseidon olduğuna inanmaya bile başladım.
    Sonunda yaz sonu itibariyle kanlı canlı fotolar gelince şizofren olduğuma dair his kayboldu, kendime güvenim geri geldi 😛
    Güzel bir tanıtım, dizi başlayınca da senden yazılar bekliyoruz dostum. Aynı bu yazıda yaptığın gibi asla Siwon’a kıyak geçme ama tamam mı?

    • Çok teşekkürler dosrum^^
      Ah aynen bende Siwon adını duyduğumda diziyi araştırınca farklı farklı kadrolar çıktı, her kadroda birbirinden iyi isimlerle doluydu valla hangisi oynasa bağrımıza basacaktık desemde inanmayın ben en çok bu kadroyu sevdim:)
      Diziyi izleyince de ayrıntılı bir tanıdım yapmayı düşünüyorum ve hiç ama hiç Siwon’a torpil geçmeyeceğim bu sefer:P

  3. @Kendisi
    Bende senin cevabına cevap olarak yazmak isterdim ki blog ayarlarımda bir yoruma 2 cevaba izin vermişim. (düzeltmeye üşendim:P ) O yüzden yepyeni tertemiz bir yorum kutusundan yazıyorum, siz bu yazıları okurken ben ajssghhdfg
    Konuya dönecek olursak Siwon’un oynadığı her bir şeyi izliyoruz valalhi dostum Siwondaşlık böyle bir şey olsa gerek, hatta şu Donghae ile Tayvan’da oynadığı diziyi aradım da bulamamıştım bulursan bana da haber etsene 😀 (iyi alıştım bu link işine ben)
    Ben de kızı hiç izlemedim ama teaserlarda bile hiç sevmedim hiç:P Gerçi oynadığı yapımlara bakınca BOF’taki psikopat kız imiş doğrusu hiç hatırlamadım. Neyse pek lazım bir karakter değilmiş:P
    Ah ah izleyelim de yorumlaşalım, Siwondaşım^^

    • O kız BOF’da hani önce Jan Di’ye iyi davranan sonra arkasından iş çeviren kızdı yanlış hatırlamıyorsam. Ben daha çok Playful Kiss’teki kötü karakteriyle tanıdım. Çok şirret bir yüzü var :/ Neyse amannn 😀 İzlerken onun çıktığı kısımlara fazla dikkat etmem olur biter 😀 (bu şekilde diziden ne anlayacaksam artık)

      Tayvan dizisi 24 Aralık’ta yayınlanmaya başlayacak (Nisan’da da bitecekmiş) ama Siwon ve Donghae’nin sesleri dublaj olacak diye biliyorum :/ Olsun yine de izlenir ^^ Fragmanına bayılmıştım. Hatta sırf o dizinin çekileceği haberini aldım diye animesine başlamıştım aylar önce ama 10. bölümden sonra bıraktım, sonra da tekrar başlamadım. Eğlenceliydi aslında ^^ Linkler çıkınca inşallah unutmazsam haber veririm sana 🙂 Dediğin gibi Siwon olsun çamurdan olsun 😛 İzleriz Siwondaşım ^^

      • Evet evet o kızdı, garip garip bakışlardı vardı, ayy düşündükçe daha gıcık oluyorum iyiki Playful’u izlemedim. Gerçi Siwon’un yanına kimi koysalar gıcık olacağımda:P İşte kendime bahane yaratıyorum kızcağaz da sağolsun hep kötü karakter oynadığı için hiç zor olmuyor bahane bulmamız:P
        AA daha yayınlamamışlar bunların dizi mantığı nasıl iş çekimleri biteli aylar oldu cık cık cık… Bende bitmiştir diye arıyordum gariban gariban:D

  4. buradaki herkes gibi Siwon için oh my lady’i izledim bunu mu izlemiycem diyorum 😀 türkçe altyazısı çıktığı an da hemen izliycem 🙂 bi dee şu skip beat artık başlasa diyorum 🙂 durmadan Siwon izlemek istiyorum 😀

    • Ahaha Siwon için Oh My Lady izleyenler kulübümüze bir üye daha katıldı 😀
      Düşüncelerine aynen katılıyorum dostum iki dizide arka arya başlayacak sanırım çifte mutluluk olacak bizim için^^ Bir Siwon bitmişken arkasından diğeri izlemek hem de ek olarak Donghea var:)
      Sanırım Atlas’ıma ilk yorumun hoşgeldin sefalar getirdin diyorum hem de Siwon postuna yorum yaparak beni can evinden vurdum. Bence biz iyi anlaşacağız haha^^

      • blog adresimle hiç yorum yaptım mı hatırlamıyorum :S ama kendi adımla yaptığım ilk yorumum bu 🙂 teşekkür ederim hoşbuldum 🙂 o kadar çok bloga girip bi şeyler takip ediyorum ki artık ben bile karıştırır oldum 😀 İyi anlaşacağımızı düşünüyorum bende 🙂

  5. Geri bildirim: Mim: İzlemekte Olduğum Diziler « Astrea'nın Atlası

  6. turkce altyazisi nezman ckar dzinin yaa cvap yzn lutfnn
    hc bir sitede yok dizi eklenmemistir falan yaziyor nrden izleyeblrmmm

    • Bir süre nete giremedim cevap geç kaldığı için üzgünüm^^
      Ben online izlemiyorum ama bildiğim kadarıyla böyle sorunlar çıkabiliyor, videolar siliniyor falan. En iyisi indirip izlemek, ben link veremiyorum blogdan ama siz “kore dizisi poseidon indir” gibi şeyler yazıp aratırsanız kolaylıkla bulabilirsiniz. Üstelik online izleme ile mp4 indirme arsında kota açısından pek fark yok.

Bir Yanıt Bırakın

