Poseidon Dizisi Basın Toplantısı

Posedion’dan haberlere devam edelim. Geçtiğimiz günlerde dizi ekibi basın toplantısı için kameraların karşısına geçti ve öne çıkan konuşmalar şöyleydi:

*Siwon’a diğer oyuncularla birlikte çalışma konusunda ki hisleri sorulduğunda diğer oyuncuların ona çok yardımcı olduğunu, başlarda gergin olsada artık bu gerginliğin  yeni şeyler keşfetmenin heyecanına dönüştüğünü söyledi. Super Junior’ın ona destek olup olmadığı sorulduğunda ise muzip bir şekilde özel bir şey yapmadıklarını, hepsinin kendi işleriyle meşgul olduğunu söyledi. (Bir sitem sezdim sanki ki ki ki, ne yapsınlar ama hepsi çalışıyor yavrucakların)

*”Şarkıcıdan oyuncu” mevzusunda ise insanların önyargılarını yıkmanın tek yolunun çok  çalışmaktan geçtiğini, eğer çok çalışırsa geriye dönüp aktığında pişman olmayacağını söyledi. (Yüre be koçum^^)

*Dizi setinde ortamı neşelendirenin kim olduğu sorulduğunda Lee Sung Jae hemen Lee Si Young’un  adını söyleyerek onun sette boks pratikleri yaptığını ve diğer oyunculara kum torbası gibi sataştığını söyledi. Bunun üzerine altta kalmayan Lee Si Young, Sung Jae’nin soğuk espirilerinin seti canlandırdığını söyledi. Han Jung Soo   söz alarak Sung Jae’nin nerede  güleceğinizi çözemediğiniz espriler yaptığını, bu durumunda set ekibinden 40 kişinin anlamsız surat ifadeleriyle kaldığını ama Siwon güldüğünü söyledi. Böyle olunca Siwon’un çok kibar bir çocuk  olduğunu düşündüğünü ekledi. ( Kibar çocuktur tabii abisi,  Jung Soo’nun burada kullandığı kelime terbiyeli çocuk anlamına da gelir. )

*Basın toplantısı yönetmen Yoo Chul Yong’un “Emin olduğum tek şey Poseidon ekibinin takım ruhuna sahip olduğudur.” sözleriyle sona erdi.

Birazda  toplantıdan fotograflar:

 

 *Bir dakika ya, diğer oyuncular nerede? Neyse artık onlarıda dizide görürsünüz canım:P

Not:  Haber “allkpop” ta ki posttan  özet geçilmiştir. Haberin detaylarını orada bulabilirsiniz^^ Resimlerin ait oldukları siteler üzerlerinde yazmaktadır.

Poseidon Dizisi Basın Toplantısı” üzerine 6 yorum

  1. O son fotoğraftan sonra ne yazacağımı unuttum :/ 😀 Bu ne tatlılıktır ya! Cici şey ^^ Siwon’un olduğu “Win Win” bölümünü izledin mi henüz bilmiyordum da orada Taecyeon “Cinderella’s Stepsister” dizisinde rol alırken 2PM üyeleri ile repliklerin provasını yaptığını söylemişti. Bunun üzerine Siwon’a da “Sana da Super Junior üyeleri yardımcı oluyor mu?” diye sorduklarında “Hayır, herkes başka işlerle meşgul” gibi bir cevap vermişti. Burada okuyunca şimdi o aklıma geldi. Gerçekten hepsinin programları o kadar yoğun ki birbirlerini pek göremiyorlar galiba..

    Poseidon hakkında ne okuduysam hepsi olumsuzdu :/ Ama çoktan indirdim ilk 2 bölümü tabii yine ^^ Doya doya Siwon görebilmek için de olsa izleyeceğim 😀 Yazı için ellerine sağlık Siwondaşım çingum Astrea 🙂

    • Hohoho o fotograf zaten postun can alıcı noktası, erime bitme noktası ahaha^^
      Ah evet, hatırlıyorum o programı Yonghwa’da vardı ama bu sözleri değilde o programdan aklımda kalan şey Siwon ” Ben bu programda Super Junior olarak değil Choi Siwon olarak bulunuyorum.” demişti:D Ah yavruma nasılda içerlenmiş:P Haha ama cidden Siwon’da dahil hepsinin konserler programlar haricinde yaptıkları milyon tane iş var. Bazı insanlar araştırmadan, sağdan soldan duyduğu bilgilerle sallayarak şu üye böyle kötü şu üye şöyle yeteneksiz desede, işin iç yüzünü bilenler hepsinin o grupta çok çok çalıştığını ve hepsinin ayrı yeri olduğunu bilir^^
      Daha ilk 2 bölümü yayınlandı bence Kore dizileri için bir 5 bölüm izlemeden kötü veya iyi demek yanlış bana Kore dizi piyasası bunu öğretti:D Bizim dizilerde ilk 10 dakikada nasıl olduğu belli oluyor oysaki:)
      Saolasın Siwondaşım, diziyi izleyince kare kare dedikodusunu yaparız 😉

  2. Siwon’un rol arkadaşları bir de idol gibi davranmadığını, mütevazı olduğunu söylemiş, geçenlerde okumuştum, kayıtlara geçsin.
    Ellerine sağlık kuzum, yakında bir Siwon biyografisiyle buraların şenleneceğini umuyorum(yalnız 2 yazıdır resmen zorluyorum seni:))
    Dizi ekibi halinden memnun görünüyor, umarım ortaya çıkan iş de güzeldir. Artık bunu indirme görevi sana, tadını çıkarma görevi bana kalıyor 😀
    Eline sağlık panda^^

    • Ah ah çok mütevazidir, çok beyfendidir o, bir iltifat aldımı utanır, övülmeyi çok istemez o ah o var ya o…. Diye devam etmek isterdim ama bunun sonu hayırlı değil:P
      Teşekkürler dostum, valla artık bu yorumdan sonra bir Siwon biyografisi şart oldu onuda Seung Gi gibi abartmaktan korkuyorum hele fotograflar….
      Haha tammadır bu görevi memnuniyetle kabul ediyorum^^
      Çok teşekkürler, pandispanda 😀

  3. ben çok alakasız bişey söyliyip kaçıcam, postun en tepesindeki resimde en sağdan ikinci oyuncunun saçları arkadaki posterdeki kızın bıyığı gibi çıkmış. yazıyı okumak için açtım, ama kıkırdayıp durmaktan o resimden aşağı inemedim bi türlü 😛 pala bıyık yakışmış hatuna, hehe 😀

    evet nihayet aşağı inebildim 😛 yazımız da siwoncuğa bir güzelleme olmuş, seni gidi subjektif yazar seni! 😀 😀

    • Ahaha allah seni, hiç dikkat etmemiştim ona bravo valla ne göz varmış sende 😀
      Postun aşağına indiysen daha da yukarı çıkamazsın o son fotografta bir yerlerde takılır kalırsın^^(kendimden biliyom:P )
      Bu konuda benden subjektifi bulunmaz bence:D

Bir Cevap Yazın

